Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

De nieuwe trainer van Porto gaat gewoon verder waar Villas-Boas vorig seizoen mee geëindigd was. Het is de assistent trainer van vorig seizoen, dus die zal wel het een en ander geleerd hebben vorig jaar. Ze spelen nu een oefenpot tegen Lyon op volle sterkte en ze staan die gasten echt compleet weg te spelen, en dan missen ze ook nog eens Falcao. Het is aan Vercoutre te danken dat het nog 1-1 staat, want als er een 5-1 had gestaan dan was dat niet vreemd geweest. Moutinho schoot ook nog een bal op de paal aan het eind van de tweede helft.

Nu zeggen oefenpotjes niet zo heel veel, maar ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd tegen Barcelona, spektakel ten top lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwe trainer van Porto gaat gewoon verder waar Villas-Boas vorig seizoen mee geëindigd was. Het is de assistent trainer van vorig seizoen, dus die zal wel het een en ander geleerd hebben vorig jaar. Ze spelen nu een oefenpot tegen Lyon op volle sterkte en ze staan die gasten echt compleet weg te spelen, en dan missen ze ook nog eens Falcao. Het is aan Vercoutre te danken dat het nog 1-1 staat, want als er een 5-1 had gestaan dan was dat niet vreemd geweest. Moutinho schoot ook nog een bal op de paal aan het eind van de tweede helft.

Nu zeggen oefenpotjes niet zo heel veel, maar ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd tegen Barcelona, spektakel ten top lijkt me.

Wie zegt dat het brein achter het succes van Porto vorig seizoen Vilas Boas was ? Porto heeft niets veranderd en ze hebben nog paar toppers gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhu, met zo'n ploeg is het niet moeilijk losjes kampioen te spelen.

Dat dachten we twee jaar geleden ook toen we schitterend voetbal speelden en praktisch elke week 4-0 of 5-0 wonnen ... We zijn toen kampioen geworden op laatste speeldag. Porto had vorig jaar en heeft dit jaar nog altijd een fantastische ploeg die voor mij top 5 is in Europa ... Maar wat ben je met deze ploeg als je geen goede technische staff hebt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond Partizan - Genk en Dinamo - Helsinki. Bij partizan zal het spannend worden maar die moeten gewoon winnen, dinamo zie ik er niet meer uitgaan.

Morgen dan Hajduk Split- Stoke, Vejic en Inoha spelen al niet dus Ljubo Milićević zal spelen, heb hem nog nooit zien spelen dus ik ben benieuwd, 30 jaar al dus er staat een speler met ervaring. Hij heeft zelfs met FC Thun een paar CL wedstrijden gespeeld.

Rode ster zal wel vrij makkelijk doorgaan. Weet iemand hoe zij er finacieel voorstaan want ik hoorde vorig jaar dat ze er zo slecht voorstonden maar ik zie nu dat Gazprom hun sponsor is.

Edit, ik noemde Maribor niet omdat ik dacht dat die geen kans meer hadden, maar ik zie nu dat ze uit 1-2 hadden verloren dus die hebben ook nog een serieuze kans om door te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites