Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Blacklist

Maurice'

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pff, goede aflevering weer...

[spoiler=Nieuwe ep]Ja inderdaad. Ik vraag me alleen wel af welke rol die rechter speelt in het hele proces. Zou hij bewust zo doorvragen zodat Liz al die antwoorden zou geven en bijvoorbeeld meer te weten zou komen over de Fulcrum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Nieuwe ep]Ja inderdaad. Ik vraag me alleen wel af welke rol die rechter speelt in het hele proces. Zou hij bewust zo doorvragen zodat Liz al die antwoorden zou geven en bijvoorbeeld meer te weten zou komen over de Fulcrum?

Ja, dat is wat ik ook dacht. [spoiler=Nieuwe ep] Daarom vroeg Reddington ook naar The Major, die heeft er iets mee te maken, ze is wel de lul nu want die dikke gaat praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijpelijk toch, de flashbacks waren onderdeel van haar ondervraging. Juist prima op deze manier.

Ja weet ik ook wel. Was ook nodig maar ze lieten echt alles zien van heel de serie tot nu toe. Hoewel er ook genoeg vette stukken waren dat zeker. Maar voelde voor mij soms als beetje tussen aflevering aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima aflevering zeg :).

[spoiler=aflevering 16]Ik heb een vermoeden dat er nog wel iets gaat spelen tussen Tom en Liz. Sowieso tof om te zien hoe het karakter van Tom zo geheel anders is dan als dat het aan het begin was.

[spoiler=2x16]Wat bedoel je er precies mee? Wel mooi moment toen Ressler raam naar beneden deed huhu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens mannen, bedankt voor het consequent gebruiken van de spoilers!

Meestal begin ik te vloeken als het niet goed gaat, maar een compliment uitdelen als het wel goed gedaan wordt hoort er ook bij. :thumb: Echt heel fijn dat ik niet bang hoef te zijn om dit topic te openen.

Gisteravond weer een 'nieuwe' ep op RTL. Ik blijf het nog leuk vinden :) Is er íemand die met me mee kijkt op RTL, of download iedereen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens mannen, bedankt voor het consequent gebruiken van de spoilers!

Meestal begin ik te vloeken als het niet goed gaat, maar een compliment uitdelen als het wel goed gedaan wordt hoort er ook bij. :thumb: Echt heel fijn dat ik niet bang hoef te zijn om dit topic te openen.

Gisteravond weer een 'nieuwe' ep op RTL. Ik blijf het nog leuk vinden :) Is er íemand die met me mee kijkt op RTL, of download iedereen?

Download niets, gewoon via streaming sites.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ep. 15& 16 nu ook gezien. Lekker rustig, maar vond dat eigenlijk wel een prima afwisseling.

[spoiler=S01E15 & E16]Zoals ik al zei twee hele rustige afleveringen. Vond al die flashbacks eigenlijk wel lekker juist. Natuurlijk wel logisch dat Liz de bak niet in draait, onmisbaar voor de serie. Van Tom zijn we dus ook nog niet af, die zal vast nog wel weer ergens zijn opwachting maken. Ik was er eigenlijk al een tijdje uit dat Red de vader was van Liz, maar daar ben ik nu toch eigenlijk wel weer vanaf gestapt. Die halve bekentenis aan het einde van E16 tegen Liz maakte dat enigszins duidelijk voor me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh even snel kijken

[spoiler=s2e21]Gohhhh, wat een aflevering. Enige reden wat ik kan verzinnen waarom ze Liz willen inluizen is dat ze die moeder uit de tent willen lokken ofzo, misschien dat ze was ondergedoken en dus nog leeft.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites