Djurovski Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 Milos Pantovic van Union Berlin naar Eupen. Is dat wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Ai @Tim' slecht nieuws zeg Niclas. Is er al een vervanger op komst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 @Tim' Die Füllkrüg hè? Is dat wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 7 uur geleden zei Bogatyr: Ai @Tim' slecht nieuws zeg Niclas. Is er al een vervanger op komst? 26 minuten geleden zei Michaelinho*: @Tim' Die Füllkrüg hè? Is dat wat? Nee, is niet veel. Dit kan Dortmund beter afblazen Man, ik had er echt hoop in dat hij zou blijven. Zonder hem kan dit wel eens een lastig seizoen worden. Volgens mij is er echt geen cent om uit te geven ongeveer, dus er zal wel een vervanger komen die goed is voor vier goals ofzo (ik lees bijvoorbeeld Van Hooijdonk, daar word ik niet echt heel vrolijk van). Het is puur hopen dat Darmstadt, Bochum en Heidenheim het nog slechter gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 2 uur geleden zei Michaelinho*: @Tim' Die Füllkrüg hè? Is dat wat? Ik snap deze transfer niet zo goed. Haller dan bankie? Of gehaald als pinchhitter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 (bewerkt) 44 minuten geleden zei Thierryvane: Ik snap deze transfer niet zo goed. Haller dan bankie? Of gehaald als pinchhitter? Directe concurrent voor Haller wat ik lees. Behalve Haller natuurlijk geen type van dat kaliber in de selectie. Moukoko is toch meer een type ‘valse negen’, Adeyemi komt ook meer van de flanken en Malen ook. En bij blessures heb je mogelijk een betrouwbare back-up achter Haller. Alleen weet ik dus niet of een Füllkrüg zonder ritme (als hij dus niet alles speelt) net zo gevaarlijk is. 1 september 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 (bewerkt) Morgen naar Leverkusen, ben benieuwd naar het wonderploegje van Alonso. Iemand tips voor parkeren? 1 september 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 3 uur geleden zei cimbomcu: Morgen naar Leverkusen, ben benieuwd naar het wonderploegje van Alonso. Iemand tips voor parkeren? Zou een parkeerplaats proberen . Even googlen, vaak zijn er wel goede tips te vinden met parkeeradviezen. Zo vond ik bij Dortmund ook een goede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Ik heb meer al jaren met Dortmund dan Bayern maar dat zwarte/paarse shirt Bayern mee speelde oa uit bij Bremen, dat is wel ganz schon zeg. Overweeg die voor mijn verjaardag te vragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Bij Bayern gaat het ook top op deadlineday. João Palhinha, Armel Bella-Kotchap en Trevoh Chalobah alle drie OFF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 16 uur geleden zei Tim': Nee, is niet veel. Dit kan Dortmund beter afblazen Man, ik had er echt hoop in dat hij zou blijven. Zonder hem kan dit wel eens een lastig seizoen worden. Volgens mij is er echt geen cent om uit te geven ongeveer, dus er zal wel een vervanger komen die goed is voor vier goals ofzo (ik lees bijvoorbeeld Van Hooijdonk, daar word ik niet echt heel vrolijk van). Het is puur hopen dat Darmstadt, Bochum en Heidenheim het nog slechter gaan doen. Momenteel hebben ze Rafael Santos Borre gehaald als vervanger. Was bij Frankfurt niet slecht maar nu ook niet een goaltjesdief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 31 minuten geleden zei Bogatyr: Momenteel hebben ze Rafael Santos Borre gehaald als vervanger. Was bij Frankfurt niet slecht maar nu ook niet een goaltjesdief. En dat is exact het probleem. Wie gaat zonder Füllkrug de goals maken? Ducksch moet de kar nu in zijn eentje gaan trekken en ik weet niet of hij dat aankan. Kownacki en Borre gaan niet voor die goals zorgen. Burke en Woltemade zijn niet van Bundesliga-niveau. Dan kijk je naar het middenveld, maar spelers als Keita, Schmid en Bittencourt gaan dit ook niet fixen. Hopen dan maar op een goede tactiek voor dode spelsituaties, zodat de centrumverdedigers nog wat kunnen meepikken. Dit wordt een heel lang seizoen ben ik bang. We gaan het zien morgen. Mainz is geen onmogelijke horde, al kun je dat helaas nooit zeggen bij Werder Bremen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 september 2023 Share Geplaatst 2 september 2023 (bewerkt) 6 uur geleden zei Tim': En dat is exact het probleem. Wie gaat zonder Füllkrug de goals maken? Ducksch moet de kar nu in zijn eentje gaan trekken en ik weet niet of hij dat aankan. Kownacki en Borre gaan niet voor die goals zorgen. Burke en Woltemade zijn niet van Bundesliga-niveau. Dan kijk je naar het middenveld, maar spelers als Keita, Schmid en Bittencourt gaan dit ook niet fixen. Hopen dan maar op een goede tactiek voor dode spelsituaties, zodat de centrumverdedigers nog wat kunnen meepikken. Dit wordt een heel lang seizoen ben ik bang. We gaan het zien morgen. Mainz is geen onmogelijke horde, al kun je dat helaas nooit zeggen bij Werder Bremen Ja zonde hè. Je blijft toch ieder jaar hopen dat ze de weg naar het linkerrijtje (en meer) weer inzetten. Maar dat zit er nog niet in. Wel bizar hoor die ontwikkelingen bij traditioneel grote clubs. Schalke, HSV, Hertha, Werder, Stuttgart etc. V.w.b. Dortmund.. same old same old. Thuis weer even een 2-0 voorsprong weggeven tegen Heidenheim. Dit seizoen kunnen we alvast weer afschrijven 2 september 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 september 2023 Share Geplaatst 2 september 2023 Die Frimpong is inderdaad echt veelste aanvallend, weer 2 assists. Moet je niet willen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 september 2023 Share Geplaatst 2 september 2023 Wat een lekkere pot. Goeie goal ook van El Hankouri bij de 5-4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 september 2023 Share Geplaatst 2 september 2023 18 uur geleden zei Tim': En dat is exact het probleem. Wie gaat zonder Füllkrug de goals maken? Ducksch moet de kar nu in zijn eentje gaan trekken en ik weet niet of hij dat aankan. Kownacki en Borre gaan niet voor die goals zorgen. Burke en Woltemade zijn niet van Bundesliga-niveau. Dan kijk je naar het middenveld, maar spelers als Keita, Schmid en Bittencourt gaan dit ook niet fixen. Hopen dan maar op een goede tactiek voor dode spelsituaties, zodat de centrumverdedigers nog wat kunnen meepikken. Dit wordt een heel lang seizoen ben ik bang. We gaan het zien morgen. Mainz is geen onmogelijke horde, al kun je dat helaas nooit zeggen bij Werder Bremen 4-0, haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 september 2023 Share Geplaatst 2 september 2023 57 minuten geleden zei Michaelinho*: 4-0, haha Ja dit correspondeert niet helemaal met mijn oude post haha. Maar laat ik het er maar op houden dat één zwaluw nog geen zomer maakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 september 2023 Share Geplaatst 2 september 2023 Schieten ze er zomaar 4 in dat gekke Werder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Was niet veel gisteren. Heb je enorm veel geluk met Tel die laat de winnende maakt. Hoop stiekem dat het een tijdje slecht draait en Tuchel eruit vliegt. Keuze voor Upa i.p.v. De Ligt snap ik ook totáál niet (en word ik ook niet blij van). Vorig jaar veruit je beste verdediger, dit jaar bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Wie zou je graag zien als vervanger van Tuchel? @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 24 minuten geleden zei rich ruzzian: Wie zou je graag zien als vervanger van Tuchel? @Thierryvane Vind nog altijd dat Nagelsmann te snel ontslagen is. De ideale man in mijn ogen. Bedankt Salihamidzic. Die hadden ze juist eerder moeten ontslaan. Gaat nooit gebeuren maar De Zerbi lijkt mij geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Vind nog altijd dat Nagelsmann te snel ontslagen is. De ideale man in mijn ogen. Bedankt Salihamidzic. Die hadden ze juist eerder moeten ontslaan. Gaat nooit gebeuren maar De Zerbi lijkt mij geniaal. Klopp? Nog nog een matig (?) jaar bij Liverpool? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 9 minuten geleden zei Michaelinho*: Klopp? Nog nog een matig (?) jaar bij Liverpool? Ik vind Klopp een hele rare vent. Sorry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 21 minuten geleden zei Thierryvane: Ik vind Klopp een hele rare vent. Sorry. Ik was meer benieuwd of je dat nog als een optie zag, omdat hij toch ook vaak genoemd is. Als Dortmunder heeft Klopp natuurlijk een hele andere status. Maar dat maniakale waar ik me bij Tuchel aan stoor, dat heeft Klopp natuurlijk ook wel. Kan zo snel ook niet echt andere opties bedenken eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Ik was meer benieuwd of je dat nog als een optie zag, omdat hij toch ook vaak genoemd is. Als Dortmunder heeft Klopp natuurlijk een hele andere status. Maar dat maniakale waar ik me bij Tuchel aan stoor, dat heeft Klopp natuurlijk ook wel. Kan zo snel ook niet echt andere opties bedenken eigenlijk Is Antonio Conte niet vrij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten