ROEMM Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Zit hier al vanaf januari in het plastic. Binnenkort toch maar eens in de PS4 drukken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Ben zo verslaafd aan deze game :< Inmiddels level 110 voorbij. Tactisch zo'n heerlijk spel. Level 110 :| Heb je ook een season pass? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Level 110 :| Heb je ook een season pass? Als wij zoveel zouden spelen. net als met de beta, hadden we dat nu ook wel gehaald hoor;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Level 110 :| Heb je ook een season pass? Nee man. Heb al wel beide operators, maar speel er niet mee. Door veel spelen kom je aan meer dan genoeg renown. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Als wij zoveel zouden spelen. net als met de beta, hadden we dat nu ook wel gehaald hoor;c Laten we weer gaan spelen dan! En dan teamen met [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Laten we weer gaan spelen dan! En dan teamen met [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; :D Ik ben vaak genoeg online ;) Invite me maar. Ben er vanavond ook wel. Ik probeer altijd team van 5 te hebben, kan je iig goed communiceren. Veel van mijn vrienden spelen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Vandaag voor het eerst gespeeld. Vet spel, moet alleen ff de mappen leren kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Net terug van 5 dagen Berlijn, dus ergens in de komende 5 dagen vast wel ergens tijd om te spelen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 Zo, weer een paar heerlijke potjes achter de rug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Nieuwe map en nieuwe update fijn. Ziet er allemaal wat beter uit. Speelt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 8 augustus 2016 Share Geplaatst 8 augustus 2016 Blijft toch een lekker spel om je regelmatig even mee te vermaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 maart 2019 Share Geplaatst 3 maart 2019 Binnenkort wederom een nieuwe update. Lekker dat Ubi het spel blijft vernieuwen. Meer mensen die het nog altijd spelen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 7 maart 2019 Share Geplaatst 7 maart 2019 (bewerkt) Ik speel het soms nog. Met vlagen best veel gespeeld in het verleden maar nu ligt de focus meer op Battlefield 5 en The Division 2 die binnenkort uit komt. 7 maart 2019 bewerkt door r4vje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten