Zokipfc Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Zo, nette tackle van Simunic daar hoor! Macedonie staat voor in Schotland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Jelavic moet eruit, er moet een extra middenvelder lopen, de lange ballen naar de spitsen werken niet, logisch want daar staan 2 van de beste verdedigers in engeland. Rakitic erbij zodat Modric ook wat meer lucht krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 1-1, netjes in een uitwedstrijd tegen Belgie, thuis zal het heel anders worden. Groot deel van de wedstrijd onder druk gestaan maar heel veel grote kansen heeft Belgie niet gehad. Rare wissels nog van Stimac maar wel blij dat Radosevic mocht spelen, hoort nu gewoon in de basis te staan. Speelde een zeer goede wedstrijd. Servie trouwens 6-1 hoor, heerlijke uitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Daarbij toe te voegen dat onze braca Makedonci een zeer nette 1-1 eruit hebben gesleept in Schotland. Slovenija kreeg een penalty in de laatste minuut tegen en verloor met 1-0 en Montenegro had het makkelijk tegen San Marino: 6-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 Jammer van Slovenie maar al met al een redelijk mooie avond voor de joegolanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 12 september 2012 Share Geplaatst 12 september 2012 Servië speelde gister fris voetbal zeg, leuk met al die jonge gasten. Hopelijk gaan Kroatië en Servië beide door in deze poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 12 september 2012 Share Geplaatst 12 september 2012 Zou mooi zijn, ik ben alleen bang dat Servie en Kroatie teveel punten gaan laten liggen tegen de mindere landen (zoals Servie al heeft gedaan tegen Schotland) en dat het dan toch tussen Kroatie en Servie gaat voor plek 2. Hoop natuurlijk wel dat beide landen zich gewoon plaatsen. Slovenie is helaas met 2 keer een verlies begonnen dus die zie ik zich eigenlijk al niet meer plaatsen. Als het een beetje meezit zien we gewoon 4 joegolanden op het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 12 september 2012 Share Geplaatst 12 september 2012 Thuis kunnen zowel Kroatië als Servië wel van België winnen. Die denken wel dat ze Barcelona zijn, maar dat valt volgens mij allemaal wel mee. Als je daarvan wint en uit een punt pakt (zoals Kroatië geeft gedaan) ben je al goed bezig. Tegen de kleintjes mag je het inderdaad niet laten liggen. Schotland uit is overigens gewoon een lastige wedstrijd, gelijkspel is opzich nog te accepteren daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 12 september 2012 Share Geplaatst 12 september 2012 (bewerkt) Kroatië en Servië zullen de eerste en de tweede plek delen hoor, wees daar maar zeker van. Denk toch dat Srbija nr. 1 word, net zoals altijd bij WK kwalificaties. Die Belgen beginnen elke kwalificatieronde met veel hoop maar dan verpesten ze het toch weer voor zichzelf. Dit is trouwens wel een van de leukere poules. Veel hectiek rond de wedstrijden, mooie atmosfeer, leuke ploegen etc. Met basketball zijn alle ex-yu ploegen geplaatst voor het EK. Het toernooi word nota bene in Slovenie gehouden, over een paar maanden :) 12 september 2012 bewerkt door Zokipfc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Ben het niet eens met sommige stukken van dit lied, maar ik krijg er wel kippenvel van hoor _O_ Daarom ben ik ook zo blij om er elk jaar naartoe te gaan. [YOUTUBE]fDpqOufuHi8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Dinamo Zagreb heeft gister gelijk gespeeld dus als Hajduk het nog spannend wilt maken zullen ze zo uit tegen Inter Zapresic moeten winnen. Blaževič, Vršajević, Maloča, Jonjić, Jozinović, Andrijašević, Milić, Radošević, Oremuš, Bencun, Vuković Weet niet wat ik van deze opstelling moet maken, 5 verdedigers dus. Ik neem ook aan dat Caktas niet helemaal fit is want ik zou het niet begrijpen hoezo je 1 van de betere spelers die jaar eruit laat, scoorde 4 van de 11 doelpunten. En natuurlijk weer nergens een stream te vinden., Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 Koop eens een dreambox joh, 30 euro en je hebt duizenden kanalen erbij. Denk dat jullie pap er ook blij mee zal zijn :) Hopelijk kan Hajduk het idd er een beetje spannender van maken, we zullen zien. Pandev en Kompany praten trouwens lekker flink over de wedstrijden tegen Kroatie en Servie, word nog mooi dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 (bewerkt) Zapresic 1-1 Hajduk. Misschien wel zo makkelijk om Dinamo alvast de beker te geven want spannend gaat het toch niet meer worden. Ben benieuwd of de trainer van Hajduk zelf ook door heeft hoe slecht het is gegaan sinds hij besloot om met 5 verdedigers te gaan spelen. En weer een wedstrijd waarin Krsticevic heeft laten zien een waardeloze coach te zijn. Zapresic krijgt nog ff een strafschop in de laatste minuut. Blazevic stopt die gelukkig nog. 15 september 2012 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 september 2012 Share Geplaatst 15 september 2012 (bewerkt) Wat een baas. :mrgy: Naam klopt overigens niet. Het is Þórarinsson of Thórarinsson. 15 september 2012 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 16 september 2012 Share Geplaatst 16 september 2012 (bewerkt) Geniaal deze gasten. [YOUTUBE]xReG0xtsn2Q&feature=related[/YOUTUBE] Ver voor hun tijd, triest maar ook grappig.. [YOUTUBE]tZtdcKQC8Ew[/YOUTUBE] 16 september 2012 bewerkt door Zokipfc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 18 september 2012 Share Geplaatst 18 september 2012 http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Rode_Duivels/120918_servie_novisad_duivels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 18 september 2012 Share Geplaatst 18 september 2012 De wedstrijd tegen Kroatie zullen ze neem ik aan wel gewoon nog in Belgrado spelen toch.. Vanavond Dinamo-Porto. Stadion zou voor de helft leeg zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 18 september 2012 Share Geplaatst 18 september 2012 (bewerkt) Als het aan Mihajlovic ligt niet. Hoezo dat Ivan? Ik ga sws kijken! Edit: Ooh ik zie nu dat de goedkoopste tribune 26 euro is! Schande zeg. Vanaf 5:25 Vaagste filmpje ooit. Is wel duidelijk dat de fans zelf ook niet wisten of ze elkaar haatten :cab: Eerst moorden, vechten, dan samen Joegoslavie supporten, dan weer vechten, dan zijn het opeens goede jongens die Kroaaten, en uiteindelijk komen ze tot de conclusie dat Joegoslavie de beste fans heeft. Oh nee wacht, als ze verliezen gaan ze elkander aanvallen ;e [YOUTUBE]TV4boyQUvJE&feature=related[/YOUTUBE] En dan de bazen (h) [YOUTUBE]_XWHHnobTqg[/YOUTUBE] 18 september 2012 bewerkt door Zokipfc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 21 september 2012 Share Geplaatst 21 september 2012 Maribor (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 23 september 2012 Share Geplaatst 23 september 2012 Nou Hajduk, dit is jullie kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 23 september 2012 Share Geplaatst 23 september 2012 Haha Dinamo gewoon 3-0 onderuit, als het Hajduk een beetje meezit hebben ze over 2 wedstrijden nog maar 2 punten achterstand. Lukt het ze niet om te winnen dan hebben zal Dinamo weer gaan uitlopen. Vanavond thuis tegen Slaven Belupo die nu 2de staat met 6 punten voor op Hajduk en de week erna tegen Dinamo Zagreb uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 23 september 2012 Share Geplaatst 23 september 2012 Ik had de wedstrijd van Dinamo gezien. Dat Rijeka speelt ook lekker voetbal zeg _O_ Jammer dat ze de titel niet mogen winnen in Kroatie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 23 september 2012 Share Geplaatst 23 september 2012 Hajduk staat met rust iig 2-0 voor. Andrijasevic scoorde net voor rust 2 keer (44 min, 45 min). Kijken of ze dit kunnen vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 28 september 2012 Share Geplaatst 28 september 2012 (bewerkt) Sammir is opgeroepen voor het nationale elftal hoor ;e Toch wel het absolute dieptepunt ooit in het kroatisch voetbal. Pranjic is er ook gelijk mee gestopt volgens mij. 28 september 2012 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 29 september 2012 Share Geplaatst 29 september 2012 Dinamo-Hajduk Split. In totaal 6000 toeschouwers;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten