Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Even een nieuw topic mannen, hier waren jullie gebleven:

Kyrill zei:
http://i.imgur.com/hiljjAb.jpg

Mijn Leverkusen! Na 15 weken en 14 speelrondes. 7 punten achter op Bayern Munchen waar tegen ik deze speelronde thuis 2-2 heb gespeeld na 2-0 voor. Ik was de eerste die een punt van ze af snoepte. Die manger staat ook 3.990 van iedereen das gruwelijk hoog.

Eindstand met mijn Hull City:

http://i.imgur.com/ZZMgkhb.jpg

Op geven moment een reeks van 10 overwinningen op rij :D

http://i.imgur.com/nQlZIac.jpg

http://i.imgur.com/wDLcnGN.jpg

Benfica pas na 3 speeldagen maar het is in een crew competitie vrijwel iedereen PSK of SZK :D

Heb Scuffet 18 , Chambers 19, Werner 18, Tielemans 17 en Varane 21 aangetrokken allemaal lekker jong haha.

http://i.imgur.com/8sbpzR8.jpg

Eibar sta 8e met DS 16 na 13 speeldagen.

http://i.imgur.com/tMro5D8.jpg

De Stroot zei:
Haha ben ook Leverkusen, dit is mijn team na 19 speelrondes

http://i62.tinypic.com/2z9jext.jpg

Kyrill zei:
Hahaha tof. Leuk team Stroot!! Grappig dat je ook Keita en Butland hebt haha.

De Stroot zei:
Ja idd haha. Tijdje geleden alweer dat ik OSM speelde, had eerst echt 1100 ervaring met een account maar geblocked wegens cheaten :p maar het blijft wel erg verslavend, sta nu met dit team 1e, met Heerenveen ook 1e, met Malaga 3e en met Udinese 7e. Zonder scout is het toch wel stukken moeilijker om je team vorm te geven, dan is het meer hopen op leuke koopjes op de transfermarkt of bij andere spelers kopen maar dat is meestal foktop duur
bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een nieuw topic mannen, hier waren jullie gebleven:

hiljjAb.jpg

Mijn Leverkusen! Na 15 weken en 14 speelrondes. 7 punten achter op Bayern Munchen waar tegen ik deze speelronde thuis 2-2 heb gespeeld na 2-0 voor. Ik was de eerste die een punt van ze af snoepte. Die manger staat ook 3.990 van iedereen das gruwelijk hoog.

Eindstand met mijn Hull City:

ZZMgkhb.jpg

Op geven moment een reeks van 10 overwinningen op rij :D

nQlZIac.jpg

wDLcnGN.jpg

Benfica pas na 3 speeldagen maar het is in een crew competitie vrijwel iedereen PSK of SZK :D

Heb Scuffet 18 , Chambers 19, Werner 18, Tielemans 17 en Varane 21 aangetrokken allemaal lekker jong haha.

8sbpzR8.jpg

Eibar sta 8e met DS 16 na 13 speeldagen.

tMro5D8.jpg

Haha ben ook Leverkusen, dit is mijn team na 19 speelrondes

2z9jext.jpg

Hahaha tof. Leuk team Stroot!! Grappig dat je ook Keita en Butland hebt haha.

Ja idd haha. Tijdje geleden alweer dat ik OSM speelde, had eerst echt 1100 ervaring met een account maar geblocked wegens cheaten :p maar het blijft wel erg verslavend, sta nu met dit team 1e, met Heerenveen ook 1e, met Malaga 3e en met Udinese 7e. Zonder scout is het toch wel stukken moeilijker om je team vorm te geven, dan is het meer hopen op leuke koopjes op de transfermarkt of bij andere spelers kopen maar dat is meestal foktop duur
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je niet screens maken van enkel je team ipv je hele browser Kyrill? Zo slecht te zien nu.

Als jij mij kan vertellen hoe Justin, dan graag ;)

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Is het trouwens niet slim om je ene keeper een stuk beter te maken dan je andere? Zo kan je de goede tegen de beste tegenstanders laten spelen en de mindere tegen de mindere tegenstanders/computer laten spelen.

Ja daar heb je gelijk in, is het inderdaad. Butland zit nu bij mij op 98 en Leno op 96. Ik train Butland nu door tot 100-107 en dan laat ik die spelen tot Leno 108-120 is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Is het een mogelijkheid dat spelers op de transferlijst een minimale waarde hebben. Zit nu in de USA waar Draxler op het moment op de transferlijst staat met een waarde van 7 miljoen terwijl zijn echte waarde 23 is. Iemand pompt wat eigen vermogen op zijn budget en koopt een heel team aan dit soort spelers. Is het plezier wel weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf Chelsea, maar het wil nog niet lukken :( Wat is nou een goeie tactiek voor een team als Chelsea?

4-3-3 zoek de vleugels?

4-5-1 schiet van afstand?

i6GiHLC.jpg

tzEbtrX.jpg

HTn4NJ5.jpg

3e met Leverkusen, 9e met Udinese en 4e met Benfica.

Maar ben wel op de weg terug met die laatste 2 en heb nog lang te gaan. Leverkusen is week 29, Udinese week 10 en Benfica pas week 17.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION];

Ik vind 4e plek nog meevallen want vind je team voor Hull niet bepaald goed/veel waard voor een een heel seizoen met SZK.

Dit is wat ik had met Hull:

HV15dOJ.jpg

3e geworden met Leverkusen. Zit met een OSM judge in de competitie die fucking goed is en Bayern had. Maar liefst 7 trainingskampen tegen. 1 minder dan Bayern en nummer 2 Wolfsburg bij elkaar (5 en 3) :r :cab:

Kd4OFSN.jpg

IVBQg7o.jpg

fZL63gF.jpg

Benfica week 27, crew competitie vrijwel iedereen PSK of SZK.

bZUI2bG.jpg 3e met 56 punten 3 minder dan nummer 1 Porto en 2 minder dan nummer 2 Sporting.

Udinese week 20. 5e DS 7. Nog 3 trainingskampen over voor de 2e seizoenshelft en lig al uit de beker.

6ocMw19.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Ik heb steeds vaker en vaker dat ik gewoon normaal speel en dan door de engine belazerd wordt naar mijn gevoel.

Zoals nu bijvoorbeeld met mijn Benfica in mijn crew competitie....

BJCKtGx.jpg

rvPdqf4.jpg

Ik heb niet veranderd maar speel echt de hele tijd al normaal. Verliezen is tot daar aan toe. Maar EN een penalty missen, een directe rode kaart, nog een rode kaart voor 2e geel terwijl ik gewoon normaal speel gaat me echt te ver. En dan nog heb ik met 9 man en een gemiste penalty 12 doelpogingen tegen over 8 van Belenenses en dan verlies ik 1-2. Hoe kan dit? :cab:

Hoop echt dat er wat aan gedaan kan worden. Niet het verlies an sich dat kan gebeuren. Maar wel als ik gewoon normaal op normaal speel directe rode kaarten krijg, 2x geel en dat soort ongein :r

In ieder geval ook jij hele fijne kerst natuurlijk maar dit soort dingen stoor ik me echt aan. Het is niet de eerste keer dat me zoiets overkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kyrill: Lijkt mij enorme pech. We hebben laatst nog een match engine analyse gedaan. Kwam niets geks uit mbt gele/rode kaarten. Zoals elk simulatiespel (dus ook OSM en FM) zit er een bepaalde "kans-factor" in. Geluksfactor. Of pechfactor zoals in jouw geval. Een combi van 2 rode kaarten én een pingel missen is hoogst uitzonderlijk. Ik snap je frustratie zeker. Ik hoop dat je vaker "acceptabele" wedstrijden speelt dan deze abnormale wedstrijden.

Ik ben pas weer in januari op kantoor. Dan zal ik nog wel es een analyse erop los laten. (Y)

Jij ook fijne kerst. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites