patee Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Nja, ik denk dat je met die vertrokken spelers wél 2x had gewonnen van Excelsior en De Graafschap, om maar wat te noemen. Feit is wel dat de kampioen van dit jaar belachelijk weinig punten heeft, dus had er misschien eventueel wel wat meer ingezeten. Maar dat blijft natuurlijk alsalsals, dus volkomen zinloos om over te discussiëren :D Ik vind trouwens de nieuwe koers van AZ wel weer leuk, (Nederlands) talent scouten in de Jupiler League en onderkant Eredivisie, ipv vage exoten als Ari. Wie weet, misschien breekt er zelfs wel weer es een speler door uit de jeugd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Tel eens 45 goals bij het totaal op (Dembélé 10, hamdaoui 20, Lens 15) en kijk waar je dan gestaan had. Op het Waagplein dus. Dus zo gunstig is het allemaal niet. Ja, maar die 45 goals hadden we vorig seizoen ook en toen werden we 5e, nu zonder die 45 en we worden 4e, Tuurlijk is dat ook slecht van de anderen. Maar Sightorsson heeft er gewoon veel gemaakt als je nagaat dat hij de eerste 10 (?) wedstrijden niet aan spelen toe kwam (Falkenburg,Jonathas). Europees hopen op een goede loting, en proberen te overwinteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 op http://www.azheadliner.nl staat dat Stewart niets meer van Ajax heeft gehoord en dat de transfer op dood spoor ligt. Wel goed nieuws imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Hij zal toch wel weggaan denk je niet? Of het nou naar Ajax is of naar het buitenland, zn contract loopt volgend jaar af dus AZ zal toch nog wel wat aan hem willen verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Ik hoop dat ie z'n contract verlengt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 @ Bartajax ja maar liever naar het buitenland. Dan kan hij ons niet dwarszitten. AZ heeft zich woensdag tot de zomer van 2013 verzekerd van de diensten van Robert Klaasen. De zeventienjarige middenvelder, die zich als een 'type-Schaars' omschrijft, speelt sinds 2009 in de jeugdopleiding en traint in de voorbereiding op het nieuwe seizoen mee met de A-selectie. Voordat Klaasen in 2009 bij AZ kwam, speelde hij in de jeugd voor Zeeburgia, Ajax, HFC Haarlem en Feyenoord. Vorig seizoen was Klaasen als eerstejaars A-Junior aanvoerder van AZ Onder 19. "Ik ben een controlerende linkermiddenvelder met een goede trap en een goed inzicht. Qua type ben ik te vergelijken met Stijn Schaars. Mocht hij bij AZ blijven, dan hoop ik veel van hem te leren." Earnest Stewart sprak ook verheugd over het vastleggen van Klaasen: "We zijn blij dat er weer een jeugdinternational van Nederland voor een langer verblijf bij AZ heeft gekozen", vertelt de technisch manager op de clubsite. "Klaasen is een linksbenige, verdedigende middenvelder die het afgelopen seizoen opviel bij AZ Onder 19. Hij krijgt in de voorbereiding de kans om zich te bewijzen. We hopen dat Klaasen dezelfde lijn aanhoudt als Adam Maher." Ik ken hem niet, kijkt iemand wel eens bij AZ Onder 19? Hij krijgt net als Maher de kans zich te bewijzen in de voorbereiding. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Ajax heeft al lange tijd niets van zich laten horen bij AZ. De Amsterdammers legden een maand geleden een bod neer voor Kolbeinn Sigthorsson. Volgens AT5 zou Ajax zo'n 2,5 miljoen euro voor de IJslander hebben neergelegd. Maar AZ wilde twee keer zoveel. "Sindsdien hebben we niks meer van Ajax gehoord", laat technisch directeur Earnest Stewart weten. Het is niet duidelijk of de Amsterdammers nog een nieuwe poging gaan wagen. Sigthorsson heeft een contract tot medio 2012. Hij gaf zelf aan graag naar Amsterdam te verkassen, maar daar wil AZ vooralsnog niet aan meewerken. Gertjan Verbeek ziet de spits, die deze jaargang vijftien goals maakte, graag blijven. UPDATE: Ook PSV en FC Twente hebben geprobeerd om Sigthorsson te halen. Beide clubs meldden zich informeel bij het management van de spits, maar hij gaf aan alleen naar Ajax te willen. Dat meldt De Telegraaf. AZ en Ajax hebben echter nog altijd geen akkoord bereikt. Bron: elfvoetbal.nl en nog veel meer voetbalsites. Mmm, Ajax wil geen 5 miljoen betalen denk ik. Ik denk dat hij uiteindelijk óf naar Ajax gaat of naar een buitenlandse club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Hij zal wel ''gewoon'' naar Ajax gaan denk ik zo, AZ is ook niet gek 5 miljoen is veelste veel voor een speler waarvan zn contract over een jaar afloopt en iemand die pas een half jaar speelt. 3 miljoen vind ik voor AZ een mooi bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Maar ik denk dat AZ hem liever naar een buitenlandse ploeg ziet gaan om zo de concurrentie niet te versterken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Wordt wel 3.5m + wat extra als Ajax kampioen wordt en/of CL haalt. Maar ik denk dat AZ hem liever naar een buitenlandse ploeg ziet gaan om zo de concurrentie niet te versterken ;) Hij heeft heel wat clubs al "bedankt". Blijkbaar wilt hij alleen naar Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Maar ik denk dat AZ hem liever naar een buitenlandse ploeg ziet gaan om zo de concurrentie niet te versterken ;) Jup, alleen volgens de berichten wil hij zelf niets liever dan naar Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 21 mei 2011 Share Geplaatst 21 mei 2011 AZ foto actie op de AZ hyve. Welke foto in de top-10 komt van meeste respects maakt kans op een VIP-arrangement. Als je hyves hebt. Wil je dan respect geven op deze foto? http://az.hyves.nl/album/64054833/AZ_Hyves_Foto_actie/FwuQ27cT/fotos/1311383572/0/Soqu/ :$:$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 21 mei 2011 Share Geplaatst 21 mei 2011 Patee, heb je respect gedaan? Aangezien ik iemand respect kreeg en die hyve was patee.hyves.nl zoja, Bedankt ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 Op de officiele AZ clubsite ALKMAAR- Sinds vorige week kunnen leden van de AZ Hyves via een AZ-foto een VIP-arrangement winnen voor de openingswedstrijd van het seizoen. De tien deelnemers die uiteindelijk de meeste respects voor hun foto hebben gekregen, winnen sowieso een prijs. Een tussenstand: Top-10 (per 27 mei, 8:30 uur) 1. Kimberly (426 respects) 2. Mirte (338) 3. Valerie (283) 4. Mariska (157) 5. Rordi (132) 6. Stan (119) 7. Kelly (115) 8. Sabina (111) 9. Danique (83) 10. Danielle (51) De AZ Hyves Foto-actie duurt nog tot 10 juni. 6E :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2011 'AZ en PSV naderen akkoord over transfersom Schaars' Woensdag, 1 juni 2011 om 08.52 PSV zag de kans dat de gemeente Eindhoven de club financieel gaat ondersteunen kleiner worden, maar gaat desondanks de transfermarkt op. AZ en PSV hebben volgens het Algemeen Dagblad in de afgelopen dagen onderhandeld over een transfersom voor Stijn Schaars en beide clubs verwachten dat de transfer van de middenvelder rond zal komen. Schaars zit momenteel met het Nederlands elftal in Zuid-Amerika, waar Oranje twee oefenwedstrijden afwerkt. Bij terugkomst zal de middenvelder vermoedelijk zijn transfer naar PSV afronden. Schaars heeft in een eerder stadium reeds aangegeven open te staan voor een overgang naar Eindhoven, waardoor alleen de clubs eruit moeten zien te komen. In het AZ-kamp leeft de veronderstelling dat de transfer van Schaars eerder rondkomt dan de overgang van Kolbeinn Sigthórsson naar Ajax. Die transfer verkeert in een impasse, omdat de Alkmaarse club vooralsnog weigert om met de Amsterdammers aan tafel te gaan. Het verschil tussen vraag en aanbod is vooralsnog groot; iets dat bij Schaars niet het geval is. Strik er om en ik kom m achter op de fiets brengen naar Eindhoven. Natuurlijk, aanvoerder, ervaring, blabla, maar vaak ook zooo dramatisch qua spel(hervattingen). Hoop nog wel dat Sigthórsson blijft trouwens :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Waarom doet AZ zo makkelijk over de transfer van de aanvoerder en zo moeilijk over de transfer van de spits die pas een halfjaar iets laat zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Omdat Schaars nog maar 1 jaar vastligt en niet meer gaat verlengen. Sigthorsson ligt langer vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Nee, Sigthorsson ligt ook nog maar 1 jaar vast dach ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Inderdaad ja. Schaars is grootverdiener, daarom wil AZ hem waarschijnlijk nu wel kwijt, nu ze ook nog wat aan hem verdienen. Sigthorsson willen ze liever zelf houden, omdat hij zich nog veel verder kan ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2011 Sigthórsson heeft ook nog maar een contract voor 1 jaar ja, helaas. Schaars is al een jaar of twee bezig met een nieuwe club en wilde eigenlijk naar het buitenland. Vorig jaar had Wolfsburg interesse geloof ik, maar dat werd niks.. AZ gunt hem een transfer (en wil natuurlijk nog wat geld vangen voor de aanvoerder) en 1+1=2. Sigthórsson wil ook (nog) niet verlengen, maar daar is nog ruimte voor onderhandeling geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ShadowSaiyan Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Strik er om en ik kom m achter op de fiets brengen naar Eindhoven. Natuurlijk, aanvoerder, ervaring, blabla, maar vaak ook zooo dramatisch qua spel(hervattingen). Hoop nog wel dat Sigthórsson blijft trouwens :pray: Ik fiets met je mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Sigthorsson wil toch juist alleen naar Ajax of heb ik dat verkeerd begrepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Sigthorsson wil sowieso wachten tot na het EK/WK U21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2011 Sigthorsson wil toch juist alleen naar Ajax of heb ik dat verkeerd begrepen? Of naar het buitenland dacht ik. Ajax of het buitenland, maar dat weet k niet 100% zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Schaars eindelijk weg! :love: Wat kan hij slecht passen/schieten/corners nemen. Elm op zijn plaats en Viergever naar Elm's plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten