Bogatyr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Vanavond hopelijk de laatste wedstrijd van Tedesco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 6 uur geleden zei Bogatyr: Vanavond hopelijk de laatste wedstrijd van Tedesco. We kunnen hopen op een blamage vanavond, dan komt het vast goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 22 minuten geleden zei Aaron21: We kunnen hopen op een blamage vanavond, dan komt het vast goed. Wss plots 5-0 winnen en is men weer lyrisch over Tedesco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Dat ontslag is wel een zekerheid hoor. Met of zonder blamage. Preud'homme incoming Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 42 minuten geleden zei Lensherr: Dat ontslag is wel een zekerheid hoor. Met of zonder blamage. Preud'homme incoming dan zou deze bond competent moeten zijn. en daar twijfel ik nog over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november (bewerkt) Huilen met de pet op. Met Faes weer als exponent van onze verdediging. Al Dakhil, een CV, op rechtsback zetten terwijl je met Sardella een rechtsback op de bank hebt zitten. Ach, laat ons toch echt hopen dat dit Tedesco zijn laatste match is. De Warmste Week had beter een inzamelactie voor een nieuwe coach van de Rode Duivels gedaan dit jaar, daar zouden we ons hart tenminste aan kunnen verwarmen. Hopelijk gaat Mannaert voor een Van Gaal ofzo. 17 november bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november (bewerkt) Wij hebben momenteel moeite tegen ocharm Israel. Een elftal vol met spelers van Tel Aviv, Ferencvaros, Haifa... .We zijn officieel terug bij de tijden van mathematisch kan het nog 17 november bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boppah Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 4 minuten geleden zei Lensherr: Wij hebben momenteel moeite tegen ocharm Israel. Een elftal vol met spelers van Tel Aviv, Ferencvaros, Haifa... .We zijn officieel terug bij de tijden van mathematisch kan het nog Ik schrik ervan. De val is wel erg diep na topjaren en anderhalve topgeneratie. Net als Nederland kiest Belgie ook altijd voor lichtgewichten als Bondscoach, heel typisch. Van Gaal was echt een uitzondering hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 5 minuten geleden zei Boppah: Ik schrik ervan. De val is wel erg diep na topjaren en anderhalve topgeneratie. Net als Nederland kiest Belgie ook altijd voor lichtgewichten als Bondscoach, heel typisch. Van Gaal was echt een uitzondering hier. Anderzijds is het wel logisch als je kijkt hoe klein ons land is. Een elftal met allemaal spelers die aan de top van de Europa speelden is dan ook heel uitzonderlijk om eens mee te maken. We zijn de voorbije jaren verwend geweest op dat gebied. Maar een goede bondscoach is wel noodzakelijk. Als bondscoach moet je niet te ingewikkeld doen. Gewoon simpel. Je hebt toch de tijd niet om veel geks te doen op tactisch vlak denk ik. Een vrij simpele coach als Preud'homme, Clement, Van Gaal, Van Bommel zouden ideale profielen zijn voor dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Dit kan echt niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 6 minuten geleden zei Bogatyr: Dit kan echt niet meer. Ik ben van miserie naar beelden van Hazard gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Pff triestige duivels. Tedesco buiten! Slechtste bondscoach ooit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Perfect scenario dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november (bewerkt) Als je dacht dat je met Wilmots alles gezien had.. Je gaat hem nog missen ook. Ik had beter gesolliciteerd als bondscoach, en mijn FM-ervaring getoond! Vanhaezebrouck? Want Preud'homme, daar loop ik nu ook niet warm van, zeker de laatste jaren niet. 17 november bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Goeie trainer op gebied van spelinzicht, maar dan ga je een Belgisch elftal krijgen met Vanhoutte, Vanaken, Cuypers, Samoise en daar zit ook niemand op te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 5 minuten geleden zei Lensherr: Goeie trainer op gebied van spelinzicht, maar dan ga je een Belgisch elftal krijgen met Vanhoutte, Vanaken, Cuypers, Samoise en daar zit ook niemand op te wachten. Ik denk eerder dat die ego's zoals een Courtois (weer) op de borst stoot. Liever wat seuten op het plein, dan pseudo-vedetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Ik vraag me af van wat Tedesco zo'n wallen/donkere kringen onder z'n ogen heeft. Van 's nachts een spetterende strategie te bedenken zal het wel niet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november (bewerkt) Wakker liggen om te bedenken wat ie met zijn ontslagvergoeding gaat doen en wss lachen om de sukkels die zijn contract hebben verlengd 17 november bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 8 minuten geleden zei Bogatyr: Ik vraag me af van wat Tedesco zo'n wallen/donkere kringen onder z'n ogen heeft. Van 's nachts een spetterende strategie te bedenken zal het wel niet zijn. Naar het schijnt zat hij mee te raven met Lukebakio in Peer (Heylen Meubelzaak) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten