Justin Geplaatst 30 mei 2017 Share Geplaatst 30 mei 2017 Bonobo - Kerala Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 [YOUTUBE]9l_YddvYDOs[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2017 Spinvis - De Kleine Symfonie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 juni 2017 Share Geplaatst 1 juni 2017 Nambyar - Once More Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2017 Arcade Fire - Everything Now Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 1 juni 2017 Share Geplaatst 1 juni 2017 Oh man ik ook. Wat een instant classic. Tipt bijna aan Rebellion (Lies). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2017 (bewerkt) Instant happiness als de piano erin knalt. Vind het moeilijk om hem in hetzelfde rijtje te plaatsen als Rebellion (Lies). Zijn uiteraard beide van Arcade Fire, maar Rebellion (Lies) heeft echt een totaal andere sfeer dan dit nummer. Dat het beide goede nummers zijn ga ik echter niet ontkennen. Kan ook niet wachten op BKS. Werd weer eens tijd dat ik ze live ging zien. :love: 1 juni 2017 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 Instant happiness als de piano erin knalt. Vind het moeilijk om hem in hetzelfde rijtje te plaatsen als Rebellion (Lies). Zijn uiteraard beide van Arcade Fire, maar Rebellion (Lies) heeft echt een totaal andere sfeer dan dit nummer. Dat het beide goede nummers zijn ga ik echter niet ontkennen. Kan ook niet wachten op BKS. Werd weer eens tijd dat ik ze live ging zien. :love: Inderdaad. Wat een arrangement. Voor mij is Rebellion het beste AF-nummer vandaar. Hoop dat het nieuwe album ook veel van dit soort nummers bevat. Reflektor heeft nooit echt indruk op me gemaakt op de single zelf en Here comes the night time na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2017 Voor mij is Rebellion (Lies) ook de beste. Staat zelfs op #3 in mijn Top 150 aller tijden van vorig jaar. Verder deel ik ook je mening over Reflektor, toch de minste die ze gemaakt hebben. Wil in het rijtje nummers nog wel Flashbulb Eyes en Afterlife toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 Ik had met Reflektor (de single toentertijd) ook zo'n zin in het album, maar dat viel toch tegen. Heb nu dus weer hetzelfde enthousiasme, maar moet mezelf maar temperen. Na een halve luisterbeurt is dat nieuwe album van Alt-J ook niet wat. Gelukkig had ik daar ook geen enkele verwachting van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 Ik had met Reflektor (de single toentertijd) ook zo'n zin in het album, maar dat viel toch tegen. Heb nu dus weer hetzelfde enthousiasme, maar moet mezelf maar temperen. Na een halve luisterbeurt is dat nieuwe album van Alt-J ook niet wat. Gelukkig had ik daar ook geen enkele verwachting van. Vond de eerste 2 nummers van het nieuwe album van Alt-J wel fijn, de derde wat minder. Maar verder niet bijzonder dus? Straks ff Arcade Fire luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2017 (bewerkt) Die nieuwe van Alt-j begint mij juist steeds meer te bevallen. Singles 3WW, In Cold Blood en Adeline vond ik sowieso al tof en de rest begin ik per luisterbeurt steeds meer te waarderen. Zeker een Deadcrush. Moet wel zeggen dat de style van Alt-j echt mijn style is. Apart, experimenteel, spannend, en zeker origineel. Merk ook wel, bijvoorbeeld in mijn omgeving, dat veel mensen een haat-liefdeverhouding hebben met de band. Vond de eerste 2 nummers van het nieuwe album van Alt-J wel fijn, de derde wat minder. Maar verder niet bijzonder dus? Straks ff Arcade Fire luisteren. Zoals ik hierboven zei, zijn Adeline en Deadcrush de twee tofste daarna. House of the Rising Sun is een soort halve cover op z'n Alt-j's. Nieuwe Arcade Fire is zeker een aanrader. Stond gister op repeat hier. Heb je trouwens de nieuwe single(s) van The War on Drugs al gehoord? 2 juni 2017 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 Vond de eerste 2 nummers van het nieuwe album van Alt-J wel fijn, de derde wat minder. Maar verder niet bijzonder dus? Straks ff Arcade Fire luisteren. Op dit moment maken alleen nog 3WW (track 1) en met name Adeline indruk. De rest vind ik nog niet denderend nee. Maargoed dan hebben we die track van Arcade Fire nog :banana: Radiohead trouwens ook nieuwe single. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 Die nieuwe van Alt-j begint mij juist steeds meer te bevallen. Singles 3WW, In Cold Blood en Adeline vond ik sowieso al tof en de rest begin ik per luisterbeurt steeds meer te waarderen. Zeker een Deadcrush. Moet wel zeggen dat de style van Alt-j echt mijn style is. Apart, experimenteel, spannend, en zeker origineel. Merk ook wel, bijvoorbeeld in mijn omgeving, dat veel mensen een haat-liefdeverhouding hebben met de band. Zoals ik hierboven zei, zijn Adeline en Deadcrush de twee tofste daarna. House of the Rising Sun is een soort halve cover op z'n Alt-j's. Nieuwe Arcade Fire is zeker een aanrader. Stond gister op repeat hier. Heb je trouwens de nieuwe single(s) van The War on Drugs al gehoord? Heb er een gehoord ja, weet ff niet meer hoe die heet maar die was weer dikke prima. Alt-j heb ik ook zeker geen haat verhouding mee, al vond ik niet alle nummers op het 2e album even goed. Ga de nieuwe ook zeker luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2017 Nieuwe single maar oud nummer, toch? Uit de OK Computer tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 Nieuwe single maar oud nummer, toch? Uit de OK Computer tijd. True. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 juni 2017 Share Geplaatst 2 juni 2017 Deadline FABRICLIVE Promo Mix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2017 (bewerkt) alt-j - Deadcrush 2 juni 2017 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 juni 2017 Share Geplaatst 3 juni 2017 Remco Beekwilder - LSD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juni 2017 Share Geplaatst 3 juni 2017 Remco Beekwilder - LSD Eindelijk gaat 'ie gereleased worden he :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 juni 2017 Share Geplaatst 3 juni 2017 (bewerkt) Eindelijk gaat 'ie gereleased worden he :D Ja wat een plaat he :D Toevallig dat ik hem in de Beukplaten groep tegen kwam. 3 juni 2017 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2017 Muse - Dig Down Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 juni 2017 Share Geplaatst 3 juni 2017 Ja wat een plaat he :D Toevallig dat ik hem in de Beukplaten groep tegen kwam. Ja ik zag hem steeds weer bij Raad de Plaat op FB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 juni 2017 Share Geplaatst 3 juni 2017 Noisia Radio S03E22 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 juni 2017 Share Geplaatst 3 juni 2017 The War on Drugs - Holding On Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten