Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 heuuj niet meer dan verdiend voor Leicester Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 wat een drama. Maguire staat weer goed te verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Malang Sarr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Hoppa Marcus 1 op 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) united verdient echt geen 3 punten, met 1 punt komen ze nog goed weg 16 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Wat een wedstrijd, hahaha 3-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Wat een drama weer. Kom je gelijk en meteen weer achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 2 minutes ago, delichris said: Wat een drama weer. Kom je gelijk en meteen weer achter. Is Varane geblesseerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 1 minuut geleden zei Azpi: 1 minuut geleden zei Azpi: Is Varane geblesseerd? Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 is maar goed want ik zie ons niet winnen tegen Brentford Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Wat een poepmiddag. Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Mooie pot gezien, 3-3 was beter geweest, maar ach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Zegt die commentator nou echt dat Ole om zijn positie moet vrezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 1 minuut geleden zei delichris: Zegt die commentator nou echt dat Ole om zijn positie moet vrezen? Nog niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 3 minuten geleden zei Satyr: Nog niet Oke, maar kan niet lang meer duren. Maar ik vraag me ook serieus wie wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) volgende week wanneer je verliest van Liverpool lig je 7 punten achter, dan moet je OGS ontslaan 16 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) malang sarr dadelijk 16 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 11 minuten geleden zei Azpi: volgende week wanneer je verliest van Liverpool lig je 7 punten achter, dan moet je OGS ontslaan Zal je dan zien dat ze ineens de pannen van het dak spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Just now, delichris said: Zal je dan zien dat ze ineens de pannen van het dak spelen. ben je nog Ole in of zie je liever een Conte ofzo komen? Ik weet dat het bestuur niet goed genoeg is maar los van dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Zojuist zei Azpi: ben je nog Ole in of zie je liever een Conte ofzo komen? Ik weet dat het bestuur niet goed genoeg is maar los van dat Ik denk ook serieus dat het niet aan Ole ligt. Er moeten gewoon nog betere centrale verdedigers komen. Je kan rustig wat mij betreft Jones, Bailly verkopen. Dat zijn jongens die veel geblesseerd zijn. Lingard wilt zijn contract niet verlengen dus die mag ook wel weg. Zo zijn er nog wel een aantal. In de eerste jaren van Ferguson was het ook drama en daar denkt men nu aan. Ik lees ook dat er geruchten zijn dat Haaland aankomende zomer komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) 7 minutes ago, delichris said: Ik denk ook serieus dat het niet aan Ole ligt. Er moeten gewoon nog betere centrale verdedigers komen. Je kan rustig wat mij betreft Jones, Bailly verkopen. Dat zijn jongens die veel geblesseerd zijn. Lingard wilt zijn contract niet verlengen dus die mag ook wel weg. Zo zijn er nog wel een aantal. In de eerste jaren van Ferguson was het ook drama en daar denkt men nu aan. Ik lees ook dat er geruchten zijn dat Haaland aankomende zomer komt. Maar Ole maakt wel dubieuze beslissingen en ze hebben totaal geen identiteit of geen manier van spelen en hoe lang is hij al de baas? De vraag is wie wil Jones & Bailly? die zullen wel een dik salaris hebben en Haaland zit toch bij Raiola? ik dacht dat united geen zaken meer wou doen met hem 16 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Chelsea #1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 14 uur geleden zei delichris: Ik denk ook serieus dat het niet aan Ole ligt. Er moeten gewoon nog betere centrale verdedigers komen. Je kan rustig wat mij betreft Jones, Bailly verkopen. Dat zijn jongens die veel geblesseerd zijn. Lingard wilt zijn contract niet verlengen dus die mag ook wel weg. Zo zijn er nog wel een aantal. In de eerste jaren van Ferguson was het ook drama en daar denkt men nu aan. Ik lees ook dat er geruchten zijn dat Haaland aankomende zomer komt. Ik denk dat het wel aan Ole ligt, was het ook helemaal eens met Danny Blind over hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 oktober 2021 Share Geplaatst 17 oktober 2021 15 uur geleden zei Azpi: Maar Ole maakt wel dubieuze beslissingen en ze hebben totaal geen identiteit of geen manier van spelen en hoe lang is hij al de baas? De vraag is wie wil Jones & Bailly? die zullen wel een dik salaris hebben en Haaland zit toch bij Raiola? ik dacht dat united geen zaken meer wou doen met hem United doet wel degelijk zaken met hem. Pogba zit bij en Lingard en volgens mij nog een aantal. Ik las gisteren dat hij deze maand nog de tijd krijgt. Ik weet ook dat Rene Meulensteen gepolst is om terug te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten