Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU - Seizoen 3

Jeroen.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Team Fabian. Battle III

Een bewuste keuze van de coach in deze battle. Zet twee singer-songwriters tegenover elkaar en laat uitvechten wie de beste performance heeft. Dit keer geen appels met peren om te vergelijken, maar gewoon een gelijk speelveld.

Kids Again

Een vergelijkbaar nummer met de blind auditions, waar ik uiteindelijk voor drukte. Het wordt me goed duidelijk wat dit duo te bieden heeft, en het zijn solide nummers met een prima vocal erachter. Er valt eigenlijk weinig op aan te merken, maar er schiet ook niet zo heel veel bovenuit. Er wordt vooral binnen de lijntjes gekleurd, en hoewel dat prima is hoop ik vaak toch op wat extra's in zo'n battle. Dat vuur mis ik een beetje. Maar nogmaals, we zitten in de Voice en over de vocals is echt niets aan te merken, dat is allemaal prima. Uiteindelijk een leuk en prima nummer, maar ik kom wel weer een beetje terug op wat ik tijdens de blinds aangaf, ik mis een beetje de uitbraak in het nummer.

Chester See

Het is nou niet bepaald dé artiestennaam die blijft hangen, maargoed, het gaat hier dan ook om de muziek. Chester begint met zingen en daar is ie weer, die vergelijking met Dinand Woesthoff. Ik kan er niks aan doen maar dat blijft toch hangen, en is zeker geen vervelend gevoel. De man speelt zelf op de piano en dat maakt het complete plaatje natuurlijk af. Ik hoop wel dat Chester ook nog wat stevigere nummers heeft met uithalen, want allemaal van die zoetsappige ballads maakt het misschien ook een beetje eentonig. Op de zang is niks aan te merken, al begonnen die constante korte uithalen me op het eind wel een beetje te irriteren. Een singersongwriter pur sang, met een duidelijk plaatje.

Het oordeel

Beide artiesten legden een prima nummer ten gehore, maar daarbij moet wel de kanttekening geplaatst worden dat het allemaal redelijk binnen de lijntjes was en dat het verwachte vuurwerk bij mij toch een beetje uitbleef. Echter zal ik een oordeel moeten vellen over een van de twee, maar ik moet daar wel bij zeggen dat men in de volgende ronde echt sterker naar voren moet komen. In de artiest die ik gekozen heb zie ik op dit moment de meeste potentie om die verbetering in te lossen. Welkom en herpak je in de volgende ronde!

[spoiler=Winnaar]Chester See

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img][img]https://forum.manutd.nl/core/image/gif;base64,R0lGODlhAQABAPABAP///wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==[/img]​ Met de keuze voor Chester See heeft @Fabian. ook zijn derde artiest voor de liveshows binnen en is het voor hem enkel nog wachten op zijn laatste battle. Voor @Chimpa is het wachten of @Yves en @Grote Ree eindelijk hun steal in zullen gaan zetten om Artist vs Poet in hun team te verwelkomen. Dan voor nu naar het team dat nog pas twee acts heeft die zeker zijn van de liveshows team @Grote Ree. In deze battle zullen artiesten 21 en 25 het tegen elkaar opnemen. [youtube]B580Xu1wyDE[/youtube] [youtube]0aVg7MpP3qY[/youtube] @bas2204 @Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Collega Heroïsch Hertekalf zal hier geen makkelijke kluif aan hebben als je t mij vraagt. Boo Seeka brengt een lekker in het gehoor liggend electropop-nummer, en de heldere, complexloze vocals passen hier perfect bij. De tegenstander is een al even aangenaam klinkende soul-popsong die me qua stijl wat aan Style Council deed denken. Ik heb me ook zitten verwonderen over de zanger, het stemgeluid dat hij voortbrengt lijkt helemaal haaks te staan op hoe de man eruit ziet. Ik doop hem vanaf heden Soulful Raspoetin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Battle numero drie it is. Het blijft tot dusver aan alle kanten overigens wel vrij stil..... te stil.... Ik vermoed dat iemand een snode plan aan het smeden is. [B]Boo Seeka[/B] Het herkenbare stemgeluid uit de blind auditie is direct weer heel fijn terug te horen. Vind dat toch wel een wapen hoor, zo'n uniek stemgeluid. Blendt ook weer mooi in met het nummer. Ik vond zelf de blind audition iets beter, maar dat is meer persoonlijke smaak. Bij dat relaxte liedje met die magische sfeer vond ik de stem nog beter uitkomen en daar was ik echt totaal overrompeld. Nu was dat wel wat minder. Neemt niet weg dat ik mij goed kan voorstellen dat @Chiemel graag een totaal ander liedje instuurde om de veelzijdigheid aan te tonen. Prima insteek dus. [B]Sean Rowe[/B] Dan door naar de zanger met het onorthodoxe uiterlijk, om het eventjes voorzichtig uit te drukken. Ook hier weer de complimenten voor @bas2204 voor de diversiteit die hij weet aan te brengen met deze songkeuze. Stem en instrumentarium passen eigenlijk niet zo heel goed bij elkaar, maar tegelijkertijd houdt dat het liedje wel spannend. Vind het wel een bijzondere combinatie. De arrangementen zijn overigens wel goed en zodanig ingemixt dat het liedje zich ontpopt tot subtiele disco, maar dan zonder al te stampende beat. Desondanks zit de groove er goed in en de clip toverde een mooie grijns op mijn gezicht. [B]Het verdict[/B] Deze battle ga ik beslissen op basis van persoonlijke smaak en mijn algemene indruk na de blind audition én de battle. Daarbij komt er voor mijn gevoel toch wel een duidelijke winnaar uit de bus. Desondanks heb ik er alle vertrouwen in dat de verliezende kandidaat straks gezellig met één van mijn medecoaches naar huis gaat. De winnaar van deze battle is... [SPOILER=de winaar]Boo Seeka[/SPOILER] [B]De andere battle[/B] Over naar de battle van Fabian. Daarbij vind ik de zang van Kids Again veel te gepolijst klinken. Het klinkt te smooth voor mijn gevoel. Ik vermoed dat er behoorlijk getruukt is in de studio. Is toch jammer, want daarmee krijg ik direct de associatie met veel poppunkbandjes die op zich helemaal niet zulke slechte albums hebben, maar live toch een stuk minder klinken dan op de plaat. Ook het nummer pakt me niet helaas. Kan me voor de rest ook geheel vinden in het commentaar van Yves en Fabian. Chester See begon me ook snel te vervelen helaas. Hij lijkt te geforceerd de randjes van zijn stembanden op te zoeken. Vond het nummer ook niet heel bijzonder. Er zit niet echt een hook in die je het nummer intrekt. Wel een pluspunt dat het een ieder geval een live-opname is. Of Fabian de juiste keuze maakt, de tijd zal het leren. Ik durf er geen zinnig woord over te zeggen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] Met alle teams op drie is het tijd om de laatste ronde in te gaan en alledrie de steals zijn nog altijd beschikbaar. Voor @Chiemel is er goed nieuws want Boo Seeka weet een plek in de liveshows te bemachtigen. Voor @bas2204 is het hopen dat @Yves of @Fabian. gebruik maken van de keuze van @Grote Ree Dan door naar de laatste battle in team @Fabian. Liefst drie artiesten melden zich hiervoor namelijk blind audities 8, 10 en 26. [youtube]jaozesAPtcU[/youtube] [youtube]AtzteTMABsg[/youtube] [youtube]hgGkJez6pcM[/youtube] @Jeroen. @bas2204 @chrisje1993 bewerkt door Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga weer lekker ongevraagd advies geven.

Eerst Sully Erna. Sowieso complimenten voor het feit dat het weer een live-act is, die dan ook nog eens heel goed ingeregeld is, al zou er wel het nodige namixwerk aan te pas gekomen zijn. Prachtige arrangementen ook. De zang doet me heel in de verte wat aan Hoobastank denken. Blijkbaar heb ik de boel in de blind audition ook verkeerd ingeschat want ook dit is weer een rustig liedje. Enig minpuntje vind ik de plotselinge switch naar majeur. Ik zat best wel in het depri-achtige mineurgebeuren, maar wende uiteindelijk ook best wel aan het laatste deel van het nummer. Zeker geen slechte inzending in mijn ogen.

De overige twee heren ken ik van naam, al ben ik niet heel erg bekend met hun repertoire. De stem van Chris Stapleton vind ik echt prettig om naar te luisteren. Een fijne snauw en ik moet nog steeds regelmatig aan Amos Lee denken. Hetgene wat me echter tegen de borst stuit, is het inspiratieloze muzikale gedeelte aan deze auditie. Weer dezelfde vier akkoorden als zoveel semi-countryachtige liedjes. Dat ontkracht de auditie in mijn ogen, want de stem vind ik echt heel goed. Taakje voor de inzender, mocht deze artiest meegaan naar de live-shows: Kies een minder standaard liedje, één met meer muzikale diepgang.

Tot slot Justin Nozuka, die ooit een klein hitje had waarvan ik de naam niet meer weet. Ik vind het een beetje een mindere versie van Jason Mraz. Waar laatstgenoemde een kraakheldere stem heeft die bij vlagen heel punchy en urgent overkomt, daar mis ik die echte overtuiging en kracht bij meneer Nozuka. Zijn manier van zingen verveelt me snel en komt een beetje zeikerig over. Bovendien was dit nummer ook duidelijk minder dan het werk van MR. A-Z. Conclusie: ik zou Sully Erna of Chris Stapleton meenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de blinds was Sean Rowe al een twijfelgeval. Ik heb toen besloten niet te draaien, omdat het nummer me niet voldoende aansprak, hoewel ik wel gecharmeerd was door zijn stemgeluid. De artiest bewijst in de battles echter meer in zijn mars te hebben, en deze keer beviel de songkeuze me veel meer. Hij stond ook al op mijn lijstje met potentiële steals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over naar de laatste battle van collega coach Fabian.

De song van Sully Erna doet inderdaad aaan Hoobastank denken, en aan wel meer van die rock/grungebandjes. Aangenaam stemgeluid, en gezien dit een live opname betreft kunnen we enkel besluiten: dit heerschap kan zingen. Geen valse noot te bespeuren, strak in de muziek, en hij weet de lyrics geloofwaardig over te brengen in zowel stem als emotie. Zeer professionele performance.

Chris Stapleton wordt in de VS bejubeld als één van de beste huidige countryzangers door zijn blend van roots en contemporary country. Die kennis haal ik overigens uit het bekijken van de Voice US-seizoenen waarin Blake Shelton zijn country-artiesten regelmatig een Stapleton-song laat kwelen. Hij zal wel goed zijn, maar het is nog steeds mijn ding niet, dat hele cowboygedoe :D

Rest nog Justin Nozuka, en die verveelde me al van bij de aanvang en wist daar doorheen de song geen verandering in te brengen. Inderdaad eentje uit het straatje Mraz/Sheeran maar dan minder 'begaafd'

Ik zou Sully Erna kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[B]Team Fabian. Battle IV[/B] Het nadeel van negen artiesten in je team is dat je een battle met drie acts moet samenstellen. Dat was al een hele kluif opzich, want wie zet je tegenover wie met in het achterhoofd dat er maar één iemand door kan gaan. De insteek vooraf was om er compleet blanco in te gaan en me te laten verrassen. Let's see. [B]Sully Erna[/B] De stem en muziek doet me weer goed herinneren naar de blinds. Het doet me hier en daar toch een beetje denken aan country, met wat andere invloeden ertussendoor. Zoals mijn collega's al aangaven is de zang uitstekend en op geen foutje te betrappen. Kan iemand alleen die verschrikkelijk irritante blokfluit uit dat nummer halen? Het muzikale tussenstuk in het nummer is leuk bedacht en geeft de affiniteit met de instrumenten aan. Vervolgens komt de achtergrondzang meer naar voren en dat past erg goed bij dit nummer. Al met al vind ik dat ik naar een uitstekend muzikaal schouwspel heb zitten luisteren met een fijne sound. Daarbij moet ik ook eerlijk bekennen dat ik dit niet verwacht had na de blinds. De lat ligt in ieder geval op een mooie hoogte voor de andere twee battle-deelnemers. [B]Chris Stapleton[/B] Ik draaide in de blinds voor Chris omdat ik het veruit de beste country vond die ik tegen ben gekomen in deze Voice. Het nummer begint en ik herken direct weer de Chris die ik ook in de blinds hoorde. En daar komt meteen een gevoel bij: Hoe ga ik in hemelsnaam uit deze artiesten moeten kiezen? Chris blaast me weg in de eerste anderhalve minuut van z'n song. Het is country met een hedendaags tintje en dat bekoort met des te meer. De zang is op geen foutje te betrappen en zo zuiver als maar kan. Dat rauwe randje in die stem maakt het geheel af. Chris heeft het begrip 'battle' uitstekend in z'n oren geknoopt en zet een performance neer waar iedereen iets van kan leren. Jongens jongens, hoe moet ik hier straks nou tussen gaan kiezen? [B]Justin Nozuka[/B] De laatste in deze battle komt dan van Justin. In de blind legde hij een nummer op tafel waar ik nog m'n vingers bij aflik. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe hij zich staande houdt in al het geweld wat zich eerder heeft afgespeeld. De song begint wat zoetsappig en ik zit min of meer te wachten totdat het losgaat. Als dat vervolgens gebeurd ga ik even staan. Jongens, de manier waar op de beste man dit doet kan niet iedereen zomaar hoor. Die overgangen zijn supersterk en tijdens het nummer vraag ik me gewoon af hoe hij het voor elkaar krijgt. Dit kan rechtstreeks de Top 40 ingeschoten worden als je niet uitkijkt. Mijn collega's maken hier veelal de vergelijking met Jason Mraz, en hoewel ik ook hoor dat hij daar wel iets weg van heeft, lijkt het voor mij meer een scheiding te zijn tussen Jason Mraz en Justin Timberlake. [B]Het oordeel[/B] Tsja. Tsja. Tsja. Laat ik beginnen te zeggen dat ik totaal niet had verwacht dat het hier op uit zou draaien. Alle drie de artiesten hebben iets op de mat gelegd wat in mijn ogen simpelweg finalemateriaal had kunnen zijn. Hoe kan ik ook zo'n sukkel zijn om deze drie tegenover elkaar te zetten. Als een van mijn collega's nu niet een steal gebruiken weet ik het ook niet meer... Zoals ik al aangaf in de individuele stukken, waren alle drie van een uitzonderlijk niveau. Hoe kun je daar dan een keuze tussen maken? Dat kan eigenlijk gewoon niet. Ik kijk de regie nog maar eens aan, maar ik ben echt verplicht hier iemand uit te kiezen. Denk na, denk na. Uiteindelijk ga ik straight forward kiezen voor hetgeen mij het meest raakt en daarnaast het meest laat meegenieten. het scheelde echt een haartje, maar ik zal mijn keuze moeten maken. En hopen, hopen dat men dit talent niet zomaar weg laat lopen. [SPOILER=Winnaar][B]Justin Nozuka[/B][/SPOILER] @Jeroen. @bas2204 @chrisje1993 @Yves @Grote Ree
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[IMG]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/IMG][IMG]https://forum.manutd.nl/core/image/gif;base64,R0lGODlhAQABAPABAP///wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==[/IMG]​ Team @Fabian. is met de keuze voor Justin Nozuka bijna compleet met slechts zijn steal te gaan. Voor @Yves en @Grote Ree waren afgelopen battles voldoende om deze in te zetten waardoor Fabian bij de laatste twee battles geen concurrentie meer zal ondervinden. Goed nieuws is er voor @bas2204 en @chrisje1993 die hun artiest naar de lives zien gaan. Voor @Jeroen. en dezelfde @bas2204 is het nog even in spanning afwachten welke van de twee afvallers gered zal worden. Dan door naar de laatste battle voor team @Grote Ree. Blind auditions 12 en 47 zullen hierin de degens kruizen. [youtube]QBPwm9HthKw[/youtube] [youtube]S5mcMvDjfd8[/youtube] @Richarð. @Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga hier even wat gedachten droppen.

Wildes brengt een goed nummer ten gehore wat vergelijkbaar is met hun blind audition. Toch is het wat meer ingetogen ten opzichte van die blind audition en dat maakt het nummer in de battle aan het eind bijna een beetje saai. Op de stem is niks aan te merken maar ik werd nou niet bepaald weggeblazen in deze auditie.

Dan Ghostpoet, hier wordt vooral een verhaal verteld, maar ik vind het niet echt hoogstaand. De achtergrondstem begint me al snel te irriteren en van zingen is in het begin geen sprake. Voor mij een duidelijke winnaar hier; Wildes moet door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wildes was mijn absolute topfavoriet in de blinds, en ik baalde dan ook erg dat ze niet mijn team kwam versterken. Ik hoopte op bevestiging in deze battleronde. Die bleef voor een deel uit: wat de zangeres in de blinds liet horen sprong boven de rest uit, deze performance vind ik eerder gewoontjes. Dat gewoontjes overstijgt echter wel nog steeds met verve de song die de tegenstander opvoert, want die kan me nauwelijks bekoren. Het is wat vlak en saai allemaal. Ik hoop zodoende van harte dat mijn in bossen residerende collega-coach zijn guts volgt en Wildes meeneemt naar de liveshows. Voor mij nog steeds finalemateriaal en mogelijks zelfs de winnaar van deze editie The Voice MU.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

First things first. Eerst maar eens de steal bekend maken. Ik moet zeggen dat ik het een moeilijke keuze vond. Waar ik bij eerdere battles vrijwel nooit eraan dacht om op het slechte pad te gaan, daar werden daar nu zomaar de ramen van twee aangrenzende huizen open gelaten. Goed, tot zover de slechte beeldspraak. Tijd voor de belangrijke zaken. Ik vond 'm vrij lastig, deze keuze. Heb uiteindelijk de kern van dit concept de doorslag laten geven en dus de muziekkeuze meer op de achtergrond gelaten, een criterium waar de andere artiest duidelijk beter op scoorde. Ik neem mee naar de live-shows... [SPOILER=de steal]Chris Stapleton[/SPOILER] Dan over naar de langverwachte laatste battle in mijn roedel. [B]Wildes[/B] Soms heb je zo'n liedje waarbij je eigenlijk min of meer op de automatische piloot de volumeknop net ietsje hoger zet. Dan weet je ook direct dat het goed zit met de kwaliteit. Dit was zo'n liedje. Er zit een soort magische rustgevendheid in dit liedje, vergelijkbaar met de blind audition van Boo Seeka en met die van concurrent Ghostpoet. Wederom komt de associatie met London Grammar sterk in mij naar boven, al is de stem van deze schone minder dominant aanwezig en minder authentiek, vergeleken met de eerder genoemde band. Een zeer gedegen auditie hier, al ben ik vooral heel nieuwsgierig hoe dit live gaat klinken. Ik denk dat het ontbreken van galm in de zang bij een live-opname, iets wat toch een kwaal is van talloze geluidstechnici, de hele sfeer kan doen afbreken. Mocht Wildes doorgaan, dan ligt daar een schone taak voor @Richarð. Ook ben ik benieuwd naar de vocale capaciteiten van de leadzangeres en dan vooral of ze de live-opname net zo mooi kan laten klinken als hier. Al vond ik eerlijk gezegd de blind audition een stuk krachtiger en overtuigender dan zijn opvolger. [B]Ghostpoet[/B] Dan Ghostpoet, waarbij we worden verwend met een zes minuten lang durend liedje. Ik moet toch bekennen dat ik bijzonder gefascineerd ben en blijf door de manier van zingen van de frontman. Een beetje pratend, al spelende met intonatie en klank. Normaal gesproken deel ik dit soort stijlen in in de categorie 'maniertjes' en gaat het me snel tegenstaan. Toch is dat hier absoluut niet het geval. Ik verwees net bij Wildes al even aan de magische sfeer die Ghostpoet in de blind audition neerzette. Dat rustgevende gevoel krijg ik hier ook weer. Het heeft denk ik met de zang, maar toch zeker ook met de arrangementen te maken. Niet alles wordt zomaar klakkeloos ingevuld met partijen, maar er wordt rustig ruimte gelaten voor elk instrument. Dat is toch ook een kunst hoor in tijden waarin muziek vaak wordt volgeplempt met allerlei al dan niet elektronische instrumenten. Complimenten aan @Chiemel voor deze songkeuze. [B]Het verdict[/B] Zo uitgesproken als dat mijn collega-coaches dat zijn, ben ik allerminst. Sterker nog, ik vond het niveau van deze twee verdomd dicht bij elkaar liggen. Op dat moment moet je als coach van alles mee laten wegen in je eindoordeel, zoals authenticiteit, songkeuze, de algehele indruk uit de blind audition én de battle, vocale capaciteiten, de match met het programmaconcept en potentiële winstkansen. Daarin wordt het precies 3-3, waarbij Ghostpoet de eerste drie punten binnen hengelde en Wildes de laatste drie. En dus moet er maar een criterium dubbel gaan tellen, waardoor er een beslissing valt. Maar voor het zover is, wil ik wel even meegeven dat ik ook de verliezer uit deze battle blijf volgen. En dat is juist de hele reden waarom ik graag weer mee wilde doen met dit spel. Voor mij is het prachtig om nieuwe, out-of-the-box muziek te ontdekken waar ik zelf nooit op zou zijn gekomen. Goed, genoeg ge****, het is tijd om knopen door te hakken, spijkers met koppen te slaan en kleur te bekennen. Team Ree wordt gecompleteerd door... [SPOILER=de winnaar]Wildes[/SPOILER]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] Team @Grote Ree is hiermee compleet. Met de keuze voor Wildes in de vierde battle en de steal van Chris Stapleton zijn er vijf artiesten zeker van de liveshows. Voor Ghostpoet en @Chiemel is het hopen op een steal van @Fabian. Dan de vierde en laatste battle voor team @Yves waarin artiesten 28 en 45 de degens zullen kruisen. [youtube]yfPcjSyLcP0[/youtube] [youtube]I4LC7RGEh7Y[/youtube] @TeamWesil @Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[U][B]Team Yves - Battle 4[/B][/U] Mijn collega-coaches doen dit weekend een winterslaapke dus daar gaan we dan :) [B]Shauni Rau[/B] Is dat grietje nu werkelijk de tekst van haar phone aan het aflezen? Wat een grandioze afknapper vind ik dat! Jammer, want ik hou van haar engelachtige stemgeluid, en voor zover ik kan horen wordt elke noot perfect gezongen. @TeamWesil liet zich duidelijk inspireren door sterretjes uit The Voice Vlaanderen, en dat impliceert dat we dit, mocht ik met Shauni verder gaan, toch in rekenschap moeten nemen. Dat zullen dan in de lives vooral live optredens uit The Voice zelf worden, en dus covers. Zelf vind ik daar op zich niks mis mee, op voorwaarde dat er iets met de cover wordt gedaan, waardoor het nummer een eigenheid krijgt. Maar tijdens de liveshows wordt de smaak van het publiek doorslaggevend, en of die nu zo tuk zijn op covers durf ik betwijfelen. [B]Mattiel[/B] Nog maar eens een keuze van inzender @Richarð. Een swingend Motown-plaatje dat zo uit de fifties of sixties zou kunnen komen, I like. De vocals klinken wat genepen, maar de zangeres heeft onmiskenbaar dat vintage timbre in de stem. De melodielijnen zijn echter weinig spectaculair, vooral mid-range. Dit is ook weer een studio opname, zodoende blijven de intrinsieke vocale kwaliteiten van de artieste een raadsel en heb ik enkel dat vintage timbre en de songkeuze om op af te gaan. [B]Het Verdict:[/B] Ik vrees dat groen blaadje Shauni Rau op te weinig bijval gaat kunnen rekenen bij het MU-publiek dat straks aan het woord komt. Vocaal kan ze me evenwel bekoren. Hierbij tast ik bij Mattiel meer in het duister, maar die lijkt me dan weer lekker in het oor liggen bij een breder publiek. Het is dus ook voor mijn laatste battle lastig kiezen. Voor de inzender moet ik het ook niet doen, want beiden hebben al één of meerdere artiesten in mijn team zitten die meegaan naar de liveshows. Ik dacht aanvankelijk dat ik het zeker wist, maar nu het moment daar is slaat de twijfel toch weer toe [SPOILER=De winnaar is...]Mattiel[/SPOILER] @Jeroen. @Grote Ree @Fabian. bewerkt door Yves
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[IMG]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/IMG] Met de keuze voor Mattiel heeft @Yves zijn vijftal compleet en is het de keuze aan @Fabian. of hij ervoor kiest om zijn steal in te zetten voor Shauni Rau of dat hij met slechts vier artiesten de liveshows in gaat. Dat betekend ook dat de battles zijn afgerond en we ons mogen gaan opmaken voor de liveshows. In de liveshows zullen we in vier rondes het aantal artiesten terug gaan brengen tot één winnaar en hier komt ook eindelijk het publiek in actie. In de eerste ronde van de liveshows zullen de vijf artiesten van elk team het tegen elkaar opnemen waarna er via stemmen van het publiek twee direct zeker zijn van de liveshows. De derde artiest zal worden bepaald door de coach die hiermee voor het laatst zeggenschap zal hebben over zijn team. Hierna zullen de overgebleven negen artiesten het tegen elkaar opnemen waarbij er elke keer drie af zullen vallen waarbij het niet uitmaakt in welk team ze zitten. Voor nu is het de taak voor zowel artiesten als coaches om een keuze te maken en voor elke artiest één livenummer in te sturen. @Grote Ree @Richarð. @TeamWesil @bas2204 @ZL123 @nasje92 @chrisje1993 @Jeroen. @Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites