Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Met dit soort dingen is internet ook echt een goudmijn natuurlijk. Die tweet over de Giants is wel heel ziek zeg, haha!

Zelf natuurlijk ook een deel van de Bucs zitten kijken. Het doet wel echt pijn om Mike Evans te zien. Ik had stiekem gehoopt dat hij voor altijd een Buc zou blijven, maar goed wel weer een TD natuurlijk als pleister (of zout ;c) in de wonden. Als we dit seizoen enigszins mee willen doen moet het echt van de defense komen. Ik blijf genieten van Devin White. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei ElMarcos:

Het openingsweekend was wel een typische vond ik. Je merkt dat veel offenses nog niet helemaal lekker lopen, maar dat is niet heel gek. Neem bijvoorbeeld de Bills, Bengals en KC. Verder, als Rodgers echt zijn achilles gescheurd heeft, dan gaat het een heel lang seizoen worden voor de Jets na alle hoop en mogelijk einde carrière voor AR.

Geen idee of dit kan bij KPN eigenlijk. 

Officieel dus gescheurde achillespees en einde seizoen. Arme Jets-fans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Richarð.:

Zonde hoor. Was ook wel benieuwd naar wat Rodgers zou kunnen daar. Wel mooi dat de zaakwaarnemer van Kaepernick meteen even gebeld heeft met de GM van de Jets.

Heel erg zonde dat na alle hype en verwachtingen dit zo snel en op deze wijze eindigt. Die move van Kaepernick zijn agent hoorde ik ook, maar ook de Jets hebben bedankt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Djordison:

Bucs 2-0 en Seahawks ook met een walk off TD, heerlijke avond :DW:

Ik denk dat de Bucs wel het bewijs zijn dat wanneer je een QB voorziet van twee top class receivers er veel meer mogelijk is. Sowieso zelf een groot fan van Mike Evans. Elk jaar goed voor 1000 yards en tussen de 8 en 10 tuddies. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElMarcos:

Ik denk dat de Bucs wel het bewijs zijn dat wanneer je een QB voorziet van twee top class receivers er veel meer mogelijk is. Sowieso zelf een groot fan van Mike Evans. Elk jaar goed voor 1000 yards en tussen de 8 en 10 tuddies. 

Hier ook hoor. Ik volg de Bucs natuurlijk al jaren en zeker in die beginjaren was het dramatisch gesteld met de ploeg. Eén van de weinige constante factoren waren Mike Evans en Lavonte David. Sindsdien eigenlijk fan gebleven van deze twee, ook met Brady, Gronk en consorten. Het is toch de Feyenoorder in mij die de loyaliteit toont aan hen die dat ook doen. ;c Evans natuurlijk met de bijzondere reeks nog steeds bezig en daar hielp gisteren ook weer bij. Aardige monstergame.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Djordison:

Hier ook hoor. Ik volg de Bucs natuurlijk al jaren en zeker in die beginjaren was het dramatisch gesteld met de ploeg. Eén van de weinige constante factoren waren Mike Evans en Lavonte David. Sindsdien eigenlijk fan gebleven van deze twee, ook met Brady, Gronk en consorten. Het is toch de Feyenoorder in mij die de loyaliteit toont aan hen die dat ook doen.  Evans natuurlijk met de bijzondere reeks nog steeds bezig en daar hielp gisteren ook weer bij. Aardige monstergame.

Zelfs echt fan van de Patriots, maar met dank aan Tom Brady de Bucs de afgelopen jaren wel met veel interesse gevolgd en vooral enorm veel respect gekregen voor Mike Evans en wat hij brengt voor die offense. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Richarð.:

Als je een top QB hebt, zijn middelmatige receivers ook voldoende toch? Ik vraag dit voor een vriend.

Licht er vooral aan hoe middelmatig. Denk dat je geen toppers nodig heb met Reid en Mahomes maar wat er nu loopt is op zijn best middelmaat en dan word het wel lastig denk,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Richarð.:

Als je een top QB hebt, zijn middelmatige receivers ook voldoende toch? Ik vraag dit voor een vriend.

Met een fitte Kelce zijn Rice, MVS, Watson en Moore prima receivers. Al denk ik dat wanneer ze écht een diepe play-off run willen het mogelijk wel nodig is om een wide receiver aan te trekken middels een trade. Je kunt niet uitsluitend afhankelijk van zijn Kelce om je passing game te laten functioneren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-9-2023 om 02:50 zei Richarð.:

Sean Payton over Nathaniel Hackett: "It might've been one of the worst coaching jobs in the history of the NFL."

Sean Payton's Denver Broncos: 0-3 na 3 wedstrijden waarvan een 70-20 nederlaag tegen de Miami Dolphins.

Iets met cosmical karma denk ik..... Mike McDaniel en de Dolphis zijn wel for real trouwens. En een ding kunnen we met zekerheid vaststellen. Speed kills. Wat een snelheid in die offense en het is niet of nauwelijks te stoppen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Djordison:

maar wat een ruimte gaven de Broncos weg. Gemiste tackles ook overal. 

Beetje het kip en het ei verhaal?

1 uur geleden zei Djordison:

Bucs helaas kansloos tegen de Eagles, matige game.

Dit was te verwachten tegen een van de betere rosters in de hele NFL ben ik bang. Al ben ik als Fantasy owner wel blij dat Evans het wederom liet zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Djordison:

Dat verhaal van de Bears is ook maar vaag. Al heb ik lang niet alles meegekregen, maar de DC heef FBI gehad..

Die laatste wordt door zowel hemzelf als de Chicago Bears voorlopig ontkent. Heb van de echte bekende nieuwtjes jagers ook nog geen bevestiging gezien. Doet niets af aan de complete shitshow in Chicago though. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen dat je niet de enige bent die dat overkomen is? Ik weet alleen niet of je blij wordt van vergeleken worden met de Giants. ;c

Bucs gewonnen bij de Saints. Dit begint serieus te worden. Zelfs zonder Evans voor het grootste gedeelte van de wedstrijd. Pfoeh, Baker vooralsnog stabiel hoor. De defense natuurlijk ook uitstekend. Ik had het jaar eigenlijk al een beetje afgeschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Djordison:

Alleen dat je niet de enige bent die dat overkomen is? Ik weet alleen niet of je blij wordt van vergeleken worden met de Giants. ;c

Niet echt. :classic_sad: Moet ook zeggen dat ik niet direct een lichtpunt heb gezien en de persconferentie van Belichick gaf ook niet meteen vertrouwen. Hij zag er heel erg geknakt uit. Alsof hij ook niet meer wist wat te doen. 

2 uur geleden zei Djordison:

Bucs gewonnen bij de Saints. Dit begint serieus te worden. Zelfs zonder Evans voor het grootste gedeelte van de wedstrijd. Pfoeh, Baker vooralsnog stabiel hoor. De defense natuurlijk ook uitstekend. Ik had het jaar eigenlijk al een beetje afgeschreven.

Bucs ogen dit seizoen eigenlijk beter dan vorig seizoen met Brady. Wel benieuwd hoe dat komt. Deels vermoed ik een nieuwe OC en deels beter game management van Todd Bowls. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Djordison:

49ers zijn hun ongeslagen status kwijt. Ondanks twijfelachtige flags en het verlies van CMC en Deebo kwamen ze nog terug in de laatste minuut. Missed field goal met 8 seconden te gaan. Opstootje vooraf tussen twee teams, dus de Browns werden gek.

Die refs waren echt waardeloos(beide kanten op btw). Offense was gewoon niet goed genoeg vandaag. Purdy zijn slechtste wedstrijd tot dusver en Schwartz heeft nu een record van 8-1 tegen Shanahan dus dat is ook wel tekenend voor hoe die twee matchen kwa offense-Defense.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patriots werden gelukkig niet helemaal uitgezonden, maar wat er op Redzone voorbij kwam was niet best. Patriots onwaardig. Als je zelfs tegen de Raiders zo zwak voor de dag komt, dan word het een lang seizoen. De offense is en blijft echt non-existent.

Sowieso zag je gisteren weer veel teams die het lastig hadden in offensive opzicht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, zag van de week wat statistieken over de offense en lage gemiddelde ervan. Bucs ook last van, dat is af en toe niet om aan te gluren. Voor zo ver je het echt goed meekrijgt via Redzone natuurlijk. Het is echt een krankzinnig goed programma, maar als je wat wil zeggen over een team is er gewoon te weinig tijd voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites