Boeruh! Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Ik sta met Bayern ook eerste, in de PSV Forum league :-D Met Fantasy ook kampioen geworden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) Iemand nog aanraders in Italië? Sassulo lijkt me wel leuk, maar weet niet of.jullie ervaring hebben. Italië wordt namelijk waarschijnlijk de nieuwe competitie in de PSV Forum league, en wil wel goed vour de dag komen ;) Edit: aanraders uit andere competities mag ook ;) 26 maart 2015 bewerkt door Boeruh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 [MENTION=32333]Boeruh![/MENTION]; Sampdoria, sta nu eerste en doelstelling is 7e. Vind het een lekker teampje, paar aankopen gedaan en draait erg goed. Heb nog ongeveer 65milj. in kas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Lekker! Wat waren de aankopen? Weet ik hoe het team er uitziet ;) Tactiek 4-3-3 zie ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Over spannend gesproken. Ben Everton. Lukaku beukt ze allemaal erin. Wel ff een kanttekening. Die eerste heeft City ook gekozen, deed TK tegen mij en kocht hun beste spelers en daarna ontslag genomen. :-D Die moeten vandaag tegen So'ton. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Memphis. Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Goede tacktieken zijn weinig meer te vinden.. Zoek tacktiek voor Everton en Napoli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 433 werkt hier gewoon naar behoren hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Iemand nog aanraders in Italië? Sassulo lijkt me wel leuk, maar weet niet of.jullie ervaring hebben. Italië wordt namelijk waarschijnlijk de nieuwe competitie in de PSV Forum league, en wil wel goed vour de dag komen ;) Edit: aanraders uit andere competities mag ook ;) Hangt ervan af welke DS je graag neemt. Sassuolo, Napoli of Sampdoria hebben wel de beste teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Goede tacktieken zijn weinig meer te vinden.. Zoek tacktiek voor Everton en Napoli. 4-3-3 A of B 3-4-3 A of B Opkomende backs Middenvelders: neutraal Aanvallers: alleen aanvallen Mentaliteit Agressief of Normaal Zoek de Vleugels Mandekking Geen buitenspelval Hoog baltempo Zeer aanvallend 65-85% pressie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Weet nog steeds niet welk team ik moet kiezen, terwijl de nieuwe competitie vandaag start. . Dacht aan Sassuolo, maar kampioen worden id ook altijd heel leuk en levert meer managerpunten op. Is alleen ook lastiger.... weet dus niet welk team.... Juve als ze vrij zijn lijkt me ook leuk... Help me aub :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Weet nog steeds niet welk team ik moet kiezen, terwijl de nieuwe competitie vandaag start. . Dacht aan Sassuolo, maar kampioen worden id ook altijd heel leuk en levert meer managerpunten op. Is alleen ook lastiger.... weet dus niet welk team.... Juve als ze vrij zijn lijkt me ook leuk... Help me aub :-D Zolang je elke dag spelers blijft kopen en verkopen is elk team wel leuk. Liever teveel dan te weinig transfers. Speler nog maar 1 miljoen boven waarde of minder kopen en binnen 24 uur doorverkopen met dikke winst :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Spelers kopen en verkopen doe ik sowieso wel, wordt er al om uitgelachen op het Forum :-D Ik weet het echt niet, kijk sowieso welke teams nog over zijn. Ben niet de enige die zit te refreshen zag al net ha ha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Over spannend gesproken. Ben Everton. Lukaku beukt ze allemaal erin. Wel ff een kanttekening. Die eerste heeft City ook gekozen, deed TK tegen mij en kocht hun beste spelers en daarna ontslag genomen. :-D Die moeten vandaag tegen So'ton. Ben benieuwd. Laatste dag Spurs gewonnen tegen Arsenal. Ik kampioen, Spurs tweede, Arsenal 3e :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Lekker man! (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Memphis. Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Iemand een goede 4-5-1 tacktiek? Voor Jong PSV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 22 wedstrijden op rij ongeslagen (18 winst 4 gelijk, 0 verlies) 7 wedstrijden op rij gewonnen 21x op rij gescoord. Alles spelers die te koop staan zijn voor de doorverkoop met flinke winsten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 2 prima seizoenen, allebei ruim doelstelling al gehaald. Met Burnley ben ik wel klaar, daar is niets meer mogelijk. Met Cercle Brugge kan ik nog meedoen voor een hogere plek. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 2 prima seizoenen, allebei ruim doelstelling al gehaald. Met Burnley ben ik wel klaar, daar is niets meer mogelijk. Met Cercle Brugge kan ik nog meedoen voor een hogere plek. :D Screentje van je teams :) ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Weet nog steeds niet welk team ik moet kiezen, terwijl de nieuwe competitie vandaag start. . Dacht aan Sassuolo, maar kampioen worden id ook altijd heel leuk en levert meer managerpunten op. Is alleen ook lastiger.... weet dus niet welk team.... Juve als ze vrij zijn lijkt me ook leuk... Help me aub :-D Is Juve geworden. Eerste competitiewedstrijd 1-0 verloren van Napoli, terwijl we gelijkwaardig waren. Daarna alles gewonnen (van computers weliswaar) en nu tegen de nummer 2 of zo, Empoli. Eerste test met de nieuwe tactiek en ik moet wel even gaan winnen als ik kampioen wil worden. Morgen tegen de nummer 1, Genoa. Ben benieuwd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Screentje van je teams :) ? Wel een lekker team, kan hier ook mee scouten dus dat is wel handig meegenomen. Verder is dit ook mijn hoofdaccount, Cercle Brugge is mijn subaccount1, dus hier vergeet ik nooit mijn spelers te trainen, wat bij Cercle Brugge wel vaak gebeurt. Wonderprestatie met dit team, wat een wazig team, vergeet ook vaak te trainen zoals ik al zei. Ben volledig afhankelijk van de transferlijst hier en daar komt dus echt helemaal niemand op, heb daarom ook nog zo'n 20 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; Die Burnley ziet er inderdaad erg mooi/goed uit. Netjes :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 ben 6e geworden met Willem II en heb ook de beker gewonnen met 3-0 van Ajax. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 16 wedstrijden onderweg met Arsenal op mijn S2. 15 winst en 1 gelijkspel tegen Liverpool, sta ook mooi eerste met 2 punten voorsprong op Southampton, wat vanavond op bezoek komt in Londen. Fijn team dat Arsenal, aangezien ze een shitload spelers hebben die je kan verkopen om leuk speelgoed binnen te halen. Alaba komt binnen als Vanaken verkocht is. Dan ben ik wel klaar met het elftal qua aankopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Als jullie zouden moeten kiezen tussen Barça en Real, wie zouden jullie dan kiezen? Irritant trouwens dat ze de hele tijd bezet zijn :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten