Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

1-1, netjes in een uitwedstrijd tegen Belgie, thuis zal het heel anders worden. Groot deel van de wedstrijd onder druk gestaan maar heel veel grote kansen heeft Belgie niet gehad. Rare wissels nog van Stimac maar wel blij dat Radosevic mocht spelen, hoort nu gewoon in de basis te staan. Speelde een zeer goede wedstrijd.

Servie trouwens 6-1 hoor, heerlijke uitslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou mooi zijn, ik ben alleen bang dat Servie en Kroatie teveel punten gaan laten liggen tegen de mindere landen (zoals Servie al heeft gedaan tegen Schotland) en dat het dan toch tussen Kroatie en Servie gaat voor plek 2. Hoop natuurlijk wel dat beide landen zich gewoon plaatsen. Slovenie is helaas met 2 keer een verlies begonnen dus die zie ik zich eigenlijk al niet meer plaatsen. Als het een beetje meezit zien we gewoon 4 joegolanden op het WK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thuis kunnen zowel Kroatië als Servië wel van België winnen. Die denken wel dat ze Barcelona zijn, maar dat valt volgens mij allemaal wel mee. Als je daarvan wint en uit een punt pakt (zoals Kroatië geeft gedaan) ben je al goed bezig. Tegen de kleintjes mag je het inderdaad niet laten liggen. Schotland uit is overigens gewoon een lastige wedstrijd, gelijkspel is opzich nog te accepteren daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kroatië en Servië zullen de eerste en de tweede plek delen hoor, wees daar maar zeker van. Denk toch dat Srbija nr. 1 word, net zoals altijd bij WK kwalificaties.

Die Belgen beginnen elke kwalificatieronde met veel hoop maar dan verpesten ze het toch weer voor zichzelf.

Dit is trouwens wel een van de leukere poules. Veel hectiek rond de wedstrijden, mooie atmosfeer, leuke ploegen etc.

Met basketball zijn alle ex-yu ploegen geplaatst voor het EK. Het toernooi word nota bene in Slovenie gehouden, over een paar maanden :)

bewerkt door Zokipfc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinamo Zagreb heeft gister gelijk gespeeld dus als Hajduk het nog spannend wilt maken zullen ze zo uit tegen Inter Zapresic moeten winnen.

Blaževič, Vršajević, Maloča, Jonjić, Jozinović, Andrijašević, Milić, Radošević, Oremuš, Bencun, Vuković

Weet niet wat ik van deze opstelling moet maken, 5 verdedigers dus. Ik neem ook aan dat Caktas niet helemaal fit is want ik zou het niet begrijpen hoezo je 1 van de betere spelers die jaar eruit laat, scoorde 4 van de 11 doelpunten.

En natuurlijk weer nergens een stream te vinden.,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koop eens een dreambox joh, 30 euro en je hebt duizenden kanalen erbij. Denk dat jullie pap er ook blij mee zal zijn :)

Hopelijk kan Hajduk het idd er een beetje spannender van maken, we zullen zien.

Pandev en Kompany praten trouwens lekker flink over de wedstrijden tegen Kroatie en Servie, word nog mooi dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zapresic 1-1 Hajduk. Misschien wel zo makkelijk om Dinamo alvast de beker te geven want spannend gaat het toch niet meer worden. Ben benieuwd of de trainer van Hajduk zelf ook door heeft hoe slecht het is gegaan sinds hij besloot om met 5 verdedigers te gaan spelen.

En weer een wedstrijd waarin Krsticevic heeft laten zien een waardeloze coach te zijn.

Zapresic krijgt nog ff een strafschop in de laatste minuut. Blazevic stopt die gelukkig nog.

bewerkt door iSimic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het aan Mihajlovic ligt niet.

Hoezo dat Ivan? Ik ga sws kijken!

Edit: Ooh ik zie nu dat de goedkoopste tribune 26 euro is! Schande zeg.

Vanaf 5:25 Vaagste filmpje ooit. Is wel duidelijk dat de fans zelf ook niet wisten of ze elkaar haatten :cab: Eerst moorden, vechten, dan samen Joegoslavie supporten, dan weer vechten, dan zijn het opeens goede jongens die Kroaaten, en uiteindelijk komen ze tot de conclusie dat Joegoslavie de beste fans heeft. Oh nee wacht, als ze verliezen gaan ze elkander aanvallen ;e

[YOUTUBE]TV4boyQUvJE&feature=related[/YOUTUBE]

En dan de bazen (h)

[YOUTUBE]_XWHHnobTqg[/YOUTUBE]

bewerkt door Zokipfc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Dinamo gewoon 3-0 onderuit, als het Hajduk een beetje meezit hebben ze over 2 wedstrijden nog maar 2 punten achterstand. Lukt het ze niet om te winnen dan hebben zal Dinamo weer gaan uitlopen. Vanavond thuis tegen Slaven Belupo die nu 2de staat met 6 punten voor op Hajduk en de week erna tegen Dinamo Zagreb uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites