Keeza Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Onana is zo slecht joh, niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 1 minuut geleden zei Keeza: Onana is zo slecht joh, niet normaal. Arsenal ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 3 minuten geleden zei Bogatyr: Arsenal ook. Eens, welcome to the Champions League. Goede, relevante opmerking ook als reactie op mijn post. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Zojuist zei Keeza: Eens, welcome to the Champions League. Goede, relevante opmerking ook als reactie op mijn post. I'm just busting your balls. Zag je zelf ook zo reageren af en toe, dus ik lach er ook eens een keertje mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Zojuist zei Bogatyr: I'm just busting your balls. Zag je zelf ook zo reageren af en toe, dus ik lach er ook eens een keertje mee Hij was inderdaad lachen Over keepers gesproken, zou die keeper van Napoli een whiplash hebben overgehouden aan dat schot van Valverde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 @cimbomcu als je Rashford eruit haalt dan geef je Boey de ruimte om alles te doen. Daarna was Galatasaray oppermachtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei cimbomcu: Wat een kut pot, doen aan de bal helemaal niks terwijl er alle ruimte voor is. Niet zo schijterig joh. Jaaaaaaaaaaaaaa 2de helft gewoon gevoetbald, en dan ben je gewoon beter. Meer expected goals, meer schoten op goal etc. Eindbazen! 3 oktober 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Ho zeg wat hebben we weer lange teentjes. Mooie overwinning van Galatasaray. Misschien wel het einde van Ten Hag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Eens @Acquafresca Al had Boey Rashford ook in zijn zak he Als United slim is halen ze hem gelijk op, wat een baas is het he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Ik wil de directeur voetbalzaken van Inter. Eerst chelsea in het zak zetten voor Lukaku, nadien Onana bij man utd Wie heeft er Saudi Arabie nodig als je dat verkocht krijgt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Ik dacht dat die jongen een beetje te gehyped was maar Hojlund. Poh. Sterk, snel en heerlijk koel voor de goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 10 uur geleden zei AntiChrist7: Ik wil de directeur voetbalzaken van Inter. Eerst chelsea in het zak zetten voor Lukaku, nadien Onana bij man utd Wie heeft er Saudi Arabie nodig als je dat verkocht krijgt? + Lautaro Martinez is nog altijd speler van Inter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 15 uur geleden zei Bogatyr: Ho zeg wat hebben we weer lange teentjes. Mooie overwinning van Galatasaray. Misschien wel het einde van Ten Hag? Voor als nog niet. Ten Hag kan er niets aan doen dat Onana die goals doorlaat en dat Casemiro een domme overtreding maakt en daardoor rood krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 17 uur geleden zei Bogatyr: Arsenal ook. Ja maar Arsenal heeft al 3 punten en krijgt nu 2x Sevilla. United 2x Kopenhagen maar één verlies en ze kunnen doorgaan wel vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 1 uur geleden zei delichris: Voor als nog niet. Ten Hag kan er niets aan doen dat Onana die goals doorlaat en dat Casemiro een domme overtreding maakt en daardoor rood krijgt. Het bleek een slimme overtreding van Casemiro want Galatasaray scoorde niet. Ten Hag kan veel doen, maar als hij zich blijft opstellen alsof hij SAF is, dan houdt het snel op ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 1 minuut geleden zei Acquafresca: Het bleek een slimme overtreding van Casemiro want Galatasaray scoorde niet. Maar door die overtreding kreeg die wel rood waardoor United niet veel meer kon inbrengen en de 2-3 later alsnog viel en de complete organisatie mistte. Snap niet dat Ten Hag niet gewoon direct ingreep na de gemiste penalty en een gelijkspel uit het vuur probeerde te slepen met een verdedigende aanpak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Rode kaart pakken is per definitie geen slimme overtreding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Rode kaart pakken is per definitie geen slimme overtreding. Niet helemaal mee eens. In de laatste minuut van een belangrijke wedstrijd bij een voorsprong is het neerhalen van een doorgebroken speler zeker wel slim, ook al krijg je daar rood voor. Beter dan iemand op goal laten doorlopen met nog heel kort te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 1 uur geleden zei delichris: Voor als nog niet. Ten Hag kan er niets aan doen dat Onana die goals doorlaat en dat Casemiro een domme overtreding maakt en daardoor rood krijgt. Maar wie heeft er gepusht voor Onana denk je? 50m voor een speler die niet eens een vol seizoen heeft gespeeld bij Inter (want handanovic kreeg de voorkeur oorspronkelijk). Zijn stats voor dat ene seizoen waren goed, maar was toch wel duidelijk dat het een uitschieter was. maar hey, ex-ajax dus dat telt dubbel... niet dat ik denk dat hij direct ontslagen wordt, maar ik denk ook niet dat hij het zal rechttrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 16 minuten geleden zei Tim': Niet helemaal mee eens. In de laatste minuut van een belangrijke wedstrijd bij een voorsprong is het neerhalen van een doorgebroken speler zeker wel slim, ook al krijg je daar rood voor. Beter dan iemand op goal laten doorlopen met nog heel kort te gaan. Zoals deze legendarische rode kaart van OGS. Weet alleen even niet welke minuut het was, maar aan de situatie op het veld te zien is het in de blessuretijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Zoals deze legendarische rode kaart van OGS. Weet alleen even niet welke minuut het was, maar aan de situatie op het veld te zien is het in de blessuretijd Zeker een hele slimme overtreding. Deze van Valverde, waardoor Real op strafschoppen de Supercopa kon winnen, schiet me ook te binnen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 En deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 3 minuten geleden zei Bogatyr: En deze Zeker een mooie. Alleen stonden ze al achter, dus ik weet niet of deze zo nodig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 1 minuut geleden zei Tim': Zeker een mooie. Alleen stonden ze al achter, dus ik weet niet of deze zo nodig was. Ze hadden nog een kleine kans op de gelijkmaker. Kreeg wel een schorsing van 4 wedstrijden hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 (bewerkt) Gaan een beetje offtopic zo, maar Suarez tegen Ghana kun je hier ook wel aan toevoegen: 4 oktober 2023 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten