Michaelinho* Geplaatst 20 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2015 Krijg niet eens meer een mention. Duidelijk. Dat was natuurlijk niet bewust. Ik dacht al dat ik iemand vergeten was :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Nee ik ook niet. Maar als het iemand vaker gebeurt dan het gemiddelde kan het in het begin aan te graag willen. Meer anticiperen op mindere rijders zoals ik. Net een 1:36 gereden, misschien doe ik toch maar mee. ;c Gebeurd nauwelijks als ik inhaal, vaak bij de start etc en dan van achteren. Dus dan is het eerder dat anderen niet altijd goed anticiperen. Zoals bijv bij Monaco toen Ruud me dwars op de baan zette... Pitstop lijkt me een prima idee. Werkte tijdens een oefenrace goed. Zondag hopelijk ook :) Eventjes oefenen zodat ik weet waar de pit ingang zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Krijg niet eens meer een mention. Duidelijk. Dat was natuurlijk niet bewust. Ik dacht al dat ik iemand vergeten was :D Je afwezigheid op Monaco nect je, Mark. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Je afwezigheid op Monaco nect je, Mark. ;) Ik was mijn club aan het supporten in een geweldige wedstrijd van onze kant :< Was het toch wel waard om Monaco te laten schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Full damage ook aan? En dan wachten tot de bandjes ploffen? :D Dat lijkt me meer iets voor seizoen 17. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2015 [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; Dat kan dan ook prima, want dan zijn we inmiddels wel aan de (Super)karts toe denk ik :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Sharon is gewoon prima bij d'r inhaal acties hoor Jelle. Alleen ik heb hetzelfde op Oulton Park meegemaakt als dat Sharon had op Monaco. Gewoon vol van achter/zijkant geramd zonder dat je er ook maar iets tegen kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Zo even geoefend.. 1.31.997 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klap00r Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Nog even een oefenrondje gereden. Klaar voor vanavond :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2015 Bij mij vliegt zojuist alles van Ziggo er uit. Geen TV, geen internet niets. Ik verwacht dat dit wel even gaat duren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Bij mij vliegt zojuist alles van Ziggo er uit. Geen TV, geen internet niets. Ik verwacht dat dit wel even gaat duren.. Wat is even? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2015 Wat is even? Hoe moet ik dat weten :r. Hele wijk ligt hier plat. Verwacht niet dat ik vanavond nog weer online ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Michael was vanavond afwezig vanwege problemen met zijn verbinding. De rest van de groep wilde wel gaan racen, dus hebben we beide races alsnog uitgevoerd. [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Heb jij de einduitslag van de hoofdrace + kwalificatie? De hoofdrace heb ik niet kunnen opslaan, omdat ie bleef hangen bij mij. De sprintrace uitslag heb ik wel, dus ik post dan wel een overzicht als dat allemaal duidelijk is, tenzij jij dat wil doen :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Ik heb de uitslagen van zowel de hoofdrace als de sprintrace. Kwalificatie heb ik niet, maar lijkt mij niet heel noodzakelijk op de pole position na. Die jij hebt gehaald, wat ik gezien had. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Uiteindelijk met 7 man gereden. Main Race lange tijd derde gereden, totdat het met de pitstop mis ging. Dacht er eerst al in te rijden, maar blijkbaar zat ik in een buitenbocht en niet in de pit. Waarom zit die buitenbocht daar joh. Daarna wel de pit in, maar moest blijkbaar nog ergens op klikken voordat ze begonnen. Daardoor veel tijd verloren en kwam als zevende terug. Na een botsing met Ruud (gaven elkaar de schuld ;c) 6e, Richard had te vroeg gepit waardoor ik hem in de voorlaatste zo voorbij kon. Kevin kon ik net niet meer halen. Zonder dat pit stop gebeuren zeker vierde geweest, wellicht ook derde. Zat daar nu 18 seconde op achter. Sprintrace dus als derde begonnen. Kwam vrij snel op kop omdat de mensen voor mij op elkaar knalden en had toen ook een aardige voorsprong. Aantal ronden vastgehouden maar Chris kwam zoals verwacht voorbij. Je kwam eerst nog als een gek invliegen joh :D Bij de chicane daarna stuurde ik niet goed in en heb ik je maar laten gaan voordat ik erop zou knallen. Toen nog een tijdje Sharon achter me gehouden, na een fout bij de chicane kon ze er nog langs. Uiteindelijk derde geworden met behoorlijke voorsprong op de mensen achter me. Persoonlijk record vandaag van 1:37:0 naar 1:33:9 gegaan :cab: Had niet veel gereden deze week, maar toch een beste verbetering. Voorlaatste rondje in de sprint race reed ik hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2015 Heb de uitslagen van Riesj ontvangen. Later ff verwerken en posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Heb de uitslagen van Riesj ontvangen. Later ff verwerken en posten. Duurt lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Tellen ze wel mee voor het klassement dan? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2015 Round 4 - Sonoma Raceway National - Race Results MURL - Season 2 - Formule Gulf 1000 Cup Introductie: De vierde race van het seizoen, waarbij ik zelf de grote afwezige was. Gedurende de practice vloog de volledige kabelverbinding met Ziggo eruit. Geen TV, geen internet, helemaal niets. De rest heeft wel gewoon gereden en de uitslagen netjes doorgeven. Omdat ik natuurlijk zelf niet heb kunnen deelnemen aan de race dit keer geen verslag, maar slechts een weergave van de resultaten. Definitieve startgrid: Aanwezig: [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Afwezig: [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; Michaelinho*; [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Belangstellenden*: [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; *Als de belangstellenden in het vervolg geen mention willen voor de uitslagen dan hoor ik dat van jullie. Kwalificatie - Main Race: Race resultaten: Podium - Main Race Podium - Sprint Race Volledige resultaten: Algemeent klassement De kampioen is bekend, Montass is niet meer in te halen in de laatste race. Ook de top 4 is bekend, alleen is het verschil hier een stuk kleiner en zijn er nog verschuivingen mogelijk. Voor Montass gaat het in Brands Hatch nergens meer om, voor de rest zijn er nog wel wat posities te winnen. Handige links: Kalender Uitslagen Algemeen klassement Afsluiting: Ondanks mijn eigen afwezigheid wil ik toch iedereen bedanken voor zijn/haar deelname. Laten we het seizoen op Brands Hatch in stijl afsluiten. Tot volgende week! [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; Zoals je ziet tellen de resultaten gewoon meer voor het klassement (y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Bij de main race heb ik 2 keer een pit stop gemaakt, was niet echt een succes :cab: Maarja, anders was ik ook wel laatste geworden. Jammer dat je er niet bij was Michael. Moet je in ieder geval wel nog echt voor de 2e plek gaan aankomende week! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Nice, eerste podiumplek dus. Hopelijk volgende week de top 10 halen in het klassement, zou wel prima zijn met twee gemiste weekenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Dus een andere van de top 3 die afwezig is, is geen grote afwezige? I'm gonna fuck you up at Brands Hatch [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdb_nl Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Overigens, t' kan maar zo zijn dat ik voorlopig mijn laatste race heb gereden (Ja Richard en Steven joepie feestje) omdat de klem van mijn stuur t' niet meer goed doet. Hierdoor viel m'n stuur ook nog is waardoor er ook nog een barst in zit. Morgen haalt m'n pa hem ff uit elkaar om te kijken of er wat aan te doen valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Controller met tilt besturing kan toch ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 24 augustus 2015 Dus een andere van de top 3 die afwezig is, is geen grote afwezige? I'm gonna fuck you up at Brands Hatch [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Vooruitziende blik hè. In de huidige stand sta je niet meer in de top 3 :D. Ging er meer om dat ik als organisator afwezig was, haha. Kut van je stuur man. Guur als die dingen kapot gaan. Ben ook altijd extreem voorzichtig met dat ding ;c Controller met tilt besturing kan toch ook? Als je eenmaal aan een stuur gewend bent geraakt is een controller echt een verschrikking. Dus in dat opzicht snap ik Mitchel volkomen. Dat tilt is voor mij sowieso een drama :r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten