Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Azpi:

ben je nog Ole in of zie je liever een Conte ofzo komen? Ik weet dat het bestuur niet goed genoeg is maar los van dat

Ik denk ook serieus dat het niet aan Ole ligt. Er moeten gewoon nog betere centrale verdedigers komen. Je kan rustig wat mij betreft Jones, Bailly verkopen. Dat zijn jongens die veel geblesseerd zijn. Lingard wilt zijn contract niet verlengen dus die mag ook wel weg. Zo zijn er nog wel een aantal. In de eerste jaren van Ferguson was het ook drama en daar denkt men nu aan. 

Ik lees ook dat er geruchten zijn dat Haaland aankomende zomer komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minutes ago, delichris said:

Ik denk ook serieus dat het niet aan Ole ligt. Er moeten gewoon nog betere centrale verdedigers komen. Je kan rustig wat mij betreft Jones, Bailly verkopen. Dat zijn jongens die veel geblesseerd zijn. Lingard wilt zijn contract niet verlengen dus die mag ook wel weg. Zo zijn er nog wel een aantal. In de eerste jaren van Ferguson was het ook drama en daar denkt men nu aan. 

Maar Ole maakt wel dubieuze beslissingen en ze hebben totaal geen identiteit of geen manier van spelen en hoe lang is hij al de baas? De vraag is wie wil Jones & Bailly? die zullen wel een dik salaris hebben

en Haaland zit toch bij Raiola? ik dacht dat united geen zaken meer wou doen met hem

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei delichris:

Ik denk dat het wel aan Ole ligt, was het ook helemaal eens met Danny Blind over hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Azpi:

Maar Ole maakt wel dubieuze beslissingen en ze hebben totaal geen identiteit of geen manier van spelen en hoe lang is hij al de baas? De vraag is wie wil Jones & Bailly? die zullen wel een dik salaris hebben

en Haaland zit toch bij Raiola? ik dacht dat united geen zaken meer wou doen met hem

United doet wel degelijk zaken met hem. Pogba zit bij en Lingard en volgens mij nog een aantal.

Ik las gisteren dat hij deze maand nog de tijd krijgt. Ik weet ook dat Rene Meulensteen gepolst is om terug te komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites