Root Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Nederland prima, competitie is aangemaakt, naam : Bernie's speeltuintje Korra Alone - Vitesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Al mijn subs zitten al in een comp. Kani league, crew cup en crewcompetitie. Over 10 dagen pas een account vrij. [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Competitienaam: Bernie's speeltuintje Korra Alone - Vitesse nefstijland - PEC Zwolle Edit: Wie zijn al die gasten met de goede clubs dan? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Ik zit vol met m'n hoofdaccount en drie subs. Join de volgende competitie wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Competitienaam: Bernie's speeltuintje Korra Alone - Vitesse nefstijland - PEC Zwolle Kyrill/Glennevire- AZ Edit: Wie zijn al die gasten met de goede clubs dan? :cab: Ja [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Wie zijn al die anderen? Als Money Bitch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) Ik zie niets, zijn er mensen gejoined? Kan niet eens, beveiligde comp :cab: Raar zeg, nja maak wel een nieuwe aan. Zelfde comp naam etc op m'n S4. 7 januari 2015 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Ik zie niets, zijn er mensen gejoined? Kan niet eens, beveiligde comp :cab: Er zijn er onwijs veel gejoined... :( Je hebt toch iets fout gedaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Ajax, PSV, Feyenoord, Twente, Willem II zijn allemaal bezet door andere mensen huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Korra Alone - Willem II Nieuwe competitie, weer Bernie's Speeltuintje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Korra Alone - Willem II Nieuwe competitie, weer Bernie's Speeltuintje Kak, zat er nu al in.... Moet ontslag nemen dan.... Kan vandaag geen ontslag nemen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Kak, zat er nu al in.... Moet ontslag nemen dan.... Kan vandaag geen ontslag nemen :( Heb je geen ander (sub)account? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Anders gaan we toch gewoon door met die ene competitie. Dan maar geen grote clubs hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Anders gaan we toch gewoon door met die ene competitie. Dan maar geen grote clubs hoor. Dit vind ik goed. Maar ik ken een OSM judge nu al gevraagd of ie mijn S3 weer werkloos kan maken. Maar [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Als we gewoon doorgaan vind ik ook best... Er zijn iig nog teams over. En idd dan geen grote teams.. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Nou ik wacht iig nog even met joinen, hou PEC Zwolle even vrij voor mij. Dan hoor ik wel welke competitie het gaat worden ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Nou ik wacht iig nog even met joinen, hou PEC Zwolle even vrij voor mij. Dan hoor ik wel welke competitie het gaat worden ;c Ja allebei zijn open maar die eerste zit dus al vol met 'onbekenden'. Zou toch die tweede joinen dan als ik jou was ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Wat doet [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; dan? Aangezien we natuurlijk wel allemaal in dezelfde moeten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Ik blijf in de eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Prima dan blijven we in de eerste huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Prima dan blijven we in de eerste huhu. Mooi :) ja zit ook in in een crew dus vandaar. Zit in crewcompetitie en battle en een andere competitie met Udinese. Die behoorlijk vol is :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Juca en FanFm zijn ondertussen ook al gejoined. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) Why? Geen zin meer in OSM? :( Nee man, ben de motivatie beetje kwijt. Speelde vooral voor de ranking en sinds ze die update deden dat je oude punten wegvielen ging de lol er voor mij snel af. Al die jaren voor niks gespeeld weetje. En dat waren acht jaar, dus dat is wel een tijdje. ;c 7 januari 2015 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Juca en FanFm zijn ondertussen ook al gejoined. Awesome. Welke clubs hebben ze? Zag dat Zwolle bood op Haye, geaccepteer gelijk ;c Dat moet Christian.; Geweest zijn hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Waar moet ik nu in dan? Pass eens server en competitienummer ofzo. Join ik wel met m'n sub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Waar moet ik nu in dan? Pass eens server en competitienummer ofzo. Join ik wel met m'n sub. Competitienaam: Bernie's speeltuintje En die met 11 managers tot nu toe... :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 januari 2015 Share Geplaatst 7 januari 2015 Awesome. Welke clubs hebben ze? Zag dat Zwolle bood op Haye, geaccepteer gelijk ;c Dat moet Christian.; Geweest zijn hehe. Klopt, thanks (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten