Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Bogatyr:

Ai @Tim' slecht nieuws zeg Niclas. Is er al een vervanger op komst?

26 minuten geleden zei Michaelinho*:

@Tim' Die Füllkrüg hè? Is dat wat? 

Nee, is niet veel. Dit kan Dortmund beter afblazen ;) Man, ik had er echt hoop in dat hij zou blijven. Zonder hem kan dit wel eens een lastig seizoen worden. Volgens mij is er echt geen cent om uit te geven ongeveer, dus er zal wel een vervanger komen die goed is voor vier goals ofzo (ik lees bijvoorbeeld Van Hooijdonk, daar word ik niet echt heel vrolijk van). Het is puur hopen dat Darmstadt, Bochum en Heidenheim het nog slechter gaan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik snap deze transfer niet zo goed. Haller dan bankie? Of gehaald als pinchhitter?

Directe concurrent voor Haller wat ik lees. Behalve Haller natuurlijk geen type van dat kaliber in de selectie. Moukoko is toch meer een type ‘valse negen’, Adeyemi komt ook meer van de flanken en Malen ook. En bij blessures heb je mogelijk een betrouwbare back-up achter Haller. Alleen weet ik dus niet of een Füllkrüg zonder ritme (als hij dus niet alles speelt) net zo gevaarlijk is.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Tim':

Nee, is niet veel. Dit kan Dortmund beter afblazen ;) Man, ik had er echt hoop in dat hij zou blijven. Zonder hem kan dit wel eens een lastig seizoen worden. Volgens mij is er echt geen cent om uit te geven ongeveer, dus er zal wel een vervanger komen die goed is voor vier goals ofzo (ik lees bijvoorbeeld Van Hooijdonk, daar word ik niet echt heel vrolijk van). Het is puur hopen dat Darmstadt, Bochum en Heidenheim het nog slechter gaan doen.

Momenteel hebben ze Rafael Santos Borre gehaald als vervanger. Was bij Frankfurt niet slecht maar nu ook niet een goaltjesdief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Bogatyr:

Momenteel hebben ze Rafael Santos Borre gehaald als vervanger. Was bij Frankfurt niet slecht maar nu ook niet een goaltjesdief.

En dat is exact het probleem. Wie gaat zonder Füllkrug de goals maken? Ducksch moet de kar nu in zijn eentje gaan trekken en ik weet niet of hij dat aankan. Kownacki en Borre gaan niet voor die goals zorgen. Burke en Woltemade zijn niet van Bundesliga-niveau. Dan kijk je naar het middenveld, maar spelers als Keita, Schmid en Bittencourt gaan dit ook niet fixen. Hopen dan maar op een goede tactiek voor dode spelsituaties, zodat de centrumverdedigers nog wat kunnen meepikken. Dit wordt een heel lang seizoen ben ik bang. We gaan het zien morgen. Mainz is geen onmogelijke horde, al kun je dat helaas nooit zeggen bij Werder Bremen :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Tim':

En dat is exact het probleem. Wie gaat zonder Füllkrug de goals maken? Ducksch moet de kar nu in zijn eentje gaan trekken en ik weet niet of hij dat aankan. Kownacki en Borre gaan niet voor die goals zorgen. Burke en Woltemade zijn niet van Bundesliga-niveau. Dan kijk je naar het middenveld, maar spelers als Keita, Schmid en Bittencourt gaan dit ook niet fixen. Hopen dan maar op een goede tactiek voor dode spelsituaties, zodat de centrumverdedigers nog wat kunnen meepikken. Dit wordt een heel lang seizoen ben ik bang. We gaan het zien morgen. Mainz is geen onmogelijke horde, al kun je dat helaas nooit zeggen bij Werder Bremen 

Ja zonde hè. Je blijft toch ieder jaar hopen dat ze de weg naar het linkerrijtje (en meer) weer inzetten. Maar dat zit er nog niet in. Wel bizar hoor die ontwikkelingen bij traditioneel grote clubs. Schalke, HSV, Hertha, Werder, Stuttgart etc.

V.w.b. Dortmund.. same old same old. Thuis weer even een 2-0 voorsprong weggeven tegen Heidenheim. Dit seizoen kunnen we alvast weer afschrijven ;e

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Tim':

En dat is exact het probleem. Wie gaat zonder Füllkrug de goals maken? Ducksch moet de kar nu in zijn eentje gaan trekken en ik weet niet of hij dat aankan. Kownacki en Borre gaan niet voor die goals zorgen. Burke en Woltemade zijn niet van Bundesliga-niveau. Dan kijk je naar het middenveld, maar spelers als Keita, Schmid en Bittencourt gaan dit ook niet fixen. Hopen dan maar op een goede tactiek voor dode spelsituaties, zodat de centrumverdedigers nog wat kunnen meepikken. Dit wordt een heel lang seizoen ben ik bang. We gaan het zien morgen. Mainz is geen onmogelijke horde, al kun je dat helaas nooit zeggen bij Werder Bremen :classic_ninja:

4-0, haha :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik vind Klopp een hele rare vent. Sorry.

Ik was meer benieuwd of je dat nog als een optie zag, omdat hij toch ook vaak genoemd is. Als Dortmunder heeft Klopp natuurlijk een hele andere status. Maar dat maniakale waar ik me bij Tuchel aan stoor, dat heeft Klopp natuurlijk ook wel. 

Kan zo snel ook niet echt andere opties bedenken eigenlijk ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Michaelinho*:

Ik was meer benieuwd of je dat nog als een optie zag, omdat hij toch ook vaak genoemd is. Als Dortmunder heeft Klopp natuurlijk een hele andere status. Maar dat maniakale waar ik me bij Tuchel aan stoor, dat heeft Klopp natuurlijk ook wel. 

Kan zo snel ook niet echt andere opties bedenken eigenlijk ;c

Is Antonio Conte niet vrij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites