palacio Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Hoe kan het dat Montenegro zo hoog staat in die indeling :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 De nieuwe trainer van Porto gaat gewoon verder waar Villas-Boas vorig seizoen mee geëindigd was. Het is de assistent trainer van vorig seizoen, dus die zal wel het een en ander geleerd hebben vorig jaar. Ze spelen nu een oefenpot tegen Lyon op volle sterkte en ze staan die gasten echt compleet weg te spelen, en dan missen ze ook nog eens Falcao. Het is aan Vercoutre te danken dat het nog 1-1 staat, want als er een 5-1 had gestaan dan was dat niet vreemd geweest. Moutinho schoot ook nog een bal op de paal aan het eind van de tweede helft. Nu zeggen oefenpotjes niet zo heel veel, maar ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd tegen Barcelona, spektakel ten top lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 De nieuwe trainer van Porto gaat gewoon verder waar Villas-Boas vorig seizoen mee geëindigd was. Het is de assistent trainer van vorig seizoen, dus die zal wel het een en ander geleerd hebben vorig jaar. Ze spelen nu een oefenpot tegen Lyon op volle sterkte en ze staan die gasten echt compleet weg te spelen, en dan missen ze ook nog eens Falcao. Het is aan Vercoutre te danken dat het nog 1-1 staat, want als er een 5-1 had gestaan dan was dat niet vreemd geweest. Moutinho schoot ook nog een bal op de paal aan het eind van de tweede helft. Nu zeggen oefenpotjes niet zo heel veel, maar ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd tegen Barcelona, spektakel ten top lijkt me. Wie zegt dat het brein achter het succes van Porto vorig seizoen Vilas Boas was ? Porto heeft niets veranderd en ze hebben nog paar toppers gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Wie zegt dat het brein achter het succes van Porto vorig seizoen Vilas Boas was ? Porto heeft niets veranderd en ze hebben nog paar toppers gehaald. Uhu, met zo'n ploeg is het niet moeilijk losjes kampioen te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Uhu, met zo'n ploeg is het niet moeilijk losjes kampioen te spelen. Dat dachten we twee jaar geleden ook toen we schitterend voetbal speelden en praktisch elke week 4-0 of 5-0 wonnen ... We zijn toen kampioen geworden op laatste speeldag. Porto had vorig jaar en heeft dit jaar nog altijd een fantastische ploeg die voor mij top 5 is in Europa ... Maar wat ben je met deze ploeg als je geen goede technische staff hebt ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 NK Zadar 1 - 0 Hajduk Split ........ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Seizoen is amper begonnen en jullie staan al met 3 punten achter Dinamo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Tjah het zou niet voor het eerst zijn dat ze het hele seizoen in de eerste paar wedstrijden verkloten. 2 of 3 jaar geleden verloren ze van de eerste 6 wedstrijden volgens mij 4 keer en speelde ze 1 keer gelijk, gelijk het hele seizoen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Maksimir bijna uitverkocht voor de wedstrijd tegen HJK Helsinki, er zijn nog een paar kaarten over voor de noordzijde. Succesupporters? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 Ik moet echt HRT vangen in Bosnië. Ik krijg alleen kanalen zoals BHT 1, USK 1, Pink BIH, Hayat, FTV en BN :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 1 augustus 2011 Share Geplaatst 1 augustus 2011 3x raden wat er bij mij als eerste op kwam :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ik moet echt HRT vangen in Bosnië. Ik krijg alleen kanalen zoals BHT 1, USK 1, Pink BIH, Hayat, FTV en BN :cab: Heb je geen kabel? M'n opa en oma hebben kabeltelevisie, heb je ook Eurosport en HRT en zelfs Duitse zenders enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Had ik vroeger wel maar was niks, slecht beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Khoorde net van me broertjes dat ze 2 uur in de rij hadden gestaan voor die kaartjes van de wedstrijd Hajduk Split - Stoke City. Zal dus lekker druk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Zozo, taaie hap 3x raden wat er bij mij als eerste op kwam :D tja, inkopper idd :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Vanavond Partizan - Genk en Dinamo - Helsinki. Bij partizan zal het spannend worden maar die moeten gewoon winnen, dinamo zie ik er niet meer uitgaan. Morgen dan Hajduk Split- Stoke, Vejic en Inoha spelen al niet dus Ljubo Milićević zal spelen, heb hem nog nooit zien spelen dus ik ben benieuwd, 30 jaar al dus er staat een speler met ervaring. Hij heeft zelfs met FC Thun een paar CL wedstrijden gespeeld. Rode ster zal wel vrij makkelijk doorgaan. Weet iemand hoe zij er finacieel voorstaan want ik hoorde vorig jaar dat ze er zo slecht voorstonden maar ik zie nu dat Gazprom hun sponsor is. Edit, ik noemde Maribor niet omdat ik dacht dat die geen kans meer hadden, maar ik zie nu dat ze uit 1-2 hadden verloren dus die hebben ook nog een serieuze kans om door te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Partizan drukt lekker. Met een beetje geluk valt die 1-0 snel. Och och och, op sommige momenten spelen ze bij partizan heerlijk hoor. Jajajaja daar isie dan. Meer dan verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Lame ass handsbal. Wat een idioot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Was dit dezelfde knuppel die ook die strafschop in belgie veroorzaakte? Hoe geef je een zekere overwinning weg.. Niet te geloven zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Dinamo ook nog op 0-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ja dinamo is gewoon door, die gaan echt geen 2 tegendoelpunten meer krijgen. Maribor staat ook nog op 1-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Jongens wat een kans. Pfieuw, het is alsof Partizan niet wil man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ik zit nu half te kijken, de stream waarop ik het volg loopt om de 15 sec ff vast. Verschrikkelijk kijken zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 augustus 2011 Share Geplaatst 3 augustus 2011 Ibanez met de 1-0 voor Dinamo. Partizan overtuigt me niet. Ik krijg niet de indruk dat ze in de laatste minuten alles of niets spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 4 augustus 2011 Share Geplaatst 4 augustus 2011 Hehe ik begin de spanning nu wel te voelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten