Keeza Geplaatst 13 december Share Geplaatst 13 december Best aardig zo, aangezien er maar een paar uurtjes wekelijks inzitten voor mij tegenwoordig. @ReneLeBlanc Patri is sowieso goed, maar een speciale shout out naar die Pajor. Die quick step is dodelijk, wat een spits! Emiliano Martinez er voorlopig in voor die Argentijnse objective waar je tering veel SP in kan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 december Auteur Share Geplaatst 13 december Potverdorie, dankzij @ReneLeBlanczit ik nu met Desailly in m’n hoofd Deze week ziet er niet zo erg ‘spannend’ uit qua sbc content dus kan m’n fodder bewaren tot winter wildcards volgende week of in Desailly gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 december Share Geplaatst 13 december 32 minuten geleden zei Vitesse88: Potverdorie, dankzij @ReneLeBlanczit ik nu met Desailly in m’n hoofd Deze week ziet er niet zo erg ‘spannend’ uit qua sbc content dus kan m’n fodder bewaren tot winter wildcards volgende week of in Desailly gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 december Share Geplaatst 14 december 11 wins boys. Vunzige Virgil, Estupan en die andere Globetrotter op de rechtsback gepackt. Bijna 450k in de plus. Team inmiddels weer omgebouwd, kan nu eindelijk Desailly completen en die komt dan op RCV. Wordt overigens gewoon weer 442 dit is echt way too much. Iedereen loopt elkaar ook voor de voeten lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Maandag at 08:29 Share Geplaatst Maandag at 08:29 (bewerkt) Speel eigenlijk nooit WL, vooral na de komst van de tweede... Afgelopen zaterdag wat uurtjes voor mezelf, want vrouw was er op uit met de kids. Binnen drie uurtjes alle 15 potten er door heen geragd: 11-4 Haal normaal gesproken max 8/9 wins en heb ook best wat geluk gehad met een stuk of 5 tegenstanders die direct na de 1-0 rage quitten. Maar alle lof gaat naar Pajor jongens, die heeft het letterlijk in haar eentje geflikt Natuurlijk alleen fodder gepackt, maar het zij zo Maandag at 08:29 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Maandag at 08:41 Share Geplaatst Maandag at 08:41 11 minuten geleden zei Keeza: Speel eigenlijk nooit WL, vooral na de komst van de tweede... Afgelopen zaterdag wat uurtjes voor mezelf, want vrouw was er op uit met de kids. Binnen drie uurtjes alle 15 potten er door heen geragd: 11-4 Haal normaal gesproken max 8/9 wins en heb ook best wat geluk gehad met een stuk of 5 tegenstanders die direct na de 1-0 rage quitten. Maar alle lof gaat naar Pajor jongens, die heeft het letterlijk in haar eentje geflikt Natuurlijk alleen fodder gepackt, maar het zij zo Pleur Cunha er naast en je hebt het meest illegale aanvalsduo. Zijn finesses zijn niet normaal en dan met de pure snelheid van Pajor ernaast = easy W. Ik geniet zelf echt ontzettend van Hamsik. Vond dat in RL zo'n vette speler en nu in game ook met die hanenkam Heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst Maandag at 10:24 Share Geplaatst Maandag at 10:24 Lekkere resultaten hoor. Ik ben gewoon echt veel te matig voor de WL. Wat vinden jullie nou de meest stabiele en fijne tactiek? Ik heb nu zelf eindelijk Vinicius vrij. Zal waarschijnlijk een duo voorin gaan vormen met Son. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst Maandag at 10:47 Share Geplaatst Maandag at 10:47 Speelt niemand carrière? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Maandag at 12:03 Share Geplaatst Maandag at 12:03 1 uur geleden zei Thom: Lekkere resultaten hoor. Ik ben gewoon echt veel te matig voor de WL. Wat vinden jullie nou de meest stabiele en fijne tactiek? Ik heb nu zelf eindelijk Vinicius vrij. Zal waarschijnlijk een duo voorin gaan vormen met Son. 3 voorop werkt voor mij het beste eerlijk gezegd. Veld breed, met inside forwards die naar binnen knijpen, kan ik het meest gevaar mee stichten. Twee voorop zorgt, in ieder geval met mijn speelwijze, voor wat drukte voorin in het centrum. 4-2-1-3 is volgens mij de formatie die ik nu gebruik. De cam is letterlijk altijd de vrije man in de omschakeling, dat is wel nice. 1 uur geleden zei Bogatyr: Speelt niemand carrière? Nee tuurlijk niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Maandag at 13:25 Share Geplaatst Maandag at 13:25 2 uur geleden zei Bogatyr: Speelt niemand carrière? Daarvoor hebben we FM toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst Maandag at 13:25 Share Geplaatst Maandag at 13:25 Zojuist zei ReneLeBlanc: Daarvoor hebben we FM toch? FM ben ik stiekem soms een beetje beu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Maandag at 13:29 Share Geplaatst Maandag at 13:29 Edit; wel carriere gespeeld vanochtend, zowel speler als manager maar dan voor de punten in de season pass. Lekker AFK tijdens het dagje thuiswerken, bedankt voor de tips @Vitesse88 @aron24 Bijna bij lvl 35 Konaté Meende te lezen dat die 91 rated wordt, als Liverpool in december ofzo nog bovenaan zou staan oid? Enige idee hoe dat zit heren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Maandag at 13:32 Share Geplaatst Maandag at 13:32 2 minuten geleden zei Keeza: Edit; wel carriere gespeeld vanochtend, zowel speler als manager maar dan voor de punten in de season pass. Lekker AFK tijdens het dagje thuiswerken, bedankt voor de tips @Vitesse88 @aron24 Bijna bij lvl 35 Konaté Meende te lezen dat die 91 rated wordt, als Liverpool in december ofzo nog bovenaan zou staan oid? Enige idee hoe dat zit heren? Exact zoals jij het zegt. Als Liverpool bovenaan staat eind dec krijgt die +2. Misschien toch ook maar aanzetten tijdens het thuiswerken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst Maandag at 13:43 Auteur Share Geplaatst Maandag at 13:43 Wel ruk dat die pot tegen Everton is afgelast, Chelsea beter schema dus het kan nog fout gaan. Vind hem trouwens niet heel bijzonder als cv. Die back van Palace gaat wel 1 van de beste backs in de game worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst Maandag at 13:47 Share Geplaatst Maandag at 13:47 Spelen jullie dan wel onderling wedstrijdjes onder elkaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Maandag at 15:10 Share Geplaatst Maandag at 15:10 4 uur geleden zei Bogatyr: Speelt niemand carrière? Wil ik wel weer eens doen, maar lijkt me echt wat te uitgebreid met dat trainen en zo. Anders had ik met een League 2 club begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst Maandag at 15:19 Share Geplaatst Maandag at 15:19 2 minuten geleden zei La Pulga: Wil ik wel weer eens doen, maar lijkt me echt wat te uitgebreid met dat trainen en zo. Anders had ik met een League 2 club begonnen Blijkbaar kan je dat trainen nu automatisch laten doen in de instellingen vooraleer je een carrière start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Maandag at 16:39 Share Geplaatst Maandag at 16:39 1 uur geleden zei Bogatyr: Blijkbaar kan je dat trainen nu automatisch laten doen in de instellingen vooraleer je een carrière start. Morgen dan maar even beginnen met een carrière Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Maandag at 20:30 Share Geplaatst Maandag at 20:30 7 uur geleden zei Keeza: Edit; wel carriere gespeeld vanochtend, zowel speler als manager maar dan voor de punten in de season pass. Lekker AFK tijdens het dagje thuiswerken, bedankt voor de tips @Vitesse88 @aron24 Bijna bij lvl 35 Konaté Meende te lezen dat die 91 rated wordt, als Liverpool in december ofzo nog bovenaan zou staan oid? Enige idee hoe dat zit heren? Schijnt dat ik 16 van die tokens heb. Wat gaan we er mee doen? hoeveel kan je er nu nog halen en tot wanneer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Maandag at 20:44 Share Geplaatst Maandag at 20:44 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Schijnt dat ik 16 van die tokens heb. Wat gaan we er mee doen? hoeveel kan je er nu nog halen en tot wanneer? Sodeju Volgens mij kan je met 18 die Rodrygo unlocken, zag er uit als een ziek kaartje. Volgens mij is 24 de max Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst Maandag at 20:58 Share Geplaatst Maandag at 20:58 Iemand online een wedstrijdje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Maandag at 21:05 Share Geplaatst Maandag at 21:05 19 minuten geleden zei Keeza: Sodeju Volgens mij kan je met 18 die Rodrygo unlocken, zag er uit als een ziek kaartje. Volgens mij is 24 de max Mijn aanvallende opties zijn absurd. Fati, Hansen, Rooney, Vini, Raphinha, Cunha, Pajor Chiesa. Misschien ga ik wel door voor Nkunku + icon ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst Maandag at 22:49 Auteur Share Geplaatst Maandag at 22:49 2 uur geleden zei Keeza: Sodeju Volgens mij kan je met 18 die Rodrygo unlocken, zag er uit als een ziek kaartje. Volgens mij is 24 de max 28 tokens kun je krijgen volgens mij. En er zullen vast nog ‘store’ tokens komen. Vraag me af waar de sbc tokens blijven. Ik had er 8 en heb de 85x30 gepakt, goed voor fodder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 08:25 Share Geplaatst Dinsdag at 08:25 Up to 28 tokens inderdaad. SB en Rivals heb ik de volle buit, Champs heb ik steeds 2 tokens gepakt. Ga dus waarschijnlijk wel eindigen op 24 tokens want die 3 tokens vanuit champs ga ik nie pakken. Zou voor Nkunku + icon pack kunnen gaan want rechtsbuitens heb ik genoeg. Squad Battles Silver 1 to Elite 3 = 1 Token Elite 2 to Top 200 = 2 Tokens Rivals Division 10 to Division 4 = 1 Token for 45 Points Division 3 to Elite = 2 Tokens for 25 Points and 1 Token for 15 Points Champs 4 to 8 Wins = 1 Token 9 to 11 Wins = 2 Tokens 13 to 15 Wins = 3 Tokens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Dinsdag at 15:46 Share Geplaatst Dinsdag at 15:46 De driebenige Konaté is binnen en het fijne van die laatste paar levels in de season pass zijn toch wel de overvloed aan fodder picks/pakketjes. Hierdoor dus nog gratis Buffon kunnen doen (las op verschillende subreddits dat die niet normaal was ingame). Nu weer fodderen en/of sparen voor in ieder geval vervangers voor Putellas en Virgil, want het hele elftalletje moet natuurlijk in kleur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten