Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Iemand nog aanraders in Italië? Sassulo lijkt me wel leuk, maar weet niet of.jullie ervaring hebben. Italië wordt namelijk waarschijnlijk de nieuwe competitie in de PSV Forum league, en wil wel goed vour de dag komen ;)

Edit: aanraders uit andere competities mag ook ;)

bewerkt door Boeruh!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand nog aanraders in Italië? Sassulo lijkt me wel leuk, maar weet niet of.jullie ervaring hebben. Italië wordt namelijk waarschijnlijk de nieuwe competitie in de PSV Forum league, en wil wel goed vour de dag komen ;)

Edit: aanraders uit andere competities mag ook ;)

Hangt ervan af welke DS je graag neemt.

Sassuolo, Napoli of Sampdoria hebben wel de beste teams.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede tacktieken zijn weinig meer te vinden..

Zoek tacktiek voor Everton en Napoli.

4-3-3 A of B

3-4-3 A of B

Opkomende backs

Middenvelders: neutraal

Aanvallers: alleen aanvallen

Mentaliteit Agressief of Normaal

Zoek de Vleugels

Mandekking

Geen buitenspelval

Hoog baltempo

Zeer aanvallend

65-85% pressie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet nog steeds niet welk team ik moet kiezen, terwijl de nieuwe competitie vandaag start. . Dacht aan Sassuolo, maar kampioen worden id ook altijd heel leuk en levert meer managerpunten op. Is alleen ook lastiger.... weet dus niet welk team.... Juve als ze vrij zijn lijkt me ook leuk...

Help me aub :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet nog steeds niet welk team ik moet kiezen, terwijl de nieuwe competitie vandaag start. . Dacht aan Sassuolo, maar kampioen worden id ook altijd heel leuk en levert meer managerpunten op. Is alleen ook lastiger.... weet dus niet welk team.... Juve als ze vrij zijn lijkt me ook leuk...

Zolang je elke dag spelers blijft kopen en verkopen is elk team wel leuk. Liever teveel dan te weinig transfers. Speler nog maar 1 miljoen boven waarde of minder kopen en binnen 24 uur doorverkopen met dikke winst :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7a8f4d9d338fffe532655054d5a59de6.png

Over spannend gesproken. Ben Everton. Lukaku beukt ze allemaal erin.

Wel ff een kanttekening. Die eerste heeft City ook gekozen, deed TK tegen mij en kocht hun beste spelers en daarna ontslag genomen. :-D Die moeten vandaag tegen So'ton. Ben benieuwd.

Laatste dag Spurs gewonnen tegen Arsenal. Ik kampioen, Spurs tweede, Arsenal 3e :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2lar2uu.png

34imh3l.png

2 prima seizoenen, allebei ruim doelstelling al gehaald. Met Burnley ben ik wel klaar, daar is niets meer mogelijk. Met Cercle Brugge kan ik nog meedoen voor een hogere plek. :D

Screentje van je teams :) ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Juve geworden. Eerste competitiewedstrijd 1-0 verloren van Napoli, terwijl we gelijkwaardig waren. Daarna alles gewonnen (van computers weliswaar) en nu tegen de nummer 2 of zo, Empoli. Eerste test met de nieuwe tactiek en ik moet wel even gaan winnen als ik kampioen wil worden. Morgen tegen de nummer 1, Genoa. Ben benieuwd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Screentje van je teams :) ?

2uhslf6.png

Wel een lekker team, kan hier ook mee scouten dus dat is wel handig meegenomen. Verder is dit ook mijn hoofdaccount, Cercle Brugge is mijn subaccount1, dus hier vergeet ik nooit mijn spelers te trainen, wat bij Cercle Brugge wel vaak gebeurt.

2w596yq.png

Wonderprestatie met dit team, wat een wazig team, vergeet ook vaak te trainen zoals ik al zei. Ben volledig afhankelijk van de transferlijst hier en daar komt dus echt helemaal niemand op, heb daarom ook nog zo'n 20 miljoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 wedstrijden onderweg met Arsenal op mijn S2. 15 winst en 1 gelijkspel tegen Liverpool, sta ook mooi eerste met 2 punten voorsprong op Southampton, wat vanavond op bezoek komt in Londen. Fijn team dat Arsenal, aangezien ze een shitload spelers hebben die je kan verkopen om leuk speelgoed binnen te halen.

Arsenal.png

Alaba komt binnen als Vanaken verkocht is. Dan ben ik wel klaar met het elftal qua aankopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites