Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

DC

Chimpa

Aanbevolen berichten

Als er een verzameltopic over Marvel is, kan er ééntje omtrent DC natuurlijk niet ontbreken. Onlangs is een nieuwe roadmap gepubliceerd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal een beetje onduidelijk vind. De één maakt onderdeel uit van DCEU, de ander weer niet, en een enkeling daar weer ergens tussenin. Daarnaast is het afgelopen decenium behoorlijk grillig geweest, om het zacht uit te drukken..

Desondanks toch ook een aantal lichtpuntjes gezien, met The Batman en Joker als (redelijk) recente voorbeelden. Ik checkte ook net de trailer voor The Flash film gepland voor juni dit jaar, en dat ziet er best cool uit imo. Zijn jullie een beetje hyped? Wellicht ook nu dat Marvel laatste tijd een matige beurt maakt? 

Uiteraard ben ik ook benieuwd naar jullie favo DC helden, badguys, en tops en flops qua films/series.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Dark Knight-trilogie vond ik fantastisch en ik heb enorm genoten van de serie Gotham. Maar verder ben ik niet zo'n fan van het werk van DC. Wonder Woman was een prima film, maar Wonder Woman 1984 absoluut niet en ook Suicide Squad en Justice League vond ik abominabel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Tim':

De Dark Knight-trilogie vond ik fantastisch en ik heb enorm genoten van de serie Gotham. Maar verder ben ik niet zo'n fan van het werk van DC. Wonder Woman was een prima film, maar Wonder Woman 1984 absoluut niet en ook Suicide Squad en Justice League vond ik abominabel.

Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Dark Knight-trilogie is nog steeds voor mij één van de betere filmreeksen die ik heb gezien. Joker was ook een topper.

Van de Extended Universe reeks ben ik wat minder enthousiast. Wonder Woman was ok, Aquaman is qua personage ook wel te doen, maar films zoals Batman vs Superman en Justice League vielen dan weer tegen. Moet nog veel films van DC zien, maar ben bang dat de meesten gaan tegenvallen voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites