Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei Keeza:

De driebenige Konaté is binnen en het fijne van die laatste paar levels in de season pass zijn toch wel de overvloed aan fodder picks/pakketjes. Hierdoor dus nog gratis Buffon kunnen doen (las op verschillende subreddits dat die niet normaal was ingame).

Nu weer fodderen en/of sparen voor in ieder geval vervangers voor Putellas en Virgil, want het hele elftalletje moet natuurlijk in kleur :D 

image.thumb.png.64060d0995a6e12b24bc98106ee90325.png

Lekker team amigo! Je kan ze ook even cosmetische evo geven. Wel sick dat je Konate zo snel gefixt heb, ik heb vandaag 7 wedstrijden op Career mode gedaan en zit pas op lvl 27 dus mag nog aan de slag. Tips welke meer snelheid hebben?

Mijn team overigens. Illegaal dat ik nog 1.3 miljoen heb, hou t even op zak voor Toty

IMG_6847.png

bewerkt door ReneLeBlanc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Lekker team amigo! Je kan ze ook even cosmetische evo geven. Wel sick dat je Konate zo snel gefixt heb, ik heb vandaag 7 wedstrijden op Career mode gedaan en zit pas op lvl 27 dus mag nog aan de slag. Tips welke meer snelheid hebben?

Mijn team overigens. Illegaal dat ik nog 1.3 miljoen heb, hou t even op zak voor Toty

IMG_6847.png

Thanks pik, heb ik met Smolarek gedaan. Maar die Putellas en VVD zijn tradable, dus dat zou zonde zijn. Op zich zijn die friendlies vooral top voor de SP, denk vooral met jouw skills dat je hier zo door heen knalt. Iedereen speelt Golden goal, dus die had ik echt met een uurtje ofzo gefixt. Gewoon snel scoren :D 

Met jouw coin saldo kan je best nog eventjes dat shirtje van Endrick kopen in de store, die equippen en dan spelen. Ben je ook weer iets van 1000 SP verder. Dan ben je er zo :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Keeza:

Thanks pik, heb ik met Smolarek gedaan. Maar die Putellas en VVD zijn tradable, dus dat zou zonde zijn. Op zich zijn die friendlies vooral top voor de SP, denk vooral met jouw skills dat je hier zo door heen knalt. Iedereen speelt Golden goal, dus die had ik echt met een uurtje ofzo gefixt. Gewoon snel scoren :D 

Met jouw coin saldo kan je best nog eventjes dat shirtje van Endrick kopen in de store, die equippen en dan spelen. Ben je ook weer iets van 1000 SP verder. Dan ben je er zo :D  

Lekker man. Ik heb inmiddels al 4 van die rooie rakkers door al die champs die ik gespeeld heb. En dan zou ik ze idd skippen. Desailly is echt echt echt een monster. Lucio en VVD vind ik om t even maar pffffff illegaaaaaaal. Friendlies al done, Endrick al done (had die meteen gekocht want vind dat echt een te vet shirt). We komen er wel. Lucio gaat er iig uit voor Konate. Misschien dat ik voor een miljoen wel weer Cunha of Pajor in de mix ga gooien maar dat zien we dan wel weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Tsjeu die Jude is ook gewoon nog zeeeeeer bruikbaar, zeg maar gewoon ongelofelijk goed, zeker met die playstyles  En die image, mijn god. Ben ook wel benieuwd naar die Gundogan @Keeza heb je die ook meegepakt of ben je voor die 3 * 86+ gegaan?

Hier ook voor Bellingham gegaan, komt wel van het bankje maar zeer bruikbaar inderdaad! Ik ben voor de pack gegaan, guess what: drie promo cards!!!1!!!11!!! 3x 86 rated :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Keeza:

Hier ook voor Bellingham gegaan, komt wel van het bankje maar zeer bruikbaar inderdaad! Ik ben voor de pack gegaan, guess what: drie promo cards!!!1!!!11!!! 3x 86 rated :D 

Denk dat ik wel voor Gundo ga. Geloof niet dat ik hele zieke kaarten ga packen dus ga wel gewoon voor een nuttig kaartje, ook wel fan van Gundo dus die komt mooi even in de basis te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch besloten voor wat anders te gaan :D Meer een Cruyff p&p. Alleen maar Nederlanders of (oud-)spelers van Ajax, Feyenoord, Barca en Levante. Voor nu even Hendriks en Griezmann in het team. Even afwachten wat de komende promo's en upgrade sbc's me gaan brengen. Bijna die rapid wing evo voor Yamal af, daarna door de Dinho evo. 

32cf45c13dc8baede9f8d0943ddca232.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei TheRealOne:

Toch besloten voor wat anders te gaan :D Meer een Cruyff p&p. Alleen maar Nederlanders of (oud-)spelers van Ajax, Feyenoord, Barca en Levante. Voor nu even Hendriks en Griezmann in het team. Even afwachten wat de komende promo's en upgrade sbc's me gaan brengen. Bijna die rapid wing evo voor Yamal af, daarna door de Dinho evo. 

32cf45c13dc8baede9f8d0943ddca232.png

image.thumb.png.fe8cb16baebc7eae35007481600df4b7.png

Wat denk je van deze dan? :D:D:D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.fe8cb16baebc7eae35007481600df4b7.png

Wat denk je van deze dan? :D:D:D 

Die had ik ook bekeken ja :D Alleen z'n reactions en short passing zijn wel heel erg laag :cab:

Ik heb ondertussen ook al die Acrobatic Star evo op Koundé gedaan. Dacht zelf nu als eerste aan deze voor in de spits. Gewoon een Gakpo kaartje met agility en balance boven de 80. En dat voor de game tegen z'n einde aanloopt ;c

e0ff34b8360c1e1f4cc075e5bb9ac245.png

Nog even wachten wat de nieuwe promo voor evo's gaat brengen. Als ik de leakers etc. moet geloven zijn de evo's bij deze promo meer richting het niveau van de black friday evo's. Want die Aerial Dominance zou ik ook wel een een paar verdedigers kunnen gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Keeza alles gaat SBC’s in ;c heb die fodder packs gekozen waardoor ik drie keer die Porro heb gepackt en nog een shit load aan WW kaarten. Mooi man. Socrates is lachen, gewoon zo’n grote lomperik. TS gyokeres ook nog gepackt dus nieuwe super subbbbbb. Hansen op de TL gekocht voor 2,2 nu nog 990k. Traden met Reneetje

IMG_6858.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites