japs Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Je kan ook wachten na de wedstrijd, nog ff blijven staan en het ererondje van AZ bekijken, drinken in het café en nog veel meer.(y) Dat kan ja, maar of vaders met kinderen daar zin in hebben :) Ik wel trouwens :mrgy: Met alle respect, ik ga altijd met de auto, en ik heb nog nooit langer dan pakweg 15-20 minuten hoeven wachten. Parkeren bij de wok, na de wedstrijd op je gemakkie die kant op slenteren en dan rij je zo de A9 op. Misschien als je op P9 staat dat 't anders is, dat weet ik niet... Jammer genoeg kan niet iedereen bij de wok parkeren, het lijkt me dat je er ook vrij vroeg parkeert want meestal staat die helemaal vol. In de wijken daar achter kan je parkeren maar dan heb je het al snel over tien a vijftien minuten lopen, ook niet ideaal. Dit probleem van erg lang moeten wachten heeft bijvoorbeeld ook wel eens in het NHD gestaan (krant). P9 is trouwens inderdaad het ergste :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Ja nouja, ik vind 't achterlijk iig, ik zou 't zelf ook nooit doen. Het is ook gewoon zo'n fakking triest gezicht, die laatste minuten voor halflege tribunes en dan dat ererondje. Heel veel gaan ook niet gewoon weg, die gaan in de gracht nog ff de laatste minuten staan kijken.. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Iemand idee of Moisander nog geschorst is? Want als Moisander én Viergever geschorst zijn komt misschien Reijen erin, ben benieuwd wat die jongen in zich heeft en of het net zo;n goede aankoop word als bijv Chadli Mertens Leeuwin De Zeeuw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Moisander is weer terug, dus weer het 'vaste' duo achterin. Hoewel ik verwacht dat de kaart van Viergever wel geseponeerd wordt, en hij mij eigenlijk beter bevalt dan Moisander. Stijfkop Verbeek zal wel weer op de 'vastigheden' terugvallen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Klopt, maar zo kan je nooit zien wat die Reijnen allemaal kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Moet je een keer bij Jong AZ kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Tja, oké Ik zie hem liever aan het werk in de eredivisie. Want in Jong AZ was Jonathas ook 33 x trefzeker in 30 wedstrijden, bij AZ 1 bleef het bij 5 á 6 goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Ja nouja, ik vind 't achterlijk iig, ik zou 't zelf ook nooit doen. Het is ook gewoon zo'n fakking triest gezicht, die laatste minuten voor halflege tribunes en dan dat ererondje. Heel veel gaan ook niet gewoon weg, die gaan in de gracht nog ff de laatste minuten staan kijken.. :S Ik weet het zelf van bij ajax als ik op zondag om half 6 moest werken dan moest ik echt in 85e ofzo weg anders was ik nooit op tijd terug van een half 3 wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Dat valt onder een goede reden;) werk, sterfgeval, verjaardag weetikveel niet als je op tijd wil zijn voor studio sport;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Hier rijd ik zelf wel eens langs met de trein als ik naar AZ ga, Ik vind hem persoonlijk wel vet gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Echt ongelooflijk dat Viergever zijn schorsing gehandhaafd wordt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Echt ongelooflijk dat Viergever zijn schorsing gehandhaafd wordt... Ja klopt, maar hij had er toch niet ingestaan onder Verbeek:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Ja klopt, maar hij had er toch niet ingestaan onder Verbeek:cab: Dat denk ik ook maar is natuurlijk schandalig dat hij wel geschorst wordt en Vertongen niet. Gert Jan heeft trouwens helemaal gelijk op de website van AZ en voetbalzone _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 GVD, dit belooft niet veel goeds... :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Beetje jammer dit... Dit sloeg echt helemaal nergens op. Maarja volgende week Roda JC uit. Als ze die winnen gaat het de goede kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Erg jammer. We begonnen veel te lafjes, begin tweede helft ging het ietsjes beter en dan scoort Ajax. maarja 4-0 is gewoon een vernedering. We hadden 4e kunne staan na puntverlies van groningen. Nu 6e maar we hebben niet heel moeilijk programma, dus 5e plek moet te doen zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 Chill dat FC Groningen verliest, als AZ vanavond doet wat ze moeten doen en ADO verliest dan staat AZ op een vierde plek, echter als AZ verliest en de concurrentie die onder AZ staat (o.a Roda) kan AZ ook weer 7e staan..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Lekker gedaan gisteren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Beter, De Graafschap wint van ADO AZ staat vierde ! :love::love::love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Forza AZ! Maarten Martens is ook weer aardig op dreef de laatste twee wedstrijden. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Wie gaan er volgend jaar allemaal weg? Waarschijnlijk Schaars, Romero en..? Anders kunnen we volgend seizoen best hoog eindigen omdat AZ een hele fitte selectie heeft o.a door Verbeek.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Zin in volgend seizoen, outsiders voor de titel : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2011 Uhm, wie zegt dat? Gewoon lekker voor Europees voetbal spelen joh. Champions League is leuk voor de centen en de ervaring, maar dan word je minimaal vier keer weggespeeld. Doe mij maar wat leuke potjes in de Europa League hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Ja, met Europees valt er voor AZ genoeg te verdienen, Champions League is bonus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Adam Maher heeft in een vriendschappelijke interland van Oranje U19 een hersenschudding opgelopen. Al na achttien minuten moest de aanvoerder van Jong AZ naar de kant, nadat hij ongelukkig in botsing kwam met een Italiaanse tegenstander. Hoelang Maher is uitgeschakeld is nog niet bekend. BRON: azfanpage.nl zielig voor die jongen, deed het laatste tijd goed bij Jong AZ, werd jongste doelpuntenmaker Europa League en nu dit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten