Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Bugs, frustraties en rariteiten

Fantasy

Aanbevolen berichten

Op 12-11-2024 om 06:58 zei Fantasy:

Speelronde 2, 3 en 4 in IJsland dames en heren. 

image.png.49ab2b70335ad6e028e16b93ff13aed2.png

Het schijnt dat ze nog een wedstrijdschema-maker zoeken bij de KSI :moop: 

Reistijd nog een issue of is het dan nog sneeuwscootertijd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, de Afrika Cup, dat gezellige toernooitje waar voetbalbonden blijkbaar niet genoeg rekening mee houden. Overal ter wereld leggen ze de competitie stil als er een groot toernooi is, maar niet in Afrika. Nee hoor, daar knallen we gewoon door alsof er niets aan de hand is. En wie zit daar met de gebakken peren? Juist, ik. Ik kijk naar mijn selectie en tel precies 17 man die ik kwijt ben. Zeventien! Niet omdat ze een feestje hebben, niet omdat ze geblesseerd zijn, maar omdat ze vrolijk op een grasveldje ergens in Kameroen of Egypte staan te harken voor hun nationale ploeg.

En wat moet ik doen? Juist, ik moet noodgedwongen de jeugd in het diepe gooien. Je kent ze wel: jochies van zestien die net haren op de balzak hebben en bij een training nog vragen of de bal rond of ovaal moet zijn. Ik mag ze nu de wei in sturen om het op te nemen tegen doorgewinterde profs. Dit terwijl ik in acht wedstrijden mijn hele seizoen op de rails moet houden. Acht wedstrijden in een maand! Als dat geen marteling is, weet ik het ook niet meer.

En dan zitten mijn Afrika Cup-gangers straks nog doodleuk op de bank in hun nationale elftal, omdat de bondscoach ook niet weet hoe hij met zijn selectie moet omgaan. Het is alsof je een taart bakt, alle ingrediënten netjes verzamelt, en iemand die taart komt afpakken voordat je hem in de oven kunt zetten. Maar het ergste? Niemand lijkt dit raar te vinden. Het is zoals het is, zeggen ze dan. Het enige wat ik hier kan doen, is hopen dat mijn jeugdspelers niet volledig worden afgeslacht. Maar blij, dat word ik hier absoluut niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spelers die besluiten met pensioen te gaan terwijl er nog een WK aan komt...

En spelers die twijfelen of ze voor je land willen uitkomen niet kunnen overhalen omdat de keus " je kunt een WK spelen niet beschikbaar is " 

Kon dat wel bij de CHAN terwijl die spelers dan daar niet eens mochten spelen :5

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites