Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Temptation Island

Djurovski

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei 007mark:

Ja, ik kijk ook. Tot nu toe 'gezapig', maar de jaloezie begint hier en daar al wel een beetje te komen ondanks dat er nog weinig gebeurd is. Benieuwd welke koppels het gaan redden. 

Nog wat verleidsters die jou voorkeur hebben? ;)

Ik vind Kunza, Eline en Felicia wel wat hebben. Al vind ik innerlijk ook altijd belangrijk, zou voor mij dus nooit een temptation zijn. Jouwe? 

Ondanks dat het nog wat gezapig is merk ik wel, althans hoop ik wel, dat er nog veel gaat gebeuren. Zeker gezien de preview stukjes. Arda zal het niet lang volhouden.. 

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik vind Kunza, Eline en Felicia wel wat hebben. Al vind ik innerlijk ook altijd belangrijk, zou voor mij dus nooit een temptation zijn. Jouwe? 

Ondanks dat het nog wat gezapig is merk ik wel, althans hoop ik wel, dat er nog veel gaat gebeuren. Zeker gezien de preview stukjes. Arda zal het niet lang volhouden.. 

Nee, zit uiteraard geen relatiemateriaal tussen. Qua uiterlijk vind ik Felicia en Amber er wel goed uitzien.

Arda en Karim lijken mij de fout in te gaan inderdaad. Al zou het mij niet verbazen als laatstgenoemde dat doet omdat Roshina eerst een misstap begaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei ElPrincipito:

Het gaat nu toch wel gebeuren.. Arda zal het niet lang volhouden, in mijn ogen ging gisteren al te ver. 

Ook weer drama komende aflevering met de telefoon, lijkt toch op gang te komen. 

Dat van de telefoon had ik inderdaad al ergens gelezen voordat de uitzendingen waren gestart. Hoe dom kun je zijn.

Arda is af inderdaad. Gaat natuurlijk veel te ver en je ziet eigenlijk aan hem dat hij ook gewoon de stap verder wilt maken. Bewust van de camera, dus zal het voor zichzelf nog wel goed proberen te praten. Zonde, want zijn vriendin lijkt mij oprecht een hele lieve meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

Dat van de telefoon had ik inderdaad al ergens gelezen voordat de uitzendingen waren gestart. Hoe dom kun je zijn.

Arda is af inderdaad. Gaat natuurlijk veel te ver en je ziet eigenlijk aan hem dat hij ook gewoon de stap verder wilt maken. Bewust van de camera, dus zal het voor zichzelf nog wel goed proberen te praten. Zonde, want zijn vriendin lijkt mij oprecht een hele lieve meid.

Hij gaat veel te ver, al in de vorige aflevering met dat schuren en de BH uittrekken, zou niet denken dat mijn vriendin of de jouwe dat al zou goedkeuren wel? 

Karim scoort tot nu toe boven verwachting, die lijkt oprecht gewoon zo te zijn en niet te acteren. Ik word alleen een beetje moe van dat Engels gebrabbel van die kleine indo, wat een vermoeiend en nep mannetje is dat.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElPrincipito:

Hij gaat veel te ver, al in de vorige aflevering met dat schuren en de BH uittrekken, zou niet denken dat mijn vriendin of de jouwe dat al zou goedkeuren wel? 

Karim scoort tot nu toe boven verwachting, die lijkt oprecht gewoon zo te zijn en niet te acteren. Ik word alleen een beetje moe van dat Engels gebrabbel van die kleine indo, wat een vermoeiend en nep mannetje is dat.  

Bro. Die guy heeft toch gewoon een chille vibe...

Maar precies dit. Zoooooo irritant...

Maare: telefoon? Heb ik iets gemist?

En Arda gaat sowieso, de vraag is niet of maar wanneer. Lullig voor die Elke, maar levert ongetwijfeld mooie tv op en daar kijken we dit voor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei ElPrincipito:

Arda: Verbaasde mij inderdaad dat Elke die beelden nog wel okee vond. Maar komende beelden gaat dat natuurlijk anders zijn.

Indo: Poeh ja heel irritant. Denk ook eigenlijk dat hij en zijn vriendin helemaal niet zo goed bij elkaar passen maar dat de gezamenlijke interesse in het dansen een hoop goedmaakt.

Karin: Eens. Aardige gozer lijkt mij dat en 'lekker normaal'. Eigenlijk te goed voor Roshina met haar jaloerse gedoe de hele tijd. Jankbal.

7 minuten geleden zei Lazy:

Bro. Die guy heeft toch gewoon een chille vibe...

Maar precies dit. Zoooooo irritant...

Maare: telefoon? Heb ik iets gemist?

En Arda gaat sowieso, de vraag is niet of maar wanneer. Lullig voor die Elke, maar levert ongetwijfeld mooie tv op en daar kijken we dit voor! 

En een hele coole attitude. 

Denk overigens dat jij via de TV kijkt? Wij zijn dan namelijk al een aflevering verder via Videoland (en in mijn geval een ali illegali stream). 

Arda zul je ook nog wel zien.

Zullen voortaan wel in spoilers werken anders @ElPrincipito

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei 007mark:

Zullen voortaan wel in spoilers werken anders @ElPrincipito

Yes, excuus. Dacht dat iedereen al tot die aflevering was, niet dus :) .

Ik vind zelf Temptation Island USA een geslaagder concept, dan gaat het niet om verleiden en per sé iemand in bed krijgen. Dan krijg je serieuze koppels die ook wat ouder zijn en echt willen testen of zij de ware voor elkaar zijn en niet een ander. Niveau van conversaties en de relaties die ze opbouwen ligt dan ook wat hoger en dieper. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei ElPrincipito:

Dan krijg je serieuze koppels die ook wat ouder zijn en echt willen testen of zij de ware voor elkaar zijn en niet een ander. Niveau van conversaties en de relaties die ze opbouwen ligt dan ook wat hoger en dieper. 

Nee joh! We willen leed, pijn zien!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aflevering 8 gekeken

Spoiler

Arda is af, en nu definitief. Dit gaat sowieso te ver voor Elke, dus kan alleen maar verder uit de hand lopen.

Heerlijk dat die andere 2 uit het programma zijn. Pijnlijk ook dat Gianni bleef volhouden dat hij geen berichten verstuurde enzo. Wees dan ook een vent.

Nieuwe koppel lijkt mij op het eerste oog niet direct heel sterk in hun schoenen te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei ElPrincipito:
  Inhoud verbergen

Wat een aflevering, Arda is inderdaad af! Bizar dat ze niet gelijk toegaven dat zij de telefoon bijhadden, wees dan een man en geef het toe, erg kinderachtig. Nieuwe stel is ook apart, die kerel heeft al zoveel foute dingen gezegd. 

Spoiler

Een vriend van mij heeft samen met hem als propper gewerkt in Lloret de Mar. Heeft die Temptation-dude dus een tattoo genomen op zijn been met het hoofd van die vriend van mij ;c Dan spoor je dus niet helemaal he. Niet heel groot ofzo, maar denk toch een centimeter of 6/7 lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei 007mark:

Inhoud verbergen

Een vriend van mij heeft samen met hem als propper gewerkt in Lloret de Mar. Heeft die Temptation-dude dus een tattoo genomen op zijn been met het hoofd van die vriend van mij ;c Dan spoor je dus niet helemaal he. Niet heel groot ofzo, maar denk toch een centimeter of 6/7 lol.

Spoiler

Bizar! Nu is hij ook niet uitgekozen omdat zijn hersencellen in overvloede aanwezig zijn lijkt me :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler

hahahahahahahahaha Arda jongen. Zo trots dat hij de nacht ervoor 'level 100 heeft gehaald' en niet heeft gezoend of gesekst in bed met die Eline. Om het een dag later alsnog te doen. Zonde voor hem wel, want die Elke lijkt mij een topper eerlijk gezegd.

Zack is ook al bijna klaar. Dat je zo'n chick op je kamer al zo dichtbij laat komen kan niet. Ze ligt letterlijk op je. En dan pak je ook nog eens vol haar reet vast. Zie hem er wel voor aan om de joker te gebruiken zodat Simone dit niet kan zien.

Heel veel zin in dat kampvuur volgende week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei 007mark:

Toon verborgen inhoud

hahahahahahahahaha Arda jongen. Zo trots dat hij de nacht ervoor 'level 100 heeft gehaald' en niet heeft gezoend of gesekst in bed met die Eline. Om het een dag later alsnog te doen. Zonde voor hem wel, want die Elke lijkt mij een topper eerlijk gezegd.

Zack is ook al bijna klaar. Dat je zo'n chick op je kamer al zo dichtbij laat komen kan niet. Ze ligt letterlijk op je. En dan pak je ook nog eens vol haar reet vast. Zie hem er wel voor aan om de joker te gebruiken zodat Simone dit niet kan zien.

Heel veel zin in dat kampvuur volgende week.

Spoiler

Arda is nu echt af, man man man. Hoe slecht is dit, eerst jaloers zijn en boos zijn omdat zijn Elke tot laat opblijft met die jongens en zelf niet af kunnen blijven van Eline. Hij zal dus ook wel gevoelens voor haar hebben en andersom ook denk ik zo gezien haar reacties. Raar, want het schijnt dat hij nu dus samen is met Amber.. 

Zach is echt een aparte kerel, helemaal vol van zichzelf. Ik denk als die vriendin alleen al hoort wat hij zegt: Fuckboy ben je voor altijd, opmerkingen naar die vrouwen als de camera er niet bij is, dat je normaliter al een probleem hebt. Laat staan dat je haar nog op bed duwt en betast.. 

Ik zal er nooit aan meedoen, maar ik zou wel benieuwd zijn of het dan echt zo anders is dan ik op de bank zeg. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je dan in de 2e dag al zo de mist in gaat.

Karim is voor mij wel een 'goeie'. In het begin dacht ik echt dat hij zich anders voordeed dan hij was, maar hij is echt zo als hij is. 'Niet iedereen lust Witlof hehe;'

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

#8 gezien, dus kan eindelijk de spoilers van jullie openen ?

Spoiler

Arda zijn acties gaan niet goed vallen bij Elke. Dus dat wordt lachen gieren brullen straks. 

Dat nieuwe stel is duidelijk naar binnen gekomen om de boel even flink wakker te schudden. Die gaan sowieso de mist in en dat is volgens mij een bewussie van de productie. Lag er eigenlijk een beetje te dik bovenop, vooral bij die gozer die direct alle dames wilde inpalmen. Maar, wie weet maakt het de anderen wat losser. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lazy:

#8 gezien, dus kan eindelijk de spoilers van jullie openen ?

Inhoud verbergen

Arda zijn acties gaan niet goed vallen bij Elke. Dus dat wordt lachen gieren brullen straks. 

Dat nieuwe stel is duidelijk naar binnen gekomen om de boel even flink wakker te schudden. Die gaan sowieso de mist in en dat is volgens mij een bewussie van de productie. Lag er eigenlijk een beetje te dik bovenop, vooral bij die gozer die direct alle dames wilde inpalmen. Maar, wie weet maakt het de anderen wat losser. :) 

Over dat nieuwe stel.

Spoiler

Eigenlijk hadden die gewoon vanaf het begin in het programma moeten zitten natuurlijk. Sowieso veel meer spraakmakend dan Sjannie en Melissa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10.

Spoiler

Goed man. Zie Zack lekker doen alsof hij alles vergeten is, om vervolgens ook nog de joker in te zetten. Held op sokken ;c 

Nogmaals heel zielig voor Elke. Denk ook dat Arda sowieso een fout begaat, want Eline is niet 100 procent oprecht. Die gaat denk ik echt niet bij Arda intrekken na Temptation hoor. 

Verder blijf ik mij irriteren aan Annelien trouwens. Probeert elke keer bij bepaalde beelden het al een beetje te framen. Zoals bij Karim dat hij 'ex' eruit floept. Ja, is even kut natuurlijk maar laat Roshina zelf even een keuze maken hoe ze zich daarbij gaat voelen. Annelien moet meteen weer daar haar mening over geven. Erg irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei 007mark:

10.

Toon verborgen inhoud

Goed man. Zie Zack lekker doen alsof hij alles vergeten is, om vervolgens ook nog de joker in te zetten. Held op sokken ;c 

Nogmaals heel zielig voor Elke. Denk ook dat Arda sowieso een fout begaat, want Eline is niet 100 procent oprecht. Die gaat denk ik echt niet bij Arda intrekken na Temptation hoor. 

Verder blijf ik mij irriteren aan Annelien trouwens. Probeert elke keer bij bepaalde beelden het al een beetje te framen. Zoals bij Karim dat hij 'ex' eruit floept. Ja, is even kut natuurlijk maar laat Roshina zelf even een keuze maken hoe ze zich daarbij gaat voelen. Annelien moet meteen weer daar haar mening over geven. Erg irritant.

10.

Spoiler

The shit hits the fan... Elke hield zich erg sterk, vond ik knap om te zien. Arda komt in de bekende wolk, die begint al over samenwonen en dat hij gevoelens heeft, pijnlijk om te zien! Zeker nadat Eline dat echt niet gaat doen, het haar benauwd en zij een spel speelt. 

Zach is af in mijn ogen, ik snap sowieso niet wat die meid bij hem zoekt, hij is nog puberaal en is een 'fuck-boy' zoals hij dat mooi verwoord. Ik ben benieuwd wat er nog bij Karim gaat gebeuren, die flipt hem volgende aflevering de pan ui zag ik.

Eindelijk komt het wat los! Ik erger mij wel dood aan die verleiders en die verwoordingen. 'Ik neuk je vriendin etc', ik kots ervan.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ElPrincipito:

10.

Inhoud verbergen

The shit hits the fan... Elke hield zich erg sterk, vond ik knap om te zien. Arda komt in de bekende wolk, die begint al over samenwonen en dat hij gevoelens heeft, pijnlijk om te zien! Zeker nadat Eline dat echt niet gaat doen, het haar benauwd en zij een spel speelt. 

Zach is af in mijn ogen, ik snap sowieso niet wat die meid bij hem zoekt, hij is nog puberaal en is een 'fuck-boy' zoals hij dat mooi verwoord. Ik ben benieuwd wat er nog bij Karim gaat gebeuren, die flipt hem volgende aflevering de pan ui zag ik.

Eindelijk komt het wat los! Ik erger mij wel dood aan die verleiders en die verwoordingen. 'Ik neuk je vriendin etc', ik kots ervan.  

Spoiler

Had ik inderdaad niet verwacht van Elke. Later op haar kamer natuurlijk wel emotioneel, maar ook vrij begrijpelijk.

En inderdaad, die Simone. Is volgens mij niet de allerslimste, maar kan denk ik toch wel beter krijgen dan Zach. 

Karim, tsja. Je ziet aan de ene kant dat hij meer twijfels krijgt en aan de andere kant dat Roshina (eerst zo onzeker) juist meer gaat beseffen wat ze aan hem heeft. Benieuwd hoe dat ook gaat zijn als ze elkaar weer zien. 

Dat patsergedrag hoeft van mij inderdaad ook niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler

YES!! Dit willen we zien Arda jongen!! Topper dat je bent! Ook direct concluderen dat ze 'relationship over is' nadat je net die Eline hebt volgeblaft. Mooi man. 

Ik snap het ook echt niet. Kijk dat je je vriendin bedriegt na amper een week is 1 ding, maar heb dan in elk geval ff het besef en het respect naar je eigen vrouw dat je zoiets ff buiten beeld in de badkamer doet. Je realiseert je op dat moment toch ook wel dat er een camera op je snuffert staat en je vriendin (van wie je nog zal houden ga je vanuit..) die beelden te zien krijgt... man man man.

En zie Zach is een karikatuur man. Die is zo onwijs erin gezet om chaos te maken. Als je binnen 48 uur een vreemd iemand bovenop je hebt zitten en je hand ff lekker via de achterkant die .... inglijdt dan ben je er maar voor 1 ding gekomen. Das dan wel jammer.

En Karim. _O_ Held van de show. 'Niet iedereen houdt van witlof' is nu al DE opmerking van alle seizoenen temptation islands bij elkaar!

Anyhoo; zin in de volgende aflevering. Heb het vermoeden dat die shoulder to cry on, dick to ride on pipo gaat scoren bij Elke... Hop hop gas erop nu!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Lazy:

Inhoud verbergen

YES!! Dit willen we zien Arda jongen!! Topper dat je bent! Ook direct concluderen dat ze 'relationship over is' nadat je net die Eline hebt volgeblaft. Mooi man. 

Ik snap het ook echt niet. Kijk dat je je vriendin bedriegt na amper een week is 1 ding, maar heb dan in elk geval ff het besef en het respect naar je eigen vrouw dat je zoiets ff buiten beeld in de badkamer doet. Je realiseert je op dat moment toch ook wel dat er een camera op je snuffert staat en je vriendin (van wie je nog zal houden ga je vanuit..) die beelden te zien krijgt... man man man.

En zie Zach is een karikatuur man. Die is zo onwijs erin gezet om chaos te maken. Als je binnen 48 uur een vreemd iemand bovenop je hebt zitten en je hand ff lekker via de achterkant die .... inglijdt dan ben je er maar voor 1 ding gekomen. Das dan wel jammer.

En Karim. _O_ Held van de show. 'Niet iedereen houdt van witlof' is nu al DE opmerking van alle seizoenen temptation islands bij elkaar!

Anyhoo; zin in de volgende aflevering. Heb het vermoeden dat die shoulder to cry on, dick to ride on pipo gaat scoren bij Elke... Hop hop gas erop nu!

Spoiler

Jajaja 'I guess my relationship is over'. NO SHIT SHERLOCK! Ook echt enorm raar om dat te zeggen nadat je inderdaad met iemand anders hebt lopen neuken huhuhu. Lijkt ook Engels te hebben geleerd bij Christian, jezus wat irritant. 

Dat het binnen of buiten de camera is, tsjaa. Denk maar beter eigenlijk dat het gewoon vol voor de camera is. Dan ziet ze het gelijk en doe je ook niet zo stiekem. Vind dat misschien nog wel zieliger namelijk.

Eens met je opmerking over Karim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites