Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

How to Get Away with Murder

Stefan

Aanbevolen berichten

#HTGAWM

How to Get Away with Murder is an American serial legal drama series that premiered on ABC during the 2014–15 television season on September 25, 2014. The series was created by Peter Nowalk, and will be executively produced by Shonda Rhimes and distributed by ABC Studios. Viola Davis stars as a law professor at a prestigious Philadelphia university who, with her students, becomes entwined in a murder plot. The series will air in the post–Shonda Rhimes' Scandal slot on Thursdays at 10:00 p.m.

Sinds vandaag is tweede aflevering online, was bijna net zo interessant als de Pilot. Het is het in ieder geval het waard om te volgen. Erg toffe cast imo. Alleen Viola Davis' acteerwerk is hier al het kijken waard.

https://www.youtube.com/watch?v=OGVpoXLeHTM

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

#HTGAWM

How to Get Away with Murder is an American serial legal drama series that premiered on ABC during the 2014–15 television season on September 25, 2014. The series was created by Peter Nowalk, and will be executively produced by Shonda Rhimes and distributed by ABC Studios. Viola Davis stars as a law professor at a prestigious Philadelphia university who, with her students, becomes entwined in a murder plot. The series will air in the post–Shonda Rhimes' Scandal slot on Thursdays at 10:00 p.m.

Sinds vandaag is tweede aflevering online, was bijna net zo interessant als de Pilot. Het is het in ieder geval het waard om te volgen. Erg toffe cast imo. Alleen Viola Davis' acteerwerk is hier al het kijken waard.

https://www.youtube.com/watch?v=OGVpoXLeHTM

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naast Wes woont die emo. Eerste ep is nog wat verwarrend, wordt wel duidelijker.

Ja haha, 2e aflevering ook al gezien, ga denk ik zo veel mogelijk kijken voor vannacht, die man die dood lag op de grond is dus die man van die advocate? Huhu, wel zieke storyline en ingewikkeld zeg :< Die homo boy is wel echt een baas _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja haha, 2e aflevering ook al gezien, ga denk ik zo veel mogelijk kijken voor vannacht, die man die dood lag op de grond is dus die man van die advocate? Huhu, wel zieke storyline en ingewikkeld zeg :< Die homo boy is wel echt een baas _O_

Ja dat is hij dus. De ep van vandaag nog niet gezien, de tijdlijnen zitten inmiddels heel dicht bij elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let even op dat het vragen naar en/of aanbieden van Warez of illegale streams verboden zijn. [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION];

http://forum.manutd.nl/showthread.php?54881-Far-Cry-4&p=4821965#post4821965

Kijk dan daar nog maar even.

Ep van gisteren gezien, mmm. Moet toch eerlijk zeggen dat ik sommige dingen wel erg tegen vind vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het aanbieden van torrents, illegale streams of ander illegaal download materiaal is bij wet verboden en kunnen wij dus ook niet toestaan op MU. Het plaatsen van (verwijzingen naar) torrents is dan ook verboden en zal direct worden bestraft met een ban van een dag. Het vragen naar zulke zaken is dan ook totaal overbodig en uitlokkerig. Om deze reden zullen we het tolereren als blijkt dat iemand via torrents bepaald materiaal verkregen heeft, maar zal het vragen of bieden van hulp hierbij bestraft worden met een eendagsban. Voor het vragen om en plaatsen van illegale streams zal nog één keer gewaarschuwd worden, waarna overgegaan wordt op een eendags ban.

En dan krijg ik nu zeker het verwijt dat ik het niet tot de letter precies toepas. ;) Denk er gewoon aan, jullie zijn allemaal technisch genoeg om zelf te vinden waar en of dergelijke dingen te vinden zijn. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

T/m aflevering 8 gezien :< Wordt wel heel obvious dat [spoiler=S01E8] Rebecca die usb erin doet en dan Sam binnenkomt waarop zij hem vermoordt

[spoiler=""]

Eindelijk iemand die bij is! Vind jij ook niet dat constante cheaten zo kut? En waarom blijft Annalise zo lang vertrouwen hebben in Sam? Ja ik snap getrouwd liefde van je leven blabla maar als je nadenkt is dit raar. En Wes die opeens doet alsof hij Rebecca al 15 jaar kent, meteen oneindig vertrouwen in iemand. Naja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=""]

Eindelijk iemand die bij is! Vind jij ook niet dat constante cheaten zo kut? En waarom blijft Annalise zo lang vertrouwen hebben in Sam? Ja ik snap getrouwd liefde van je leven blabla maar als je nadenkt is dit raar. En Wes die opeens doet alsof hij Rebecca al 15 jaar kent, meteen oneindig vertrouwen in iemand. Naja.

[spoiler=xx] True true, vind dat echt beetje dom, en ff serieus hè, LAUREL CASTILLO :<:<:<:<:<:<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holy shit dat einde wtf

[spoiler=S01E09] Annalise is ook een vieze hoor, ze wist dus van die moord af, ging naar haar ex vriendje voor een alibi en sprak een voicemail in zodat het echt leek.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=""]Ja, anders zou S02 (als die er komt) die 4 vs Annalise zijn, das kut.

[spoiler=.] Ja wat kunnen we verwachten dan in S02? Dan gaat het zeker de hele tijd over die moord, krijgen we een reeks afleveringen waarin dat onderzocht wordt, ook geen zin in. Beter komt er een nieuwe storyline is of zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren aflevering 6 en 7 gekeken. Vermakelijke serie al zijn er wel twee dingen waar ik me echt mateloos aan stoor.

1. Prof Keating stelt tijdens college een vraag die haar studenten moeten beantwoorden. Ondanks dat er 30-40 studenten in dat college aanwezig zijn kiest ze altijd een van der `werknemers´ uit om de vraag te beantwoorden.

2 En deze zal ik in een spoiler zetten.

[spoiler=spoiler]De rondneukende homo Connor Walsh. Dat hij homo is maakt me niet uit, wel dat hij met zijn verleiden te veel doorbraken veroorzaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites