Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Rex Ryan wordt hoogstwaarschijnlijk de nieuwe HC van de Bills komend seizoen met Marc Trestman als zijn OC, wanneer dat team een goede QB heeft moeten ze het de Patriots heel lastig kunnen maken binnen de divisie.

Geef de Seahawks veruit de beste kansen om dit jaar wederom de Superbowl te gaan winnen. Russel Wilson zou na dit seizoen ook de best betaalde QB in de NFL worden, benieuwd wie er dan allemaal wel niet wegmoeten doordat er een in een klap twintig miljoen aan salary cap weg zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rex Ryan wordt hoogstwaarschijnlijk de nieuwe HC van de Bills komend seizoen met Marc Trestman als zijn OC, wanneer dat team een goede QB heeft moeten ze het de Patriots heel lastig kunnen maken binnen de divisie.

Roman waarschijnlijk OC. Verder snap ik deze move van beide kanten totaaaal niet. Bills hadden al een elite defense en strugglen op offense, dan ga je toch geen HC aannemen die geen offense kan sustainen. Vind het wel jammer want vind Rex een toffe gast, had 'm liever bij de Falcons gezien. Was ook een betere fit geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roman waarschijnlijk OC. Verder snap ik deze move van beide kanten totaaaal niet. Bills hadden al een elite defense en strugglen op offense, dan ga je toch geen HC aannemen die geen offense kan sustainen. Vind het wel jammer want vind Rex een toffe gast, had 'm liever bij de Falcons gezien. Was ook een betere fit geweest.

Bills zijn defensief drama joh. Ik zie ze weleens spelen, veel verkeerde looplijnen. Bovendien een drama seizoen gedraaid. Goede move hoor. Bij de Falcons past 'ie juist totaal niet, hij past niet bij de cultuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denken we van Packers/'boys straks? Rodgers niet 100% fit bij GB en Dallas met dat 8-0 road record dit seizoen. Ben echt heel erg benieuwd.

Broncos rekenen wel af met de Colts denk ik, al hoop ik qua matchup voor de Pats meer op de Colts.

Ik denk Cowboys en Broncos door gaan. Cowboys blitzen een aantal keer en proberen Rodgers goed te hitten, daardoor zijn ze offensief niet veel meer bij de Packers. Waardoor de Cowboys er over heen kunnen lopen. Denk dat de Broncos ook wel winnen van de Colts aangezien die nooit goed zijn tegen teams met een hoog record.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de pass rush van de 'Boys goed is moeten ze kunnen winnen van de Packers, hebben de Bills goed blootgelegd in hun wedstrijd dit seizoen. De Colts falen altijd tegen de echt goede teams in de NFL, dat zie ik vanavond opeens niet veranderen tegen de Donkeys. Patriots tegen de Seahawks voor de Superbowl dit jaar.

Zag vanmiddag ook dat de legendarische Dick LeBeau, DC van de Steelers vandaag heeft besloten om op 77 jarige leeftijd te stoppen. Ontzettend knap wat hij dit seizoen nog heeft weten te presteren met een bejaarde defense.

Link naar opmerking
Deel via andere websites