Kyrill Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 (bewerkt) 17 uur geleden zei Satyr: Mooie pot gezien, 3-3 was beter geweest, maar ach Is United lol, dan is elke nederlaag welkom! @Azpi gefeliciteerd. ''0-1'' maar. Had ik toch gelijk Brentford uit maand of twee geleden voor niemand echt makkelijk is 17 oktober 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 41 minuten geleden zei Kyrill: Had ik toch gelijk Brentford uit maand of twee geleden voor niemand echt makkelijk is Maar een topclub wint daar wel gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 58 minuten geleden zei Kyrill: Is United lol, dan is elke nederlaag welkom! @Azpi gefeliciteerd. ''0-1'' maar. Had ik toch gelijk Brentford uit maand of twee geleden voor niemand echt makkelijk is Waar staat Arsenal op de ranglijst @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 4 minuten geleden zei delichris: Waar staat Arsenal op de ranglijst @Kyrill Als er morgen gewonnen wordt, kans ach ik behoorlijk reëel. Alweer 7e en 1 puntje achter jullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Als er morgen gewonnen wordt, kans ach ik behoorlijk reëel. Alweer 7e en 1 puntje achter jullie Scheelt nog steeds onder ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 (bewerkt) 3 hours ago, Kyrill said: Is United lol, dan is elke nederlaag welkom! @Azpi gefeliciteerd. ''0-1'' maar. Had ik toch gelijk Brentford uit maand of twee geleden voor niemand echt makkelijk is Nee precies, brentford moet je echt niet onderschatten. Liverpool die toch nu wel titel favoriet lijken kwamen ook niet verder dan 3-3. Als we Mendy niet hadden hadden we ook verloren 17 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 4 hours ago, delichris said: United doet wel degelijk zaken met hem. Pogba zit bij en Lingard en volgens mij nog een aantal. Ik las gisteren dat hij deze maand nog de tijd krijgt. Ik weet ook dat Rene Meulensteen gepolst is om terug te komen. ja maar is het juist niet doordat die zo vervelend doet met Pogba dat ze eigelijk niet meer met hem willen werken? hij roept toch iedere week dat die naar een andere club wil als ik dit zo zie dan lijkt het wel alsof de spelers ook liever een andere manager willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Swansea - Cardiff 3-0, was een mooi potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 (bewerkt) Saoedi Arabië 1-0, mooie goal. Die newcastle spelers spelen alsof ze ieder moment van een gebouw gegooid kunnen worden als ze niet hard genoeg werken 17 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 9 minuten geleden zei Azpi: Saoedi Arabië 1-0, mooie goal. Die newcastle spelers spelen alsof ze ieder moment van een gebouw gegooid kunnen worden als ze niet hard genoeg werken Ik ben blij met deze stand. Maar ik heb geen zin om te gaan kijken, net Everton-Westham 2e helft deel gezien . Dat was op de goal na, niet om aan te gluren.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 8 minutes ago, Kyrill said: Ik ben blij met deze stand. Maar ik heb geen zin om te gaan kijken, net Everton-Westham 2e helft deel gezien . Dat was op de goal na, niet om aan te gluren.... het is al 1-2, maar wat zijn dat voor een shirts van tottenham lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Goede aktie van de scheids dit, hopelijk gaat het goed met de supporter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 3 minutes ago, La Pulga said: Goede aktie van de scheids dit, hopelijk gaat het goed met de supporter. eng dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 Gelukkig gaat het goed met de supporter, toch wel een heel naar moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 (bewerkt) 2 minutes ago, La Pulga said: Gelukkig gaat het goed met de supporter, toch wel een heel naar moment. hoe weet je dat? ik kijk op sky and ik weet alleen dat die nu uit het stadion is Edit: oh ze zeggen het nu net, gelukkig maar 17 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 2 minuten geleden zei Azpi: hoe weet je dat? ik kijk op sky and ik weet alleen dat die nu uit het stadion is Edit: oh ze zeggen het nu net, gelukkig maar Op Ziggo waren ze er dan snel bij. Die eigenaar van Newcastle kan wel rustig opzoek naar 10 andere spelers. Alleen Saint-Maximin mag denk ik blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 (bewerkt) 18 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 ben benieuw naar crystal palace. Zij hebben echt pech gehad laatste tijd, maar ze spelen vrij aardig en met Gallagher en Zaha heb je toch 2 hele goede spelers en dan hebben ze nog Olise & Edouard die ook gevaarlijk zijn. Kan best wel eens een verassende uitslag worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Schijnt dat Mevrouw Simons al een klacht heeft ingediend naar aanleiding van deze match; ze vond de naam "Ben White" niet kunnen. Zelfde vond ze zaterdag bij Man City, waar een speler consequent "De bruine" werd genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 18 minutes ago, Sophomore said: Schijnt dat Mevrouw Simons al een klacht heeft ingediend naar aanleiding van deze match; ze vond de naam "Ben White" niet kunnen. Zelfde vond ze zaterdag bij Man City, waar een speler consequent "De bruine" werd genoemd. dan is het maar goed dat Niguez niet speelt … Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Gele kaart voor MacArthur, vond het eerder een schwalbe van Saka Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Hehe, 1-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 (bewerkt) ik zei het toch en dat zonder Zaha. Ik kan die kop van Arteta niet meer zien. Dit crystal palace is pas echt bezig met een project. Die hebben hun hele speelstijl compleet veranderd met een nieuwe manager en als die dan hier winnen uit bij Arsenal moet je je toch wederom gaan afvragen hoe lang die Arteta nodig heeft. De eerste helft tegen tottenham was eigelijk de enige echt goede wedstrijd dit seizoen. Je ziet dat Vieira in die korte tijd meer verschil heeft gemaakt bij Palace dan Arteta bij Arsenal 18 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Wat een heerlijke goal van Edouard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 worden ze weer genaaid crystal palace Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten