Sanel Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Wat een return van Landry _O_ 69 yards Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Bij Seattle @ St. Louis hadden zowel Lockett en Austin een punt return voor een touchdown, die eerste was in college al een geweldige special teams speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Is dit 'normaal'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Volgens mij is dat niet de officiele gameclock maar die van de televisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Toch wel een hele sterke pot van de Chargers gezien uiteindelijk. Eerste helft erg matig door twee stomme beslissingen van Rivers met als resultaat twee picks, maar in de tweede helft was de offense niet te stoppen. Green die eindelijk zijn potentie laat zien als (toekomstige) opvolger van Gates en Allen die zijn beste wedstrijd van zijn carrière speelt na een minder tweede seizoen. Verdediging knap de Lions offense onschadelijk gemaakt in de tweede helft, hopelijk dat nu iedereen eens fit blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Pacman Jones. ;e Mijn maag draaide om bij die beelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Vannacht is Eagles - Falcons al om 1:10, ook maar eens kijken. Wel zonde trouwens dat Dez gelijk zijn voet breekt in de eerste wedstrijd. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Ik ga ook weer kijken. Erg tof om te zien. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Vannacht is Eagles - Falcons al om 1:10, ook maar eens kijken. Wel zonde trouwens dat Dez gelijk zijn voet breekt in de eerste wedstrijd. :cab: Jij hebt hem met fantasy toch? Gelukkig heb ik Cowboys #2 receiver Terrence Williams (d) Weet iemand of Fox ook de rechten op MNF en TNF heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Weet iemand of Fox ook de rechten op MNF en TNF heeft? Ik zie nu ESPN MNF staan, dus dat zal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 Jij hebt hem met fantasy toch? Gelukkig heb ik Cowboys #2 receiver Terrence Williams (d) Weet iemand of Fox ook de rechten op MNF en TNF heeft? Klopt inderdaad, maar heb nog wel wat mensen op die banken die hem kunnen vervangen. Julio Jones. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 Heel positief over de eerste helft van atlanta, julio uiteraard een monster en de defense zag er stellar uit. Ergens in de 3rd in slaap gevallen (gelukkig) dus kan daar niet over oordelen Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 Pfoeh, ik ben vorig jaar naar Amerika op vakantie geweest en daar werd ik drie weken lang doodgegooid met college Football. Sindsdien probeer ik het ook te volgen. Nog wel lastig qua posities en taktieken, maar van basketbal begreep ik het begin ook niks. Waren dus in Florida op vakantie en daar reden we de eerste afslag van de snelweg ineens tegen een immens stadion op. Tampa Bay Buccaneers is dus mijn team geworden. Dat ging goed de eerste wedstrijd. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 Pfoeh, ik ben vorig jaar naar Amerika op vakantie geweest en daar werd ik drie weken lang doodgegooid met college Football. Sindsdien probeer ik het ook te volgen. Nog wel lastig qua posities en taktieken, maar van basketbal begreep ik het begin ook niks. Waren dus in Florida op vakantie en daar reden we de eerste afslag van de snelweg ineens tegen een immens stadion op. Tampa Bay Buccaneers is dus mijn team geworden. Dat ging goed de eerste wedstrijd. :-D De Tampa Bay Buccaneers, het team waar je fan van wordt omdat je vroeger als kind dat piratenschip in het stadion vet vond. Maat van me is ook voor de Bucs, kwam hier zondag NFL kijken, die was goed pissed :mrgy: Lijkt gewoon alsof die franchise gedoemd is om te falen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 De Tampa Bay Buccaneers, het team waar je fan van wordt omdat je vroeger als kind dat piratenschip in het stadion vet vond. Maat van me is ook voor de Bucs, kwam hier zondag NFL kijken, die was goed pissed :mrgy: Lijkt gewoon alsof die franchise gedoemd is om te falen. Haha, het was echt mooi hoor. Sowieso die ESPN-zenders zijn voor elke sportfan al _O_. We waren op roadtrip door Florida samen met mijn vriendin, neef en zijn vriendin. Nemen we daar een afslag en eigenlijk zitten we niet op te letten. BAM, een stadion. Gruwelijke plakkaten op de buitenkant met het logo en daaronder Defend the Bay! Toen was ik om hoor. Zo is m'n vriendin voor de Miami Dolphins geworden vanwege het logo. ;c Maar goed, het voordeel is dat je behoudens vakanties geen band hebt met een gebied. Zo vind ik de Seahawks ook gruwelijk, alleen al vanwege het logo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Haha herkenbaar. Zo vind ik de Miami Dolphins wel vet vanwege de mooie kleuren van hun tenues, Tempa Bay Buccaneers vanwege dat stadion en het logo en de Washington Redskins ook vanwege de kleuren en het logo. Verder niet echt een team die echt mijn voorkeur geniet zoals ik bij voetbal echt fan ben van bepaalde clubs. Zelfde heb ik bij de NBA trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 16 september 2015 Share Geplaatst 16 september 2015 Bij mij is het probleem dat ik eerst met de fantasy ben begonnen en daarna pas echt ben gaan kijken, daardoor heb ik nooit een favoriete team kunnen kiezen maar ben ik voor bepaalde spelers. Heb natuurlijk wel een zwak voor een aantal spelers, maar dat komt dan ook vooral door de fantasy. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Chiefs geven even de overwinning cadeau aan de Broncos met twee fumbles van Charles en twee picks van Smith, zo ga je die lui nooit verslaan als divisiekampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Paar mooie uitslagen in CFB vannacht. USC thuis de boot in tegen Stanford. Ole Miss dat gaat winnen bij Bama _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Ik zag een epische misser van de Longhorns langskomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Was echt ontzettend onder de indruk van Leonard Fournette bij LSU, geweldige runningback die vooral doet denken aan Adrian Peterson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 [twitter]645650007266226176[/twitter] :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Huhu dat Buffalo. Vorige week nog "we want Brady", vandaag 466 yds en 3 TD's voor Brady en 40 opgehangen aan die "geweldige" defence :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 september 2015 Share Geplaatst 20 september 2015 Dolphins pfff.... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten