RikH 013 Geplaatst 10 januari 2015 Share Geplaatst 10 januari 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Pfoe, was flink billenknijpen, maar ze doen het toch :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 :( Van Denver zie ik de Pats sowieso wel winnen. Zullen de Super Bowl wel halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Rex Ryan wordt hoogstwaarschijnlijk de nieuwe HC van de Bills komend seizoen met Marc Trestman als zijn OC, wanneer dat team een goede QB heeft moeten ze het de Patriots heel lastig kunnen maken binnen de divisie. Geef de Seahawks veruit de beste kansen om dit jaar wederom de Superbowl te gaan winnen. Russel Wilson zou na dit seizoen ook de best betaalde QB in de NFL worden, benieuwd wie er dan allemaal wel niet wegmoeten doordat er een in een klap twintig miljoen aan salary cap weg zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Patriots die 2x knap terug komen van een 14 punten achterstand, best netjes gedaan, Flacco is ook alleen een beest in het postseason he. Vanavond ook weer genieten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Wat denken we van Packers/'boys straks? Rodgers niet 100% fit bij GB en Dallas met dat 8-0 road record dit seizoen. Ben echt heel erg benieuwd. Broncos rekenen wel af met de Colts denk ik, al hoop ik qua matchup voor de Pats meer op de Colts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Rex Ryan wordt hoogstwaarschijnlijk de nieuwe HC van de Bills komend seizoen met Marc Trestman als zijn OC, wanneer dat team een goede QB heeft moeten ze het de Patriots heel lastig kunnen maken binnen de divisie. Roman waarschijnlijk OC. Verder snap ik deze move van beide kanten totaaaal niet. Bills hadden al een elite defense en strugglen op offense, dan ga je toch geen HC aannemen die geen offense kan sustainen. Vind het wel jammer want vind Rex een toffe gast, had 'm liever bij de Falcons gezien. Was ook een betere fit geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Roman waarschijnlijk OC. Verder snap ik deze move van beide kanten totaaaal niet. Bills hadden al een elite defense en strugglen op offense, dan ga je toch geen HC aannemen die geen offense kan sustainen. Vind het wel jammer want vind Rex een toffe gast, had 'm liever bij de Falcons gezien. Was ook een betere fit geweest. Bills zijn defensief drama joh. Ik zie ze weleens spelen, veel verkeerde looplijnen. Bovendien een drama seizoen gedraaid. Goede move hoor. Bij de Falcons past 'ie juist totaal niet, hij past niet bij de cultuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Bills zijn defensief drama joh. Ik zie ze weleens spelen, veel verkeerde looplijnen. Bovendien een drama seizoen gedraaid. Goede move hoor. Bij de Falcons past 'ie juist totaal niet, hij past niet bij de cultuur. Wat zeg jij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Wat zeg jij Grapje mannnnnnnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Wat denken we van Packers/'boys straks? Rodgers niet 100% fit bij GB en Dallas met dat 8-0 road record dit seizoen. Ben echt heel erg benieuwd. Broncos rekenen wel af met de Colts denk ik, al hoop ik qua matchup voor de Pats meer op de Colts. Ik denk Cowboys en Broncos door gaan. Cowboys blitzen een aantal keer en proberen Rodgers goed te hitten, daardoor zijn ze offensief niet veel meer bij de Packers. Waardoor de Cowboys er over heen kunnen lopen. Denk dat de Broncos ook wel winnen van de Colts aangezien die nooit goed zijn tegen teams met een hoog record. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 A-Rod lijkt fit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Als de pass rush van de 'Boys goed is moeten ze kunnen winnen van de Packers, hebben de Bills goed blootgelegd in hun wedstrijd dit seizoen. De Colts falen altijd tegen de echt goede teams in de NFL, dat zie ik vanavond opeens niet veranderen tegen de Donkeys. Patriots tegen de Seahawks voor de Superbowl dit jaar. Zag vanmiddag ook dat de legendarische Dick LeBeau, DC van de Steelers vandaag heeft besloten om op 77 jarige leeftijd te stoppen. Ontzettend knap wat hij dit seizoen nog heeft weten te presteren met een bejaarde defense. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Hij heeft besloten op te stappen bij de Steelers. Niet perse al met pensioen. En medelijden met de Bills. Roman is een drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Potje vechten, altijd lekker :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Wat een spijtig einde zeg, als die catch van Dez had geteld.. als als Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Zeer jammer van die call ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Opzich hadden de reffies het bij het juiste eind. Bij het neerkomen had hij die bal niet vast en vanwege die Megatron rule natuurlijk. Was gewoon een gekke play van de Cowboys om op 4th down zo'n bal te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Ja het is gewoon een domme regel in feite. Had de bal nog gewoon onder controle toen z'n arm de grond raakte, en dat zou moeten tellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Ja het is gewoon een domme regel in feite. Had de bal nog gewoon onder controle toen z'n arm de grond raakte, en dat zou moeten tellen Vriend van me zei laatst nog dat die regel sinds dit seizoen was afgeschaft, geen idee of dat waar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Luck is fucking elite _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Niiiice, bye bye Broncos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Laatste potje van Manning? Mag het hopen :cab: Zoals hij er bijliep vandaag. Indrukwekkende secondary D van de Colts. Luck toch enkele zeer lekkere drives, heb het echt voor die jongen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Denk dat Peyton volgend jaar nog wel terugkeert bij de Broncos, kunnen ze na 2015 Eli het stokje van zijn grote broer laten overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Luck begint toch wel een beetje op Manning te lijken in zijn tijd daar. Nette overwinning, totaal niet verwacht. Ben wel echt zeer benieuwd naar volgende week. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten