Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Blacklist

Maurice'

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wel voorspelbaar einde. Dat was of dit of in haar pols, bij het litteken. Had het wel kleiner moeten zijn. Alsnog puntje van me stoel hoor :<

Klopt, dacht ook eerst dat het te maken had met haar litteken. Maar is Red haar vader of niet? Denk aan de ene kant wel, omdat hij die brandwonden op z'n rug heeft en haar vader daar op de grond lag tijdens die brand. Ze hebben ook eerder met haar geheugen geknoeid, om te voorkomen dat iemand erachter kwam. Dat kan Red zijn geweest zodat ze die fulcrum niet zouden vinden. Optie twee is dus dat hij die fulcrum zocht en die ouders heeft vermoord, hij hoorde haar huilen en nam d'r toen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net weer begonnen. Damn wat een heerlijke serie is dit toch :<.

[spoiler=S02E09 & S02E10]Puntje van m'n stoel hoor bij beide afleveringen. Die bad guy was echt heerlijk, wat een kleerkast. Had deze gast ook niet een hoofdrol in Sons of Anarchy? Allereerst natuurlijk opvallend dat Red die hele Fulcrum niet heeft, wel een mooie plot twist eigenlijk. De makers krijgen het iedere keer weer voor elkaar om je een kant op te laten denken, maar weten dit ook net zo makkelijk weer de andere kant op te sturen. Echt heel goed gedaan tot nu toe.

Op basis van het eerste anderhalve seizoen was ik er eigenlijk al uit dat Red de vader van Lizzy was. Maar nu begin ik daar toch wel aan te twijfelen. Op basis van de herinneringen die Lizzy nu terug heeft gekregen zou Red niet haar vader zijn. Ware het niet dat aan het eind van aflevering 10 weer gezegd word dat er zelfs met die herinneringen wel eens gekloot zou kunnen zijn. Er is dus al eens eerder iemand bezig geweest met haar geheugen. De vraag is echter of dit Red is geweest of iemand anders. Of dat Red het heeft gedaan om haar te beschermen, als haar vader natuurlijk. Een beetje de twee scenario's dus waar [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; het ook al over had.

Op het laatst blijkt dan ook nog eens dat Liz die Fulcrum dus heeft. Wat weer suggereert dat Red niet haar vader is. Uit de herinneringen bleek immers dat haar vader die Fulcrum had, je zou dus denken dat hij hem dus ook in die beer heeft gestopt. Maar we weten als kijker niet of die herinnering die we gezien hebben wel echt is. En wat Flight ook al zei, Red heeft die brandwonden. Dus is hij nu wel haar vader of niet? Dat er zoveel scenario's mogelijk zijn laat wel zien dat de schrijvers top op heden goed bezig zijn!

Ik kijk in ieder geval uit naar de volgende afleveringen. De subtitle boer is een beetje traag de laatste tijd, dus het duurt allemaal wat langer ;e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er nog mensen die het ook met de Nederlandse uitzending meekijken?

Vind het wel jammer dat ik hier eigenlijk nooit reageer omdat iedereen al bij is met de VS :p En ik durf ook niet zo goed te kijken in dit topic, zo wist ik bijv dat Tom nog leefde, terwijl hij nog dood leek in mijn eps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi he:-D echt een bazen scene was dat. Echt een heerlijke aflevering.

Red: 'Oh my god, what are the odds?' :mrgy:

En Tom, held :D

Huhuhu Red, heerlijke vent :mrgy: Goh en die Tom, ook zo'n tattoo nemen nog, ne koppert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites