Simonsav Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 rond 2.15 - 2.30 gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Hoelaat is het ongeveer rust? Wordt de rustshow uitgezonden door Fox? Neem aan van wel, is toch een belangrijk onderdeel van het hele gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Ja sowieso niet voor 2 uur, en wordt zeker uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Ja sowieso niet voor 2 uur, en wordt zeker uitgezonden. ZIt jij op stream te kijjken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Als ik een opmerking mag geven: Ik snap de populariteit van deze sport toch totaal niet hoor. Voorlopig wel eens tof om te zien, maar dat spel ligt echt continu stil :s Zelfs tijdens een voetbalmatch kan dat soms al irritant zijn en dit is 10x erger :s *Vraagje, zijn er geen 4 pogingen (downs heet dat zo te zien?) vooraleer de bal naar de andere kant gaat? Nu wordt er na de 4e down gewoon een field goal getrapt? Mis ik iets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 ZIt jij op stream te kijjken? Ja, Fox. Voordeel tov BBC andere jaren is dat ik nu wel alle "leuke" commercials meekrijg ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Hauschka, die man was echt goud voor mijn Fantasy teams dit jaar en dat als een fucking kicker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Als ik een opmerking mag geven: Ik snap de populariteit van deze sport toch totaal niet hoor. Voorlopig wel eens tof om te zien, maar dat spel ligt echt continu stil :s Zelfs tijdens een voetbalmatch kan dat soms al irritant zijn en dit is 10x erger :s *Vraagje, zijn er geen 4 pogingen (downs heet dat zo te zien?) vooraleer de bal naar de andere kant gaat? Nu wordt er na de 4e down gewoon een field goal getrapt? Mis ik iets? Dat had ik vroeger ook, maar hoe meer je kijkt, hoe meer je went aan die onderbrekingen :) En je hebt 4 pogingen om telkens 10 yards te overbruggen. Als je op de 4de en laatste poging zit, en dicht genoeg tegen de eindzone, dan trappen ze liever een fieldgoal (is makkelijker) dan te proberen voor een touchdown, want als je faalt dan heb je geen punten erbij, terwijl als je een field goal trapt tenminste nog 3 ptn krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 http://tinychat.com/superbowlmu De tiny zoekt kenners :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Dat had ik vroeger ook, maar hoe meer je kijkt, hoe meer je went aan die onderbrekingen :) En je hebt 4 pogingen om telkens 10 yards te overbruggen. Als je op de 4de en laatste poging zit, en dicht genoeg tegen de eindzone, dan trappen ze liever een fieldgoal (is makkelijker) dan te proberen voor een touchdown, want als je faalt dan heb je geen punten erbij, terwijl als je een field goal trapt tenminste nog 3 ptn krijgt. Ok, wss als ze zeggen "4th down" dat ze bedoeling dat dan de 4e poging start (dacht dat er dan 4 gedaan waren, maar zal wel niet 100% opgelet hebben). Net zien we de Broncos ipv een laatste poging te doen om het laatste stuk van die 10 yards te overbruggen gewoon de bal wegtrappen, is dat omdat balverlies te dicht bij het eigen doel als te risicovol bevonden wordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Ok, wss als ze zeggen "4th down" dat ze bedoeling dat dan de 4e poging start (dacht dat er dan 4 gedaan waren, maar zal wel niet 100% opgelet hebben). Net zien we de Broncos ipv een laatste poging te doen om het laatste stuk van die 10 yards te overbruggen gewoon de bal wegtrappen, is dat omdat balverlies te dicht bij het eigen doel als te risicovol bevonden wordt? Ja, als je op die plek het balbezit weer terug geeft aan Seattle geef je hun een betere kans om weer te scoren. Dat zullen ze alleen doen wanneer ze achterstaan in het vierde kwart of wanneer ze in niemandsland zijn (tussen de 40 en 50 yardline van je tegenstander). Is dan vrijwel onmogelijk voor je kicker om een field-goal te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Ja, als je op die plek het balbezit weer terug geeft aan Seattle geef je hun een betere kans om weer te scoren. Dat zullen ze alleen doen wanneer ze achterstaan in het vierde kwart of wanneer ze in niemandsland zijn (tussen de 40 en 50 yardline van je tegenstander). Is dan vrijwel onmogelijk voor je kicker om een field-goal te maken. Ok, nog 1 vraagje dan (ben grotendeels mee nu), indien de QB een pass geeft, mag de receiver dan de ball ook nog eens passen? Of mag enkel de QB een pass geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Je mag weer passen, maar niet meer voorwaarts. Je mag maar 1 voorwaartse pass geven per actie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Die blik in zijn ogen:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Champ Bailey, die man kan echt niet meer. Vorig jaar de Ravens al dankbaar gebruik van gemaakt, Wilson zal hem ook wel opzoeken deze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Die blik in zijn ogen:-D haha geweldig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Vrij strenge TD regel toch wel, bedoel hij vangt de bal gewoon en staat met beide voeten in de endzone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Leek mij ookal het geval ja [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Vrij strenge TD regel toch wel, bedoel hij vangt de bal gewoon en staat met beide voeten in de endzone. Ok, ben dus niet de enige die dit even raar vond? Had de bal toch overduidelijk vast toen hij op de grond stond? Dacht dat dat de bedoeling was? Tenzij dit niet telt omdat de speler van de broncos de bal ook vasthad/aanraakte op dat moment? Ook 0 protest van seattle dus het zal wel reglementair geweest zijn? (Tenzij protesteren compleet not done is in american football?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Ja er was geen protest, omdat het nu eenmaal de regel is: je moet de bal vangen, en "controle hebben over de bal in de beweging van het vangen" :cab: klinkt ingewikkeld, maar je moet 'm dus vangen, en ook daarna nog controle hebben over de bal, terwijl bij deze fase, hij vangt de bal, komt neer, maar verliest hem dan.. dus geen TD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Zou pas sprake zijn van een touchdown wanneer hij tijdens het hele proces van het vangen van de bal controle heeft en dat had hij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Ja er was geen protest, omdat het nu eenmaal de regel is: je moet de bal vangen, en "controle hebben over de bal in de beweging van het vangen" :cab: klinkt ingewikkeld, maar je moet 'm dus vangen, en ook daarna nog controle hebben over de bal, terwijl bij deze fase, hij vangt de bal, komt neer, maar verliest hem dan.. dus geen TD Beetje vage regel, maar dan klopt het effectief, had niet bepaald controle over de bal *Ligt het trouwens aan mij of sucken de broncos hard time? Die QB lijkt me er echt hélémaal niks van te bakken op dit moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 ^juist Moet zowat hun slechtste quarter van het seizoen zijn voor de Broncos dit trouwens :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 Beetje vage regel, maar dan klopt het effectief, had niet bepaald controle over de bal *Ligt het trouwens aan mij of sucken de broncos hard time? Die QB lijkt me er echt hélémaal niks van te bakken op dit moment Hij is 1 van de beste ooit in het reguliere seizoen, in de playoffs wil ie nog wel eens (vrij vaak) falen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 ^juist Moet zowat hun slechtste quarter van het seizoen zijn voor de Broncos dit trouwens :cab: Schade is nog beperkt. Dat zit ze iig mee. Had stuk slechter dan 8-0 kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten