Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Wat de fuck is dit, je hebt nog een halve minuut en een time out, en je laat de klok uitlopen :cab: sukkels

Past niet in het straatje van McCoy en Whisenhunt, naar mijn zin toch wel wat te conservatief de laatste tijd in de playcalling. Die interception van Butler was echt heel welkom, maar de offense is echt om te huilen zo slecht. Als daar geen verandering in komt kan Peyton nog een sloot aan interceptions gooien, maakt dan toch niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het ontzettend zonde zeg dat onze offense pas in het laatste kwart tot leven kwam, in deze wedstrijd had echt veel meer ingezeten met een fitte Mathews of een beter gameplan. Vind het knap wat Whisenhunt dit jaar heeft gedaan om Rivers weer op zijn oude niveau terug te krijgen, maar zal hem niet missen als hij ergens HC kan worden. Keenan Allen mag nu wel de Rookie of the Year worden met alweer een sterke wedstrijd in Denver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wel meerdere chokes gezien van de Zebra's. Grootste deel was wel in het voordeel van de Niners maar zoals die sack van Skuta waar ze leading with the helmet geven slaat ook gewoon weer nergens op.

Het ergste vond ik nog wel dat de Niners bij hun eerste TD eerst met 12 man op het veld stond. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar plasmascreens en wat big screens in een kroeg (Coco's Outback Pub dacht ik). Meestal (althans bij een kleinere concurrent;c) wordt er bij dat soort shit geld gevraagd maar hier dus niet, limiet is wel 600 man oid dus moet je dan op tijd aanmelden. (morgen is de announcement als het goed is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SportAmerika komt overigens wederom met een gratis Super Bowl night in Amsterdam! Ik ga er als redacteur wel heen, was [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; er vorig jaar ook niet bij?

Ik was daar toen ja ;) Dit jaar niet, ga dit jaar thuis kijken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites