Root Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Pff, goede aflevering weer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Pff, goede aflevering weer... [spoiler=Nieuwe ep]Ja inderdaad. Ik vraag me alleen wel af welke rol die rechter speelt in het hele proces. Zou hij bewust zo doorvragen zodat Liz al die antwoorden zou geven en bijvoorbeeld meer te weten zou komen over de Fulcrum? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 [spoiler=Nieuwe ep]Ja inderdaad. Ik vraag me alleen wel af welke rol die rechter speelt in het hele proces. Zou hij bewust zo doorvragen zodat Liz al die antwoorden zou geven en bijvoorbeeld meer te weten zou komen over de Fulcrum? Ja, dat is wat ik ook dacht. [spoiler=Nieuwe ep] Daarom vroeg Reddington ook naar The Major, die heeft er iets mee te maken, ze is wel de lul nu want die dikke gaat praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Net de aflevering gezien; genieten deze serie. Hoeveel afleveringen zijn er nog in s02? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Net de aflevering gezien; genieten deze serie. Hoeveel afleveringen zijn er nog in s02? Seizoen 1 bestond uit 22 afleveringen dacht ik. Zal dan nu ook wel zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Ik vond het niet super geweldig. Het is vooral een samenvatting van de serie, tot nu toe :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Ik vond het niet super geweldig. Het is vooral een samenvatting van de serie, tot nu toe :( Wat vond je niet goed dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Ik vond het niet super geweldig. Het is vooral een samenvatting van de serie, tot nu toe :( Begrijpelijk toch, de flashbacks waren onderdeel van haar ondervraging. Juist prima op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Begrijpelijk toch, de flashbacks waren onderdeel van haar ondervraging. Juist prima op deze manier. Ja weet ik ook wel. Was ook nodig maar ze lieten echt alles zien van heel de serie tot nu toe. Hoewel er ook genoeg vette stukken waren dat zeker. Maar voelde voor mij soms als beetje tussen aflevering aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 Prima aflevering zeg :). [spoiler=aflevering 16]Ik heb een vermoeden dat er nog wel iets gaat spelen tussen Tom en Liz. Sowieso tof om te zien hoe het karakter van Tom zo geheel anders is dan als dat het aan het begin was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 Prima aflevering zeg :). [spoiler=aflevering 16]Ik heb een vermoeden dat er nog wel iets gaat spelen tussen Tom en Liz. Sowieso tof om te zien hoe het karakter van Tom zo geheel anders is dan als dat het aan het begin was. [spoiler=2x16]Wat bedoel je er precies mee? Wel mooi moment toen Ressler raam naar beneden deed huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Trouwens mannen, bedankt voor het consequent gebruiken van de spoilers! Meestal begin ik te vloeken als het niet goed gaat, maar een compliment uitdelen als het wel goed gedaan wordt hoort er ook bij. :thumb: Echt heel fijn dat ik niet bang hoef te zijn om dit topic te openen. Gisteravond weer een 'nieuwe' ep op RTL. Ik blijf het nog leuk vinden :) Is er íemand die met me mee kijkt op RTL, of download iedereen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Trouwens mannen, bedankt voor het consequent gebruiken van de spoilers! Meestal begin ik te vloeken als het niet goed gaat, maar een compliment uitdelen als het wel goed gedaan wordt hoort er ook bij. :thumb: Echt heel fijn dat ik niet bang hoef te zijn om dit topic te openen. Gisteravond weer een 'nieuwe' ep op RTL. Ik blijf het nog leuk vinden :) Is er íemand die met me mee kijkt op RTL, of download iedereen? Download niets, gewoon via streaming sites. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 [spoiler=S02E17]Goede aflevering, Duitsers die toch zich inhouden wanneer Tom dreigt met de FBI. Ben ook echt benieuwd wat voor een rol Tom nog gaat spelen dit seizoen, de promo van volgende week showt al dat Keen moet kiezen tussen Red of Tom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Ep. 15& 16 nu ook gezien. Lekker rustig, maar vond dat eigenlijk wel een prima afwisseling. [spoiler=S01E15 & E16]Zoals ik al zei twee hele rustige afleveringen. Vond al die flashbacks eigenlijk wel lekker juist. Natuurlijk wel logisch dat Liz de bak niet in draait, onmisbaar voor de serie. Van Tom zijn we dus ook nog niet af, die zal vast nog wel weer ergens zijn opwachting maken. Ik was er eigenlijk al een tijdje uit dat Red de vader was van Liz, maar daar ben ik nu toch eigenlijk wel weer vanaf gestapt. Die halve bekentenis aan het einde van E16 tegen Liz maakte dat enigszins duidelijk voor me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mertesacker Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Ben nu bezig met seizoen 1, op zich wel goed verhaal. Alleen die explosies... :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 april 2015 Share Geplaatst 4 april 2015 Neuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh tering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 april 2015 Share Geplaatst 4 april 2015 Nothing on the hand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 april 2015 Share Geplaatst 24 april 2015 It's back, heerlijke ep : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Jezussssssssssssssssssssssssssss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Vond 't minder om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 [spoiler=S2E20]Die moeder is dus een ex-KGB :r Liz is dus een Russische huhu, ben benieuwd wat connectie tussen Red en de moeder van Liz is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Nu al zin in de laatste aflevering _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh even snel kijken [spoiler=s2e21]Gohhhh, wat een aflevering. Enige reden wat ik kan verzinnen waarom ze Liz willen inluizen is dat ze die moeder uit de tent willen lokken ofzo, misschien dat ze was ondergedoken en dus nog leeft. 8 mei 2015 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 mei 2015 Share Geplaatst 9 mei 2015 Nice, zin in volgende :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten