Wolf_pd Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Op 12-11-2024 om 06:58 zei Fantasy: Speelronde 2, 3 en 4 in IJsland dames en heren. Het schijnt dat ze nog een wedstrijdschema-maker zoeken bij de KSI Reistijd nog een issue of is het dan nog sneeuwscootertijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Wel flinke frustratie's dit. Esposito maanden lang eruit, net als Niklas Beste, en nu top aankoop Ruggeri er ook nog eens 6-7 weken, gebleseerd eruit, en dan nog andere spelers, kort geblesseerd pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november PFFF Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Pffffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Ah, de Afrika Cup, dat gezellige toernooitje waar voetbalbonden blijkbaar niet genoeg rekening mee houden. Overal ter wereld leggen ze de competitie stil als er een groot toernooi is, maar niet in Afrika. Nee hoor, daar knallen we gewoon door alsof er niets aan de hand is. En wie zit daar met de gebakken peren? Juist, ik. Ik kijk naar mijn selectie en tel precies 17 man die ik kwijt ben. Zeventien! Niet omdat ze een feestje hebben, niet omdat ze geblesseerd zijn, maar omdat ze vrolijk op een grasveldje ergens in Kameroen of Egypte staan te harken voor hun nationale ploeg. En wat moet ik doen? Juist, ik moet noodgedwongen de jeugd in het diepe gooien. Je kent ze wel: jochies van zestien die net haren op de balzak hebben en bij een training nog vragen of de bal rond of ovaal moet zijn. Ik mag ze nu de wei in sturen om het op te nemen tegen doorgewinterde profs. Dit terwijl ik in acht wedstrijden mijn hele seizoen op de rails moet houden. Acht wedstrijden in een maand! Als dat geen marteling is, weet ik het ook niet meer. En dan zitten mijn Afrika Cup-gangers straks nog doodleuk op de bank in hun nationale elftal, omdat de bondscoach ook niet weet hoe hij met zijn selectie moet omgaan. Het is alsof je een taart bakt, alle ingrediënten netjes verzamelt, en iemand die taart komt afpakken voordat je hem in de oven kunt zetten. Maar het ergste? Niemand lijkt dit raar te vinden. Het is zoals het is, zeggen ze dan. Het enige wat ik hier kan doen, is hopen dat mijn jeugdspelers niet volledig worden afgeslacht. Maar blij, dat word ik hier absoluut niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december Wordt hier zo moe van soms. Eerst weigeren om stadion uitbreiding om 1 dag later te vragen of ik het goed vind om het stadion uit te breiden Dit geldt bijna voor alles eigenlijk wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december (bewerkt) Spelers die besluiten met pensioen te gaan terwijl er nog een WK aan komt... En spelers die twijfelen of ze voor je land willen uitkomen niet kunnen overhalen omdat de keus " je kunt een WK spelen niet beschikbaar is " Kon dat wel bij de CHAN terwijl die spelers dan daar niet eens mochten spelen 3 december bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Vrijdag at 13:08 Share Geplaatst Vrijdag at 13:08 FM gonna FM. Dikke winst, maar een uitblinker die 8 keer scoort. Man van de wedstrijd? De middenvelder die samen met nog drie anderen al voornaamste aangever diende. Okay, FM. Go home, you're drunk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst Zondag at 13:35 Share Geplaatst Zondag at 13:35 Moest een nieuwe doelstelling kiezen, anders kon ik niet verder. in een keer -1.58 mil transferbudget. Bestuur gaat in een keer de transfers overnemen, spelers worden voor een schijntje verkocht. KUT Bestuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten