Kyrill Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Was het maar 5 jaar samen? Voelt als langer..... Firminho is toch al gepasseerd door Jota en Diaz en bijna door Minamino misschien al lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Op 17-6-2022 om 12:05 zei Azpi: ik snap deze transfer niet. Je hebt daar toch Odegaard en ESR??? wat moet je met nog een CAM ESR kan ook op links, en was toch al geen vaste basisspeler. Odegaard volgens mijn beste vriend wil Arteta in KDB rol gaan zetten op CM. Fabio Vieira moet toekomstige Bernardo Silva worden ala City /Pep model. Tielemans gaat wss komen voor naast Odegaard ipv Xhaka. En dan heb je ook nog opties als Partey die vaak blessure heeft. En Jesus schijnen we bijna mee rondt te zijn. Pepe gaat waarschijnlijk weg. Hoop ik nog op nieuwe LB Tierney heel blessure gevoelig is. Voorin Eddie ook al bijgetekend. Misschien komt er nog extra cv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) 14 minutes ago, Kyrill said: ESR kan ook op links, en was toch al geen vaste basisspeler. Odegaard volgens mijn beste vriend wil Arteta in KDB rol gaan zetten op CM. Fabio Vieira moet toekomstige Bernardo Silva worden ala City /Pep model. Tielemans gaat wss komen voor naast Odegaard ipv Xhaka. En dan heb je ook nog opties als Partey die vaak blessure heeft. En Jesus schijnen we bijna mee rondt te zijn. Pepe gaat waarschijnlijk weg. Hoop ik nog op nieuwe LB Tierney heel blessure gevoelig is. Voorin Eddie ook al bijgetekend. Misschien komt er nog extra cv. Ik dacht dat ESR de Croydon de Bruyne was? ik vind het nogal armoedig als Arteta alleen maar probeert alles na te doen wat city gedaan heeft. Gaat hij ook nog 8 verschillende full backs kopen? hij heeft er al 3 gekocht Tielemans-Odegaard is wel niet echt een gebalanceerd middenveld, wie doet dan het verdedigende werk? 19 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Azpi: Ik dacht dat ESR de Croydon de Bruyne was? ik vind het nogal armoedig als Arteta alleen maar probeert alles na te doen wat city gedaan heeft. Gaat hij ook nog 8 verschillende full backs kopen? hij heeft er al 3 gekocht Waarom zo negatief bro? Zkr in PL is toch fijn je blessures, schorsingen en vermoeidheid kan opvangen? Laten wel wezen spelers als Odegaard en Saka gaan echt niet eeuwig blijven, zkr niet als niet op lange termijn CL voetbal wordt gehaald en mee gedaan om de titel. https://www.premierleague.com/players/5865/Youri-Tielemans/stats @Azpi best goede defensieve stats nog. 0 rode kaarten 0 errors leading to goals. Recoveries 722, duels won 585 duels lost 545 etc 19 juni 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 30 minutes ago, Kyrill said: Waarom zo negatief bro? Zkr in PL is toch fijn je blessures, schorsingen en vermoeidheid kan opvangen? Laten wel wezen spelers als Odegaard en Saka gaan echt niet eeuwig blijven, zkr niet als niet op lange termijn CL voetbal wordt gehaald en mee gedaan om de titel. https://www.premierleague.com/players/5865/Youri-Tielemans/stats @Azpi best goede defensieve stats nog. 0 rode kaarten 0 errors leading to goals. Recoveries 722, duels won 585 duels lost 545 etc voor meer gedetailleerde statistieken is dit een goede site https://fbref.com/en/players/56f7a928/scout/365_euro/Youri-Tielemans-Scouting-Report Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 1 minuut geleden zei Azpi: voor meer gedetailleerde statistieken is dit een goede site https://fbref.com/en/players/56f7a928/scout/365_euro/Youri-Tielemans-Scouting-Report Thnx nu heb ik nog meer vertrouwen erin dat hij bij ons gaat slagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) Man City wil 60 miljoen Marina: hier heb je 25 ik vind sterling irritant maar hij kan wel goed voetballen als hij zich niet de hele tijd laat vallen met 131 goals en 91 assists in de PL zou het een hele solide aankoop zijn. Hij kan op links spelen en als false 9. als je die Nkunku haalt voor het drievoudige krijg je mogelijk weer een soort van Werner situatie. 19 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Wel een beetje een overschatte speler hoor. Kan je beter Dembele 15 miljoen tekengeld geven, al is die niet Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) 1 hour ago, La Pulga said: Wel een beetje een overschatte speler hoor. Kan je beter Dembele 15 miljoen tekengeld geven, al is die niet Engels. Sterling heeft zich al bewezen in de PL, dat vind ik wel een groot voordeel. En Man City speelt ook in een systeem waar je hoog druk moet zetten en verdedigend ook moet meehelpen. hij is ook veel meer een goalscorer vergeleken met Dembele. en Dembele's gedragsproblemen en blessures etc. Ik heb liever Sterling dan Dembele als ik zou moeten kiezen. Dembele heeft meer potentie en beetje onvoorspelbaar hoe hij het gaat doen in de PL. Sterling is een wat zekerdere optie. Als we Dembele halen en hij is alleen maar geblesseerd dan zitten we weer met hem opgescheept met een hoog salaris 19 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 12 uur geleden zei Azpi: Man City wil 60 miljoen Marina: hier heb je 25 ik vind sterling irritant maar hij kan wel goed voetballen als hij zich niet de hele tijd laat vallen met 131 goals en 91 assists in de PL zou het een hele solide aankoop zijn. Hij kan op links spelen en als false 9. als je die Nkunku haalt voor het drievoudige krijg je mogelijk weer een soort van Werner situatie. 110 miljoen voor die twee samen neem ik aan? Niet PP? 😂😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 10 uur geleden zei Azpi: Sterling heeft zich al bewezen in de PL, dat vind ik wel een groot voordeel. En Man City speelt ook in een systeem waar je hoog druk moet zetten en verdedigend ook moet meehelpen. hij is ook veel meer een goalscorer vergeleken met Dembele. en Dembele's gedragsproblemen en blessures etc. Ik heb liever Sterling dan Dembele als ik zou moeten kiezen. Dembele heeft meer potentie en beetje onvoorspelbaar hoe hij het gaat doen in de PL. Sterling is een wat zekerdere optie. Als we Dembele halen en hij is alleen maar geblesseerd dan zitten we weer met hem opgescheept met een hoog salaris Naja Dembele zijn gedragsproblemen zijn ondertussen wel een beetje verleden tijd en van blessures heeft ie ook het afgelopen half jaar geen last van gehad. Denk ook niet dat Sterling de aanwinst is voor Chelsea waar je op moet hopen, maar we gaan het zien in de toekomst. Ik hoop dat Dembele ook gewoon zijn woord nakomt en lekker gaat verlengen in Barcelona, dat is qua financiën het goedkoopst voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 55 minutes ago, La Pulga said: Naja Dembele zijn gedragsproblemen zijn ondertussen wel een beetje verleden tijd en van blessures heeft ie ook het afgelopen half jaar geen last van gehad. Denk ook niet dat Sterling de aanwinst is voor Chelsea waar je op moet hopen, maar we gaan het zien in de toekomst. Ik hoop dat Dembele ook gewoon zijn woord nakomt en lekker gaat verlengen in Barcelona, dat is qua financiën het goedkoopst voor ons. mijn punt is er zijn geen spelers beschikbaar die meer dan 100 goals in de PL hebben voor rond de 40 miljoen en die nog relatief jong zijn (27). Het is vrij goedkoop voor een bewezen PL speler. Dat Dembele een half jaar geen blessures heeft gehad vind ik niet lang genoeg om overtuigd te zijn. Met Chelsea heb ik nu ook dat ik bij elke speler uit de Bundesliga of La Liga de vraag heb: gaat dit ook werken in de Premier League? Bovendien zal Sterling niet de enige aanvaller zijn die komt. Het zal Sterling zijn die komt als vervanger voor Werner of Pulisic of Ziyech en dan moet er nog een vervanger komen voor Lukaku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 (bewerkt) Mijn voorspelling van het Premier League seizoen '22 - '23. Dit kan nog veranderen na de transfers. Op dit moment ziet het er zo uit. Manchester City is een machine en zal volgend seizoen de titel opnieuw pakken. Komend seizoen zal dit wel makkelijker worden als vorig seizoen. Ik twijfel nog tussen Liverpool en Tottenham op 2 en 3 of andersom. Ik verwacht dat Conte wel iets gaat doen. United een verdienstelijke 4e plaats in het eerste seizoen onder Ten Hag, met opvallend beter voetbal. Chelsea een overgangsjaar. Newcastle Europees, misschien dat ik die nog boven Chelsea zet mits leuke transfers. Wat is jullie prognose? Arsenal = Arsenal, dusja 7e. De rest is puur op gevoel. 1. Manchester City 2. Liverpool 3. Tottenham 4. Manchester United 5. Chelsea 6. Newcastle 7. Arsenal 8. Aston Villa 9. Leicester City 10. West Ham United 11. Brighton and Hove 12. Leeds 13. Wolverhampton Wanderers 14. Everton 15. Southampton 16. Crystal Palace 17. Nottingham 18. Fulham 19. AFC Bournemouth 20. Brentford 20 juni 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Arsenal 7e ja? Het wordt wel een rare seizoen met een wk tussendoor, maar ik verwacht niet dat Arsenal het zo slecht zal doen. Die zijn aardig aan het inkopen en met Jesus en misschien ook nog Raphinha worden die zeer sterk. 3-4 gaat net als dit jaar tussen Spurs, Chelsea en Arsenal verwacht ik. Kans bestaat natuurlijk ook nog dat Conte straks vertrekt. Het is iig nog heel vroeg voor zo een lijstje. En ja, ik denk oprecht dat hoe weinig spelers in je team meedoen met wk, hoe beter het voor je is. Breedte is nooit zo belangrijk geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 (bewerkt) 38 minutes ago, Acquafresca said: Arsenal 7e ja? Het wordt wel een rare seizoen met een wk tussendoor, maar ik verwacht niet dat Arsenal het zo slecht zal doen. Die zijn aardig aan het inkopen en met Jesus en misschien ook nog Raphinha worden die zeer sterk. 3-4 gaat net als dit jaar tussen Spurs, Chelsea en Arsenal verwacht ik. Kans bestaat natuurlijk ook nog dat Conte straks vertrekt. Het is iig nog heel vroeg voor zo een lijstje. En ja, ik denk oprecht dat hoe weinig spelers in je team meedoen met wk, hoe beter het voor je is. Breedte is nooit zo belangrijk geweest er zijn ook 5 wissels komend jaar ik zie united echt niet boven Chelsea eindigen. dat is wel erg optimistisch oh en Crystal Palace gaat niet zo laag eindigen denk ik, die hebben echt een goed team, en een goede manager. richting de top 10 denk ik. 20 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Jesus dus naar Arsenal, die zijn wel erg lekker bezig hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 6 minuten geleden zei La Pulga: Jesus dus naar Arsenal, die zijn wel erg lekker bezig hoor! Eens. Die hebben de afgelopen jaren een paar goede aankopen weten te doen. Elk jaar lijken ze een stapje in de goede richting te maken. Benieuwd of Jesus zijn potentieel gaat waarmaken in Londen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 1 hour ago, La Pulga said: Jesus dus naar Arsenal, die zijn wel erg lekker bezig hoor! voor 264.000 pond per week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Zojuist zei Azpi: voor 264.000 pond per week Das minder dan 350.000 van Sterling en de 330 van Aubameyang had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 4 minutes ago, Kyrill said: Das minder dan 350.000 van Sterling en de 330 van Aubameyang had Salarissen zijn sowieso belachelijk als je een speler wilt kopen en er is meer dan 1 club geïnteresseerd ik hoop dat Chelsea voor Richarlison gaat ik vind hem wel een goed type speler, hij is agressief, irritant, werkt hard en heeft toch 10+ goals voor een dramatisch Everton. Beetje Diego Costa achtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Uiteindelijk hoor je als fan van je club zijnde er niet eens meer druk om te willen maken hoeveel een speler verdiend. Die prijzen zijn zo gigantisch omhoog gegaan en als die er 20 inschiet komend seizoen dan boeit het toch niet wat die voorzitter betaald voor zo'n speler. Als je nou seizoenskaarthouder bent en de prijzen schieten omhoog om die spelers te kunnen betalen kan ik het mij nog iets voorstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 (bewerkt) 5 minutes ago, La Pulga said: Uiteindelijk hoor je als fan van je club zijnde er niet eens meer druk om te willen maken hoeveel een speler verdiend. Die prijzen zijn zo gigantisch omhoog gegaan en als die er 20 inschiet komend seizoen dan boeit het toch niet wat die voorzitter betaald voor zo'n speler. Als je nou seizoenskaarthouder bent en de prijzen schieten omhoog om die spelers te kunnen betalen kan ik het mij nog iets voorstellen. ja als barcelona fan zou ik dat ook zeggen maar je hebt gelijk het is niet ons geld (bij chelsea), maar bij barcelona wel, want dat is gedeeltelijk belasting geld 22 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Ben blij dat je het zelf toegeeft hoe hypocriet het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 1 minute ago, La Pulga said: Ben blij dat je het zelf toegeeft hoe hypocriet het is. ja maar we doen er toch over discussiëren want je moet toch wat bovendien als je principieel zegt Jesus je krijgt 150K per week of anders flikker je maar op dan ging die gewoon naar tottenham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Dan mis ik nu even het punt van de hele discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten