Lenstra Geplaatst Donderdag at 13:45 Share Geplaatst Donderdag at 13:45 Volgens mij is dit een klassiek onderwerp met twee kampen: voor vuurwerk, want sfeer, tegen vuurwerk, want gevaar / regels. De andere kant erkennen we wel, maar vinden we minder belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst gisteren om 00:09 Share Geplaatst gisteren om 00:09 Pro pyro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst gisteren om 07:58 Share Geplaatst gisteren om 07:58 7 uur geleden zei Djurovski: Pro pyro Hahah, zal ik nu heel verbaasd reageren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 uur geleden Share Geplaatst 22 uur geleden Kan je ook nog pro pyro zijn, als het volgens de regels gebeurt? Of is dat onmogelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 uur geleden Share Geplaatst 13 uur geleden 18 uur geleden zei Lenstra: Hahah, zal ik nu heel verbaasd reageren? Guess not. Heb/Had de Vijverberg lang als een nog must go als hopper op het programma staan. Mocht de BT idd niet meer in eigen huis dit soort acties houden dan hoef ik echt niet perse meer de vijverberg af te vinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten