Tijn Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Fitzmagic speelt het hele seizoen voor zijn kunnen geweldig, gooit hij vandaag twee verschrikkelijke interceptions tegen de Bills waardoor de Steelers alsnog de laatste wildcard gaan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Jets alsnog eruit, ik ben er niet rouwig om :D Pats ook wel verloren, nu hopen dat Denver niet wint zodat je alsnog de #1 seed pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Jets alsnog eruit, ik ben er niet rouwig om :D Pats ook wel verloren, nu hopen dat Denver niet wint zodat je alsnog de #1 seed pakt. Zou er niet op rekenen, corner van ons geeft even een 72 yard TD cadeau aan Thomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Steelers :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2016 Zo zonde dat de wedstrijden zoveel stilliggen. Zit nu Seattle - Arizona te kijken en soms kijk ik naar wat andere wedstrijdjes, vind het wel leuk om naar te kijken, maar al die pauzes joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Zo zonde dat de wedstrijden zoveel stilliggen. Zit nu Seattle - Arizona te kijken en soms kijk ik naar wat andere wedstrijdjes, vind het wel leuk om naar te kijken, maar al die pauzes joh. Daarom kijk ik het ook nooit puur. Gebruik altijd twee schermen waarop ik op het éne scherm kijk en het andere bezig ben voor school of wat zit te gamen. Kijk nu overigens ook de Seahawks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Lockett _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Zo zonde dat de wedstrijden zoveel stilliggen. Zit nu Seattle - Arizona te kijken en soms kijk ik naar wat andere wedstrijdjes, vind het wel leuk om naar te kijken, maar al die pauzes joh. Tijdens het reguliere seizoen kun je een stream voor NFL Redzone zoeken, schakelprogramma tussen de wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 FoxSports had beter Broncos - Chargers uit kunnen zenden. Wat een kut wedstrijd is dit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Peyton weer terug als QB van Denver en de commentatoren doen meteen alsof God zelve terug van weg is geweest. Chargers maken het in iedergeval weer spannend na een lange TD voor Tyrell Williams door een busted coverage, genieten als we de Chiefs de AFC West kunnen laten winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Peyton moet gewoon stoppen. Het liefst zo snel mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Peyton moet gewoon stoppen. Het liefst zo snel mogelijk. Dit is ongetwijfeld zijn laatste seizoen. Kan het gewoon niet meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Waarom krijgt Denver home field advantage, ten opzichte van die andere 12-4 teams? Ze zijn in zo'n beetje alle stats de mindere van de 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Waarom krijgt Denver home field advantage, ten opzichte van die andere 12-4 teams? Ze zijn in zo'n beetje alle stats de mindere van de 3 Omdat Denver van New England en Cincinatti hebben gewonnen valt de tiebreaker in hun voordeel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Doordat Pats nog naar 2 zakken vermijden ze mogelijk Steelers en krijgen (hopelijk) Texans in ronde 2 _O_ Packers zelfde eigenlijk. Verliezen de division aan Minnesota, maar vermijden zo wel mogelijk Seahawks in ronde 1, en Panthers in ronde 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Doordat Pats nog naar 2 zakken vermijden ze mogelijk Steelers en krijgen (hopelijk) Texans in ronde 2 _O_ Packers zelfde eigenlijk. Verliezen de division aan Minnesota, maar vermijden zo wel mogelijk Seahawks in ronde 1, en Panthers in ronde 2. Zou me niets verbazen als de Packers het in de wild card round al afleggen tegen de Redskins met de geweldige vorm waar Kirk Cousins insteekt, is echt geen bijzonder team nu dat hun offense totaal niet loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Zou me niks verbazen als de Patriots expres hebben verloren, eerste helft hebben ze alleen maar gerend. Packers missen wel home field advantage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 En voor het tweede jaar op rij zijn we op zoek naar een nieuwe HC. Tomsula maakte toch te veel fouten. Hopelijk nu een grotere naam en zelfs een 2nd/3th rounder traden voor Sean Payton zou ik totaal niet erg vinden. Payton voor de offense met Baalke zijn expertise kwa defense zou echt een prachtige combinatie zijn, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 En voor het tweede jaar op rij zijn we op zoek naar een nieuwe HC. Tomsula maakte toch te veel fouten. Hopelijk nu een grotere naam en zelfs een 2nd/3th rounder traden voor Sean Payton zou ik totaal niet erg vinden. Payton voor de offense met Baalke zijn expertise kwa defense zou echt een prachtige combinatie zijn, Hoe zit het talentwise? Toch veel mensen verloren laatste off-season. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Hoe zit het talentwise? Toch veel mensen verloren laatste off-season. QB heb je met Gabbert en Kaepernick twee compleet verschillende spelers waarbij ik persoonlijk meer vertrouwen heb in Gabbert. Zeker omdat Kaepernick is al die jaren echt nergens in echt beter is geworden. Beide niet echt een topper maar als stop gap kan je nog wel een jaartje door met Blaine. HB heb je met Hyde een goede maar daarachter is het vooral een hoop middelmaat. Zeker gezien Hyde's blessuregevoeligheid zou ik graag wel een extra versterking willen zien. FB is prima met Miller. WR heb je nu Smith, Patton, Ellington en Smelter. Moet wel nog echt wat bij aan de bovenkant. Boldin zijn contract loopt af en is ook niet echt een echte #1 meer maar nog altijd prima. TE McDonald lijkt sinds Gabbert start een prima TE te zijn en daarachter Bell en Anderson. Mss Celek terugbrengen dan heb je een prima groep. OL Davis lijkt terug te gaan keren en met Staley-Tiller-Kilgore staat de linkerkant iig. Op RT zag Brown er prima uit laatste twee wedstrijden dus eventueel Davis op RG en je heb een prima lijn staan. Boone zijn contract loopt af en zal denk ik wel vertrekken. DL is vooral de vraag of we Williams gaan verlengen of niet. Armstead heeft serieus talent en zeker als rusher al prima. De rest zijn prima spelers maar niet echt toppers. OLB heb je met Lynch een hele goede. Brooks moet je zo snel mogelijk dumpen en Harold heeft potentie. Lemonier is niks en Carradine zijn ze aan het omtrainen naar OLB maar het is sowieso ook wel afhankelijk of we in 3-4 blijven of naar 4-3 gaan. Zou wel een extra rusher erbij willen tegenover Lynch. MLB heb je met Bowman een beest die steeds meer zijn oude niveau haalde. Daarnaast heb je Hodges die degelijk is maar een echte versterking zou prettig zijn. CB veel talent maar geen echte topper op dit moment. Een diepteversterkingen zou prima zijn maar in de breedte is het eigenlijk al prima. S heb je nu nog vier echt goede. Reid, Bethea, Tartt en Ward is een van de beste groepen in de league en enige positie waar echt niemand nodig is. Oftewel staat een redelijke basis waarmee je mee kan dingen om de play-offs mits je de goede spelers toevoegt. En een capabele coach erop zet. Voor een superbowl moet er echt wel wat veranderen en zeker kwa QB is het nu te matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 Steelers, makkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 Het is -23 daar, ben heel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 Nu is het -19. 0-6, ik val nu pas binnen. Hup Seahawks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 Nu is het -19. 0-6, ik val nu pas binnen. Hup Seahawks Je hebt weinig gemist, tot nu toe erg armoedig nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari 2016 Share Geplaatst 10 januari 2016 YESSS!!!! Hawks, whahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten