AntiChrist7 Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Ik moet nog altijd kijken, ik kom er gewoon niet toe. Ik kijk heel weinig series maar Black Mirror vind ik wel fantastisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 6 augustus 2023 Share Geplaatst 6 augustus 2023 Ik vond het zelf een minder seizoen, ben denk geen fan van de afslag die ze hebben genomen. Alleen de aflevering over social media en de ruimte-aflevering waren 'Black Mirror'-achtig, die vond ik ook best goed. De tweede aflevering was wel erg goed, maar heeft niets met de serie te maken. De andere twee (paparazzi en over die geest) vond ik vrij matig. Ging meer richting fantasy wat mij betreft, nooit mijn stijl geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 (bewerkt) Op 6-8-2023 om 10:06 zei Keko: Ik vond het zelf een minder seizoen, ben denk geen fan van de afslag die ze hebben genomen. Alleen de aflevering over social media en de ruimte-aflevering waren 'Black Mirror'-achtig, die vond ik ook best goed. De tweede aflevering was wel erg goed, maar heeft niets met de serie te maken. De andere twee (paparazzi en over die geest) vond ik vrij matig. Ging meer richting fantasy wat mij betreft, nooit mijn stijl geweest. Belangrijkste thema is het voorhouden van een zwarte/negatieve spiegel, dat zag ik er zeker nog wel in. Maar je doelt zeker erop dat sommige niet meer met (digitale) technologie te maken hebben? De allereerste aflevering van seizoen 1 was dat ook niet heel erg though. Denk dat de variatie wel goed is. Anders wordt het wellicht te eentonig? Ook bekend met Love, Death and Robots? 23 augustus 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Vond de laatste wel grappig eigenlijk. Die met Netflix was ook wel leip ergens. Die met de ruimte was wel heel duister aan het einde, denk ook wel 1 van mijn favoriete. Alhoewel mijn favoriete aflevering die moordenaar (de filmster) van seizoen 2 is. Hele dag in een simulatie leven waarin iedereen je filmt. Heel leip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 (bewerkt) Zit momenteel drie afleveringen ver in laatste seizoen. Vond de eerste twee wel goed. De derde, die in de ruimte, vond ik maar meh. Einde was voorspelbaar en deed me nogal denken aan een eerdere aflevering (be right back), ook al was het acteren wel goed 29 september 2023 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten