Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Je kan ook wachten na de wedstrijd, nog ff blijven staan en het ererondje van AZ bekijken, drinken in het café en nog veel meer.(y)

Dat kan ja, maar of vaders met kinderen daar zin in hebben :) Ik wel trouwens :mrgy:

Met alle respect, ik ga altijd met de auto, en ik heb nog nooit langer dan pakweg 15-20 minuten hoeven wachten. Parkeren bij de wok, na de wedstrijd op je gemakkie die kant op slenteren en dan rij je zo de A9 op. Misschien als je op P9 staat dat 't anders is, dat weet ik niet...

Jammer genoeg kan niet iedereen bij de wok parkeren, het lijkt me dat je er ook vrij vroeg parkeert want meestal staat die helemaal vol. In de wijken daar achter kan je parkeren maar dan heb je het al snel over tien a vijftien minuten lopen, ook niet ideaal. Dit probleem van erg lang moeten wachten heeft bijvoorbeeld ook wel eens in het NHD gestaan (krant).

P9 is trouwens inderdaad het ergste :thumb:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja nouja, ik vind 't achterlijk iig, ik zou 't zelf ook nooit doen. Het is ook gewoon zo'n fakking triest gezicht, die laatste minuten voor halflege tribunes en dan dat ererondje. Heel veel gaan ook niet gewoon weg, die gaan in de gracht nog ff de laatste minuten staan kijken.. :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja nouja, ik vind 't achterlijk iig, ik zou 't zelf ook nooit doen. Het is ook gewoon zo'n fakking triest gezicht, die laatste minuten voor halflege tribunes en dan dat ererondje. Heel veel gaan ook niet gewoon weg, die gaan in de gracht nog ff de laatste minuten staan kijken.. :S

Ik weet het zelf van bij ajax als ik op zondag om half 6 moest werken dan moest ik echt in 85e ofzo weg anders was ik nooit op tijd terug van een half 3 wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt, maar hij had er toch niet ingestaan onder Verbeek:cab:

Dat denk ik ook maar is natuurlijk schandalig dat hij wel geschorst wordt en Vertongen niet. Gert Jan heeft trouwens helemaal gelijk op de website van AZ en voetbalzone _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam Maher heeft in een vriendschappelijke interland van Oranje U19 een hersenschudding opgelopen. Al na achttien minuten moest de aanvoerder van Jong AZ naar de kant, nadat hij ongelukkig in botsing kwam met een Italiaanse tegenstander. Hoelang Maher is uitgeschakeld is nog niet bekend.

BRON: azfanpage.nl

zielig voor die jongen, deed het laatste tijd goed bij Jong AZ, werd jongste doelpuntenmaker Europa League en nu dit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites