La Pulga Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 42 minuten geleden zei Azpi: ik maak me meer zorgen over de brentford wedstrijd dan over de arsenal en tottenham wedstrijden wat verwacht je ook met Rose als rechtsback Salah gaat er zo makkelijk langs Als Pulisic zo een bal had gegeven dat was jij klaargekomen in je broek en niet op de linksback gelet. Heerlijk bal trouwens, heeft ie van Messi geleerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) 10 minutes ago, La Pulga said: Als Pulisic zo een bal had gegeven dat was jij klaargekomen in je broek en niet op de linksback gelet. Heerlijk bal trouwens, heeft ie van Messi geleerd. jokes on you, pulisic is altijd geblesseerd kijk dan ook de wedstrijd die rose is triest, als Sissoko niet de hele tijd hem te hulp kwam was het nu 0-4 deze pass is beter 16 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Wat een wereldgoal van Salah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Wereldassist en goal dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) beste speler in de premier league. En als mensen nog Man Utd in dezelfde zin als Liverpool, City en Chelsea noemen moeten ze eventjes naar de opticien chelsea zit nog een beetje onder Man City en Liverpool omdat Tuchel er pas een aantal maanden is en City en Liverpool zijn al jaren bezig met hun managers 16 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 2 minuten geleden zei Azpi: beste speler in de premier league. En als mensen nog Man Utd in dezelfde zin als Liverpool, City en Chelsea noemen moeten ze eventjes naar de opticien chelsea zit nog een beetje onder Man City en Liverpool omdat Tuchel er pas een aantal maanden is en City en Liverpool zijn al jaren bezig met hun managers Toen ik dat een aantal maanden geleden aangaf dat Liverpool een titelkandidaat was mocht ik naar dezelfde opticien. Heb het toen nog duidelijk gezegd, beste versterking dit seizoen ten opzichte van vorig seizoen is Van Dijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 12 minutes ago, La Pulga said: Toen ik dat een aantal maanden geleden aangaf dat Liverpool een titelkandidaat was mocht ik naar dezelfde opticien. Heb het toen nog duidelijk gezegd, beste versterking dit seizoen ten opzichte van vorig seizoen is Van Dijk. titelkandidaat of titelfavoriet? want ik vond destijds man city favoriet, maar liverpool was voor mij altijd een team om je zorgen om te maken. On 8/11/2021 at 6:12 PM, Pharrell said: Liverpool titelkandidaat? Liverpool 3de of 4de, en dan met 60-70 punten ofzo. Selectie niet titelwaardig, Klopp verliest de controle over de spelers. De magie is uitgewerkt bij liverpool. Salah, Firmino en Mane tikken straks de 30 aan, weinig impactvolle transfers sinds 2018. hij was dat, niet ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 5 minuten geleden zei Azpi: titelkandidaat of titelfavoriet? want ik vond destijds man city favoriet, maar liverpool was voor mij altijd een team om je zorgen om te maken. hij was dat, niet ik Ik bedoelde het niet specifiek tegen jou hoor. Kon het mij alleen vaag herinneren dat iemand dat zei en inderdaad, iemand zei dat. Dat was het dubbelaccount van ForzaUtrecht toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 2 minutes ago, La Pulga said: Ik bedoelde het niet specifiek tegen jou hoor. Kon het mij alleen vaag herinneren dat iemand dat zei en inderdaad, iemand zei dat. Dat was het dubbelaccount van ForzaUtrecht toch? geen idee, ik weet niet wie dat was, maar zoiets werd gezegd inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Gadver Matic start vanmiddag. En weer zit Donny op de bank. Ik begrijp het niet. Maar Marcus zit wel op de bank. Ik hoop dat hij gaat invallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) United niet met McFred Pogba & Matic @delichris ik zou Matic verkiezen boven McTominay en Fred 16 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Nee joh ik heb liever Scott dan Matic. Matic vertraagt heel erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 8 minutes ago, delichris said: Nee joh ik heb liever Scott dan Matic. Matic vertraagt heel erg. ik heb het idee dat dit middenveld beter gaat werken. Hij moet eigelijk gewoon alleen de bal afgeven aan Pogba haha. Ook denk ik dat Matic wel een Townsend neerhaalt ipv hem laat gaan zoals Fred voor die gelijkmaker vorige wedstrijd, met zijn ervaring. Vrees dat de enige reden dat Fred niet speelt is dat die pas sinds gisteren terug is van de international break. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Wow Mason wat een goal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Hallo goeiemorgen wat een goal weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 2 minuten geleden zei La Pulga: Hallo goeiemorgen wat een goal weer. Het is al middag hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 goal of the month october gaat wel moeilijk kiezen worden haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Tielemans doet nu ook mee voor goal of the month Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Was een lekker goaltje inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 Tielemans zou een goede speler voor United zijn "Champions of England, more recent than you" Leicester fans lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) Ronaldo is waardeloos in dit team is alsof je met 10 man speelt, tenzij de bal toevallig voor zijn voeten valt. Maar hij zal wel de winnende maken na de 80e minuut 16 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 7 minuten geleden zei Azpi: Ronaldo is waardeloos in dit team is alsof je met 10 man speelt, tenzij de bal toevallig voor zijn voeten valt. Maar hij zal wel de winnende maken na de 80e minuut Ik vind Ronaldo redelijk vergelijkbaar met Luuk de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 (bewerkt) 5 minutes ago, La Pulga said: Ik vind Ronaldo redelijk vergelijkbaar met Luuk de Jong. maar ronaldo's gebrek aan bijdrage in het aanvallend spel word gecompenseerd omdat die vaak wel op de goede plek staat om een intikker te scoren Zie je daar was die bijna weer. Heeft hele wedstrijd niks gedaan en dan valt de bal zo voor zijn voeten 16 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 5 minuten geleden zei La Pulga: Ik vind Ronaldo redelijk vergelijkbaar met Luuk de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 oktober 2021 Share Geplaatst 16 oktober 2021 12 minuten geleden zei Azpi: maar ronaldo's gebrek aan bijdrage in het aanvallend spel word gecompenseerd omdat die vaak wel op de goede plek staat om een intikker te scoren Zie je daar was die bijna weer. Heeft hele wedstrijd niks gedaan en dan valt de bal zo voor zijn voeten Dat vind ik het jammere er aan, zie toch veel liever een Cavani daar staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten