CrisChivu Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 Iemand dit dit spel al heeft? Ik zit zooooo erg te twijfelen om hem te halen? Is er ook een carriere modus voor een enkele speler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RivaldoSCF Geplaatst 31 mei 2023 Share Geplaatst 31 mei 2023 Ik zit ook erg te twijfelen om deze game te proberen, heb wel al gezien dat je kan kiezen uit create a player of een bestaande kiezen. Het schijnt dat je ingame nu meer mogelijkheden hebt qua tactisch gedeelte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 2 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2023 samen maar aan de slag gaan? @RivaldoSCF;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RivaldoSCF Geplaatst 2 juni 2023 Share Geplaatst 2 juni 2023 2 uur geleden zei CrisChivu: samen maar aan de slag gaan? @RivaldoSCF;-) Ik heb het spel gister gedownload en om te beginnen heb ik voor een sterke academy gekozen ook om het spel een beetje te leren kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 3 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2023 En hoe bevalt het ot tnu toe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RivaldoSCF Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 10 uur geleden zei CrisChivu: En hoe bevalt het ot tnu toe? Tot nu toe bevalt het me wel goed, ik simuleer nu nog vele wedstrijden omdat je begint in de youth league als 15jarige. Het rating systeem kan je vergelijken met FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 3 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2023 Graag wat meer info. heb je al wat spelers gecontracteerd of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RivaldoSCF Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Ik had 1 jonge mannelijke tennisser gecontracteerd buiten mijn eigen gemaakte speler, mentaal was die nog niet zo goed dus vond ik het lastig om mee te werken en hij wilde al vrij snel weer weg. Wel blijf ik scouten naar vooral Nederlandse talenten omdat ik dat het leukst vind voor nu. Mijn eigen speler staat nu 6e in de jongeren ranking. Als je meer wilt weten hoor ik het graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Lijkt wel een sollicitatiegesprek hier. Heeft iemand Nadal al in zijn pack-opening gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 5 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2023 Op 4-6-2023 om 03:53 zei La Pulga: Lijkt wel een sollicitatiegesprek hier. Heeft iemand Nadal al in zijn pack-opening gehad? Het is vooral dat ik zooooo zit te twijfelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Vaak ben je te bang. Is een mobile game zie ik? Jammer, anders misschien wel gekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 48 minuten geleden zei Gert: Vaak ben je te bang. Is een mobile game zie ik? Jammer, anders misschien wel gekocht Volgens mij gewoon een PC game: https://store.steampowered.com/app/2280390/Tennis_Manager_2023/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Volgens mij gewoon een PC game: https://store.steampowered.com/app/2280390/Tennis_Manager_2023/ Dan keek ik op een verkeerde site. Bijna 50 euro voor een tennisgame is wat teveel van het goede voor mij. Dat geef ik niet eens aan PCM uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 48 minuten geleden zei Gert: Dan keek ik op een verkeerde site. Bijna 50 euro voor een tennisgame is wat teveel van het goede voor mij. Dat geef ik niet eens aan PCM uit En als ik nou Tennis Manager voor 4,50 heb gevonden? Wel de 2022 editie, 2023 is 19,95. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 7 minuten geleden zei La Pulga: En als ik nou Tennis Manager voor 4,50 heb gevonden? Wel de 2022 editie, 2023 is 19,95. Maaaaybe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Waaro? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RivaldoSCF Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 Ik heb het spel gekocht voor 16 euro (pc versie) en vind het persoonlijk dan wel het proberen waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 juni 2023 Share Geplaatst 5 juni 2023 17 minuten geleden zei neva: Waaro? https://www.kinguin.net/category/119476/tennis-manager-2022-steam-cd-key 2023 staat daar ook tussen en met code AKS014 (geen #ad) krijg je nog 10% korting volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 8 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2023 Kan iemand mij aangeven wat nieuw is in 2023 tov 2022? Kjk de 2023 kan ik wel betalen, maar dan zijn djoko en Nadal wél een jaartje jonger legends Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 30 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2023 Bij de Steam nu 30% korting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 2022 is nog maar 6 euro voor de liefhebber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten