Tomasson Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 (bewerkt) Even een nieuw topic mannen, hier waren jullie gebleven: Kyrill zei: http://i.imgur.com/hiljjAb.jpg Mijn Leverkusen! Na 15 weken en 14 speelrondes. 7 punten achter op Bayern Munchen waar tegen ik deze speelronde thuis 2-2 heb gespeeld na 2-0 voor. Ik was de eerste die een punt van ze af snoepte. Die manger staat ook 3.990 van iedereen das gruwelijk hoog. Eindstand met mijn Hull City: http://i.imgur.com/ZZMgkhb.jpg Op geven moment een reeks van 10 overwinningen op rij http://i.imgur.com/nQlZIac.jpg http://i.imgur.com/wDLcnGN.jpg Benfica pas na 3 speeldagen maar het is in een crew competitie vrijwel iedereen PSK of SZK Heb Scuffet 18 , Chambers 19, Werner 18, Tielemans 17 en Varane 21 aangetrokken allemaal lekker jong haha. http://i.imgur.com/8sbpzR8.jpg Eibar sta 8e met DS 16 na 13 speeldagen. http://i.imgur.com/tMro5D8.jpg De Stroot zei: Haha ben ook Leverkusen, dit is mijn team na 19 speelrondes http://i62.tinypic.com/2z9jext.jpg Kyrill zei: Hahaha tof. Leuk team Stroot!! Grappig dat je ook Keita en Butland hebt haha. De Stroot zei: Ja idd haha. Tijdje geleden alweer dat ik OSM speelde, had eerst echt 1100 ervaring met een account maar geblocked wegens cheaten :p maar het blijft wel erg verslavend, sta nu met dit team 1e, met Heerenveen ook 1e, met Malaga 3e en met Udinese 7e. Zonder scout is het toch wel stukken moeilijker om je team vorm te geven, dan is het meer hopen op leuke koopjes op de transfermarkt of bij andere spelers kopen maar dat is meestal foktop duur 23 november 2020 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 30 november 2014 Auteur Share Geplaatst 30 november 2014 Even een nieuw topic mannen, hier waren jullie gebleven: Mijn Leverkusen! Na 15 weken en 14 speelrondes. 7 punten achter op Bayern Munchen waar tegen ik deze speelronde thuis 2-2 heb gespeeld na 2-0 voor. Ik was de eerste die een punt van ze af snoepte. Die manger staat ook 3.990 van iedereen das gruwelijk hoog. Eindstand met mijn Hull City: Op geven moment een reeks van 10 overwinningen op rij :D Benfica pas na 3 speeldagen maar het is in een crew competitie vrijwel iedereen PSK of SZK :D Heb Scuffet 18 , Chambers 19, Werner 18, Tielemans 17 en Varane 21 aangetrokken allemaal lekker jong haha. Eibar sta 8e met DS 16 na 13 speeldagen. Haha ben ook Leverkusen, dit is mijn team na 19 speelrondes Hahaha tof. Leuk team Stroot!! Grappig dat je ook Keita en Butland hebt haha. Ja idd haha. Tijdje geleden alweer dat ik OSM speelde, had eerst echt 1100 ervaring met een account maar geblocked wegens cheaten :p maar het blijft wel erg verslavend, sta nu met dit team 1e, met Heerenveen ook 1e, met Malaga 3e en met Udinese 7e. Zonder scout is het toch wel stukken moeilijker om je team vorm te geven, dan is het meer hopen op leuke koopjes op de transfermarkt of bij andere spelers kopen maar dat is meestal foktop duur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Kun je niet screens maken van enkel je team ipv je hele browser Kyrill? Zo slecht te zien nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Is het trouwens niet slim om je ene keeper een stuk beter te maken dan je andere? Zo kan je de goede tegen de beste tegenstanders laten spelen en de mindere tegen de mindere tegenstanders/computer laten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Kun je niet screens maken van enkel je team ipv je hele browser Kyrill? Zo slecht te zien nu. Als jij mij kan vertellen hoe Justin, dan graag ;) [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Is het trouwens niet slim om je ene keeper een stuk beter te maken dan je andere? Zo kan je de goede tegen de beste tegenstanders laten spelen en de mindere tegen de mindere tegenstanders/computer laten spelen. Ja daar heb je gelijk in, is het inderdaad. Butland zit nu bij mij op 98 en Leno op 96. Ik train Butland nu door tot 100-107 en dan laat ik die spelen tot Leno 108-120 is :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Print screen maken en dan in paint alleen je team eruit halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Print screen maken en dan in paint alleen je team eruit halen? Geprobeerd. Ging niet. Maar ik zie het probleem niet... Als je klikt op ''view original image'' is het meteen 100% zichtbaar en uitstekend te zien ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Dan weet je niet hoe Paint werkt. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Dan weet je niet hoe Paint werkt. ;c Klopt. Maar boeiuh. Is ook niet nodig ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 https://app.prntscr.com/en/index.html for the win. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Is het een mogelijkheid dat spelers op de transferlijst een minimale waarde hebben. Zit nu in de USA waar Draxler op het moment op de transferlijst staat met een waarde van 7 miljoen terwijl zijn echte waarde 23 is. Iemand pompt wat eigen vermogen op zijn budget en koopt een heel team aan dit soort spelers. Is het plezier wel weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Nieuw account gemaakt en direct gestart met Atletico Madrid, 1e oefenwedstrijd 8-0 winst dikke prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Redelijk tevreden. Kon wel wat plaatsjes hoger eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Meh, tweede met Toulouse. Nog nooit zo vaak verloren in één seizoen denk ik. Wel de beker gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Meh, tweede met Toulouse. Nog nooit zo vaak verloren in één seizoen denk ik. Wel de beker gepakt. En dan wordt je als nog 2e.... Fucking held _O_ Mooi team! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascal... Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Ik ben zelf Chelsea, maar het wil nog niet lukken :( Wat is nou een goeie tactiek voor een team als Chelsea? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 Ik ben zelf Chelsea, maar het wil nog niet lukken :( Wat is nou een goeie tactiek voor een team als Chelsea? 4-3-3 zoek de vleugels? 4-5-1 schiet van afstand? 3e met Leverkusen, 9e met Udinese en 4e met Benfica. Maar ben wel op de weg terug met die laatste 2 en heb nog lang te gaan. Leverkusen is week 29, Udinese week 10 en Benfica pas week 17. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 Bah. Vierde. Zat veel meer in plus bekerfinale verloren na penalty's (2-2). :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 18 december 2014 Share Geplaatst 18 december 2014 Jammer, Thierry. Zie trouwens dat je zelf al geld gespendeerd hebt aan OSM-geld? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 december 2014 Share Geplaatst 19 december 2014 Lijkt me niet. Zelf kampioen geworden met Leverkusen, tegenstand was niet erg groot : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 Prima resultaat. Kampioen geworden met Stoke. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Ik vind 4e plek nog meevallen want vind je team voor Hull niet bepaald goed/veel waard voor een een heel seizoen met SZK. Dit is wat ik had met Hull: 3e geworden met Leverkusen. Zit met een OSM judge in de competitie die fucking goed is en Bayern had. Maar liefst 7 trainingskampen tegen. 1 minder dan Bayern en nummer 2 Wolfsburg bij elkaar (5 en 3) :r :cab: Benfica week 27, crew competitie vrijwel iedereen PSK of SZK. 3e met 56 punten 3 minder dan nummer 1 Porto en 2 minder dan nummer 2 Sporting. Udinese week 20. 5e DS 7. Nog 3 trainingskampen over voor de 2e seizoenshelft en lig al uit de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Ik heb steeds vaker en vaker dat ik gewoon normaal speel en dan door de engine belazerd wordt naar mijn gevoel. Zoals nu bijvoorbeeld met mijn Benfica in mijn crew competitie.... Ik heb niet veranderd maar speel echt de hele tijd al normaal. Verliezen is tot daar aan toe. Maar EN een penalty missen, een directe rode kaart, nog een rode kaart voor 2e geel terwijl ik gewoon normaal speel gaat me echt te ver. En dan nog heb ik met 9 man en een gemiste penalty 12 doelpogingen tegen over 8 van Belenenses en dan verlies ik 1-2. Hoe kan dit? :cab: Hoop echt dat er wat aan gedaan kan worden. Niet het verlies an sich dat kan gebeuren. Maar wel als ik gewoon normaal op normaal speel directe rode kaarten krijg, 2x geel en dat soort ongein :r In ieder geval ook jij hele fijne kerst natuurlijk maar dit soort dingen stoor ik me echt aan. Het is niet de eerste keer dat me zoiets overkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 25 december 2014 Share Geplaatst 25 december 2014 @Kyrill: Lijkt mij enorme pech. We hebben laatst nog een match engine analyse gedaan. Kwam niets geks uit mbt gele/rode kaarten. Zoals elk simulatiespel (dus ook OSM en FM) zit er een bepaalde "kans-factor" in. Geluksfactor. Of pechfactor zoals in jouw geval. Een combi van 2 rode kaarten én een pingel missen is hoogst uitzonderlijk. Ik snap je frustratie zeker. Ik hoop dat je vaker "acceptabele" wedstrijden speelt dan deze abnormale wedstrijden. Ik ben pas weer in januari op kantoor. Dan zal ik nog wel es een analyse erop los laten. (Y) Jij ook fijne kerst. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 25 december 2014 Share Geplaatst 25 december 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten