Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Jets quarterback Geno Smith has been injured in a fight in the team’s locker room and will likely miss the start of the regular season.

In a stunning announcement today, Jets coach Todd Bowles said that Smith suffered a broken jaw when he was “sucker punched” by Jets linebacker IK Enemkpali. The Jets have cut Enemkpali as a result.

Smith is expected to miss 6-10 weeks. The Jets’ opener is less than five weeks away, so Smith will almost certainly miss some time to start the regular season.

Training camp fights are common, but those fights are usually on the practice field, when players are in full pads. For a player to seriously injure a teammate in the locker room is very rare. And for a player to seriously injure his team’s starting quarterback is completely shocking.

For Smith and the Jets, it’s a major setback. And it’s a story that will raise serious questions around the NFL, about whether the league needs to crack down harder on fights between teammates.

;e;e;e;e;ee;e;e;e;e;e;e;e HOU OP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu echt tevreden met wat ik van de Niners heb gezien. Hayne lijkt een prima punt returner te zijn/worden en de offense in zijn algemeen is gestroomlijnder. Niet meer dat eindeloze wachten tot vlak voor de playclock voor ze iets gaan doen met allle beweging. En Bowman is back_O_

bewerkt door Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu echt tevreden met wat ik van de Niners heb gezien. Hayne lijkt een prima punt returner te zijn/worden en de offense in zijn algemeen is gestroomlijnder. Niet meer dat eindeloze wachten tot vlak voor de playclock voor ze iets gaan doen met allle beweging. En Bowman is back_O_

Hoe is de defense? Toch veel man verloren daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is de defense? Toch veel man verloren daar.

Defense is redelijk denk. Corners zijn grootste vraagtekens denk. D-Line zal meer rotatie zijn in run stoppers en pass Rushers, linebackers ben je het meeste kwijt maar zaten we ook echt ruim Bowman is een beest en WIlhoite/Moody is degelijk. OLB ga je Smith wel missen maar heb je met Lynch een goede pass rusher en Brooks is een vrij complete speler. Defensive backs heb je kwa Safetys een prma duo en is het vooral afwachten hoe de corners zich gaan houden. Als ik zie dat we bij sommige power rankings onderaan staan vraag ik me serieus af of ze ook maar een idee hebben wat er allemaal nog wel is. Tuurlijk een hoop verloren maar zeker de offense is alleen maar verbeterd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CFB is weer begonnen vannacht hoor. Harbaugh en Michigan meteen de boot in :-D

Vanavond en morgen zijn er ook nog een pak games. Nog niet echt veel must see dingen, de enige game tussen ranked teams is (3)Alabama vs (20)Wisconsin zaterdag. Notre Dame vs Texas kan ook leuk worden. En Ohio State speelt ook zaterdag uit bij Virginia Tech, het enige team wat hun vorig jaar kon verslaan, dus zullen uit zijn op revanche.

Ohio State wordt trouwens door zo'n beetje iedereen als grote favoriet gezien dit seizoen, wel terecht natuurlijk als uittredend kampioen waarvan alle grote namen er terug bij zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NFL vijf jaar lang te zien op FOX Sports

FOX Sports zendt de komende vijf jaar de American Football competitie NFL rechtstreeks uit in Nederland. FOX Sports zendt minimaal vier NFL duels per week live uit. De climax van het seizoen vindt plaats tijdens de 50e editie van de Super Bowl op 7 februari in San Francisco.

Het NFL seizoen gaat in de nacht van 11 september van start met de wedstrijd tussen de New England Patriots en de Pittsburgh Steelers.

FOX Sports doet vannacht rechtstreeks verslag van dit openingsduel in Foxborough, Massachusetts, waar om 2.30 uur Nederlandse tijd wordt afgetrapt. (FOX Sports)

Kijk, kan ik mooi een paar wedstrijden meepikken. [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites