Minuy600 Geplaatst 8 mei 2018 Share Geplaatst 8 mei 2018 AKA de show die bij veel stereotiepe pestkoppen hét uitgangspunt is om mensen eens flink uit te buiten. Nou ja. 19 jaar bestaat de show inmiddels. Bijna 1000 afleveringen zijn ook in ons landje aangekomen die de leegte van verscheidene kinder- én volwassenenharten vulden, al was het maar om de meer dan 800 beestjes in actie te zien. Persoonlijk hecht ik enorm veel warme gevoelens aan de show. Het heeft gewoon iets magisch dat je niet gauw vergeet als je de serie van kinds af aan kijkt. Het had ook iets verslavends, je wou die voorspelbare en repetitive aflveringen stuk voor stuk bekijken, bijna net zoals de serie zelf aanspoort om werkelijk alle Pokémon te vangen. Ten slotte moeten we de zakmonstertjes zelf niet vergeten. Alhoewel de meeste niet heel erg tot de verbeelding spreken (een levende hoop rommel, woe woe) zijn er toch een stel creatief verzonnen en zeer goed uitgewerkt zijn. Eentje is zelfs nu nog mijn mascotte, zie mijn profielplaatje. Zijn er nog wat mensen die de serie enigzins leuk vonden of vinden? Zolang spoilers in tabs blijven en de forumregels worden nageleefd is alles oké IMO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 9 mei 2018 Share Geplaatst 9 mei 2018 Ik volg de serie al jaren niet meer. De games die volg ik nog wel met interesse, maar de laatste versies spreken mij niet echt aan. Ik ben blijkbaar toch teveel gehecht aan de Blue/Red/Yellow en Silver/Gold/Diamond versies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 9 mei 2018 Share Geplaatst 9 mei 2018 Wat een spellen waren dit zeg. Zelf de serie niet heel intensief gevolgd aangezien mijn ouders het helemaal niets vonden. ;c Qua spellen heb ik bijna alles wat je kan bedenken. Hoop dat er snel een game voor de Switch komt. Dan is mijn collectie wel aardig compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 9 mei 2018 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2018 Wat een spellen waren dit zeg. Zelf de serie niet heel intensief gevolgd aangezien mijn ouders het helemaal niets vonden. ;c Qua spellen heb ik bijna alles wat je kan bedenken. Hoop dat er snel een game voor de Switch komt. Dan is mijn collectie wel aardig compleet. Hoop ik ook op, al zal het vermoedelijk tot 2019 duren voordat er iets over bekend komt. Game Freak maakt nooit wat bekend tijdens E3 en ik verwacht ook dat het een gigantisch spel is die jaren duurt om te ontwikkelen. Ik heb van elke generatie op zijn minst 2 games, al speel ik ze niet zo bijzonder veel meer, de laatste tijd zijn ze zoals FMNOOB al zegt niet meer zo onmisbaar als pak 'm beet 5 jaar terug. Zal ze zeker nog blijven kopen, maar als de Switch versie tegenvalt (wat ik niet hoop, er zit zo veel potentieel om de Pokémon een persoonlijkheid á la de serie te geven bijvoorbeeld) dan kan het zomaar afgelopen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 9 mei 2018 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2018 Ik volg de serie al jaren niet meer. De games die volg ik nog wel met interesse, maar de laatste versies spreken mij niet echt aan. Ik ben blijkbaar toch teveel gehecht aan de Blue/Red/Yellow en Silver/Gold/Diamond versies. Raar genoeg begon ik pas te spelen vanaf de 3e generatie en toch vind ik de vroegste games (dus Red/Blue/Yellow) het prettigst om te spelen. Misschien komt dat door de imperfecties, er zitten een hoop geinige glitches in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 mei 2018 Share Geplaatst 9 mei 2018 Altijd een groot fan van Pokémon geweest. Opgegroeid met de eerste 3 generaties. Ik ken de nieuwere generaties ook al vind ik het steeds minder worden met al die extra dingen (mega evoluties, z-moves, te veel legendaries). Ik speel af en toe nog wel eens wat games. De show was als kind fantastisch. Nu is het veel te kinderachtig om te kijken. Begrijpelijk, maar wel jammer. De show had voor een ouder publiek ook heel veel potentieel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 9 mei 2018 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2018 (bewerkt) Altijd een groot fan van Pokémon geweest. Opgegroeid met de eerste 3 generaties. Ik ken de nieuwere generaties ook al vind ik het steeds minder worden met al die extra dingen (mega evoluties, z-moves, te veel legendaries). Ik speel af en toe nog wel eens wat games. De show was als kind fantastisch. Nu is het veel te kinderachtig om te kijken. Begrijpelijk, maar wel jammer. De show had voor een ouder publiek ook heel veel potentieel. Eens met bijna alles wat je zegt. Ik kijk oude afleveringen uit de serie nog wel om de tijd te doden maar op ongeveer de helft van de films na is het veels te voorspelbaar om er echt van te genieten als je ouder dan 12 bent. Tip: Lees de manga! Ik las een klein stukje om mijn favoriete Pokémon in actie te zien en wow, dat is nog eens hoe je de krachten die normaal gezien alleen in de Pokédex worden vermeld gebruikt. Prima als je de serie ontgroeid bent maar toch je fix wilt krijgen. 9 mei 2018 bewerkt door Minuy600 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 12 mei 2018 Share Geplaatst 12 mei 2018 Tip: Lees de manga! Ik las een klein stukje om mijn favoriete Pokémon in actie te zien en wow, dat is nog eens hoe je de krachten die normaal gezien alleen in de Pokédex worden vermeld gebruikt. Prima als je de serie ontgroeid bent maar toch je fix wilt krijgen. is de manga dan precies zoals de serie? Nooit gelezen eigenlijk. Ooit wel eens een "korte" comic dat ging over één aflevering van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 12 mei 2018 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2018 (bewerkt) is de manga dan precies zoals de serie? Nooit gelezen eigenlijk. Ooit wel eens een "korte" comic dat ging over één aflevering van de serie. Nope, het is een compleet nieuw en alternatief avontuur voor een ouder publiek. Enorm goed voor meer character development, nieuwe karakters over het algemeen en om de ware potentie van legendarische Pokémon te tonen ipv 'kijk we zijn sterk, cool hè'. Geen simpele verhaaltjes waarin Tean Rocket er weer eens vandoor vliegt enzo. 12 mei 2018 bewerkt door Minuy600 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 13 mei 2018 Share Geplaatst 13 mei 2018 Klinkt goed. Misschien dat ik het ooit ga lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 29 mei 2018 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2018 De geruchten gaan rond dat overmorgen de nieuwe games aangekondigd gaan worden. Bron: Een Japanse ochtendshow. Nu maar hopen dat het niet die debiele 'Let's Go!' games zijn. Wat we nodig hebben is een game waarin de Pokémon hun persoonlijkheid uit de anime/manga hebben, dan hebben we meteen goud in handen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 30 mei 2018 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2018 Tja. Op zijn minst zijn de 'Let's Go!' spellen spin-offs en niet de echte nieuwe generatie. En het geeft me ook nog eens meer tijd om een Switch te kopen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten