Aaron21 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Er altijd in blijven geloven Aaron. Doku maakt ons Europees kampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 1 uur geleden zei Aaron21: We gaan weer ongetest de 2e ronde in dus. Als groepswinnaar kom je dan tegen een beste 3e wellicht. Freewheelend naar de kwartfinale en dan falen tegen een topper. Zoals elk EK dus. Deze bondscoach durft wel tenminste te oefenen tegen Engeland, Servië en Duitsland. Voorheen mochten we ons opladen aan potjes tegen Guatemala, Samoa Eilanden en Congo bij wijze van spreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 13 uur geleden zei Lensherr: Deze bondscoach durft wel tenminste te oefenen tegen Engeland, Servië en Duitsland. Voorheen mochten we ons opladen aan potjes tegen Guatemala, Samoa Eilanden en Congo bij wijze van spreken. Ja, heb wel meer vertrouwen in Tedesco dan in Martinez als bondscoach. De verdediging baart mij zorgen en daardoor maken we geen kans denk ik op de titel. Onze voorhoede is daarentegen 1 van de beste van Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231206_94001954 al ontkend door zijn entourage al zou het me niet verbazen als het uiteindelijk wel zo is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Misschien gewoon nog een paar maand afwachten ipv nu al te gaan speculeren? Het is uberhaupt nog niet eens zeker dat hij tijdig fit zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 14 uur geleden zei DGremlin: Misschien gewoon nog een paar maand afwachten ipv nu al te gaan speculeren? Het is uberhaupt nog niet eens zeker dat hij tijdig fit zal zijn. Zeg dat tegen de media Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Ik ga toch geruster zijn als hij op doel staat, maar of het goed is voor de groep? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 📸 Bekijk deze video op Facebook https://www.facebook.com/share/v/MedAQs3r9yXFwjva/?mibextid=KsPBc6&startTimeMs=1000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Weet je wat het is. Met Courtois zal de groep wellicht niet goed reageren. En het is niet dat we met Casteels een slechte doelman hebben achter de hand. Moest dit Doku, Lukaku, De Bruyne zijn zou het een veel groter gemis zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Ok niet slecht, maar ver van het niveau van een CL winner, en dat heb je echt wel nodig op toernooien. 3 clean sheets zover dit seizoen schreeuwt ook niet meest betrouwbare sluitpost en als spelers slecht reageren omdat ze zogezegd niet goed overeenkomen, zijn ze nog onprofessioneler dan hij. Courtois is gewoon de meest consistente rode duivel van de afgelopen tien jaar. Nuja, allemaal speculatie aangezien hij toch niet gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Ik weet niet wat ze smoren in het bondsgebouw, maar het moet goede shit zijn. Het contract verlengen van een coach die nog niet echt iets laten zien heeft, 3 maanden voor zijn eerste toernooi. De vorige keer dat ze dat deden liep het op een sisser af. Alsof er een risico is dat Bayern, PSG of Barcelona plotseling aan zijn mouw gaan trekken.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Het Kuifje tenue van België wil ik echt hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Dit was geen penalty, gelukkig voor de buurtjes wel mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Het verschil in maturiteit tussen Trossard, Tielemans en de rest is wel heel erg groot. Deman is ofwel enorm nerveus ofwel komt hij gewoon veel te kort om Rode Duivel te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 13 minuten geleden zei Lensherr: Het verschil in maturiteit tussen Trossard, Tielemans en de rest is wel heel erg groot. Deman is ofwel enorm nerveus ofwel komt hij gewoon veel te kort om Rode Duivel te zijn. Ja hoop dat De Man niet mee naar het EK gaat. Komt inderdaad veel te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Die doet zijn naam niet eer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Ik denk dat ik niet ga kijken straks want ik denk oprecht dat we een stevig pak rammel gaan krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Ik moet gelukkig volleyballen op dinsdagavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Welnee, het is een friendly zonder inzet. Dat zijn de matchen waar Lukaku op zijn best is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Die pass van Lukaku. Wereldklasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Wie heeft Courtois nodig als je Matz hebt made bij Lierke Plezierke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Wel lekkere assist van Lukaku en Tielemans haalt ook eindelijk nog eens niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Romelu De Bruyne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Zeer onnodig en amateuristisch de 2-2 weggegeven toch weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten