Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Black Mirror

Dysproz

Aanbevolen berichten

Ik vond het zelf een minder seizoen, ben denk geen fan van de afslag die ze hebben genomen. Alleen de aflevering over social media en de ruimte-aflevering waren 'Black Mirror'-achtig, die vond ik ook best goed. De tweede aflevering was wel erg goed, maar heeft niets met de serie te maken. De andere twee (paparazzi en over die geest) vond ik vrij matig. Ging meer richting fantasy wat mij betreft, nooit mijn stijl geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-8-2023 om 10:06 zei Keko:

Ik vond het zelf een minder seizoen, ben denk geen fan van de afslag die ze hebben genomen. Alleen de aflevering over social media en de ruimte-aflevering waren 'Black Mirror'-achtig, die vond ik ook best goed. De tweede aflevering was wel erg goed, maar heeft niets met de serie te maken. De andere twee (paparazzi en over die geest) vond ik vrij matig. Ging meer richting fantasy wat mij betreft, nooit mijn stijl geweest.

Belangrijkste thema is het voorhouden van een zwarte/negatieve spiegel, dat zag ik er zeker nog wel in. Maar je doelt zeker erop dat sommige niet meer met (digitale) technologie te maken hebben? De allereerste aflevering van seizoen 1 was dat ook niet heel erg though. Denk dat de variatie wel goed is. Anders wordt het wellicht te eentonig? Ook bekend met Love, Death and Robots?

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond de laatste wel grappig eigenlijk. Die met Netflix was ook wel leip ergens. Die met de ruimte was wel heel duister aan het einde, denk ook wel 1 van mijn favoriete.

Alhoewel mijn favoriete aflevering die moordenaar (de filmster) van seizoen 2 is. Hele dag in een simulatie leven waarin iedereen je filmt. Heel leip

Link naar opmerking
Deel via andere websites