Rensationeel. Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 [Youtube]EjBgAVCKqO8 Nieuwe release voor Meth's album met mijn 3 Wu favorietjes :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 (bewerkt) Deze dag _O_ Dit jaar _O_ Eindelijk Dre Day [video=youtube;DvM-Q_eA7mY] 7 augustus 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Deze dag _O_ Dit jaar _O_ Eindelijk Dre Day [video=youtube;DvM-Q_eA7mY] Wat vind je er van tot nu toe? Ben benieuwd naar jullie meningen. Zelf nu bij track 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Is dat lelijke Detox gedropt dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Is dat lelijke Detox gedropt dan? Nee, Compton. Nieuwe album geïnspireerd op een film over NWA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Danke schön. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Wat vind je er van tot nu toe? Ben benieuwd naar jullie meningen. Zelf nu bij track 4. Hier een gids met uitleg over de wat onbekendere features http://matthewball.me/compton/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Zou ik iets missen als ik het niet luister? Denk het niet toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Damn it, één van mijn favoriete MC's heeft het leven gelaten deze morgen. RIP Sean Price :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Wat????? Tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 WTF meen je niet? Jezus zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Was vandaag op Appelsap, boys van Mobb Deep ineens schreeuwen RIP Sean P! Dacht even dat het een vage grap was, veel te jong man. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 (bewerkt) X3fjDB-Rkwg 032cev_IhHc sboP3Uw6kcY WjK0n57Hwb0 fP8FMdVcCQQ Co63sm3lgKM ZLp7M5SMBkQ Ljd7h8ovEow gYkxtuNS_w4 9 augustus 2015 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Vic Mensa > Chance The Rapper Roep het al twee jaar :LO: Tayyib Ali klinkt geinig. Die Makonnen guy mag ik wel af en toe, deze vind ik bv. wel luisteren waard. [soundcloud]https://soundcloud.com/ilovemakonnen/down-4-so-long-remix-feat-ezra-koenig-despot-red-bull-20-before-15[/soundcloud] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 augustus 2015 Share Geplaatst 10 augustus 2015 Talking to my diary :<:<. Voorderest niet zo'n heeel groot fan van het album tot nu toe. Het is iets te veel trap naar mijn smaak. 6.5je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Vic Mensa > Chance The Rapper Roep het al twee jaar :LO: Tayyib Ali klinkt geinig. Die Makonnen guy mag ik wel af en toe, deze vind ik bv. wel luisteren waard. [soundcloud]https://soundcloud.com/ilovemakonnen/down-4-so-long-remix-feat-ezra-koenig-despot-red-bull-20-before-15[/soundcloud] makonnen heeft een bepaalde uitstraling die niet iedereen heeft, hou ik van. neemt zich niet echt serieus. goede track (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Mick Jenkins dropt exact een jaar na zijn vorige project een EP, genaamd 'Wave' http://www.npr.org/2015/08/12/431910529/first-listen-mick-jenkins-wave-s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 (bewerkt) -rO7_UAxBqk vies 13 augustus 2015 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 [Youtube]zTBIvIDnnv8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 -rO7_UAxBqk vies Vies is niet het goede woord, lelijk omschrijft het beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Vies is niet het goede woord, lelijk omschrijft het beter. jij herkent kwaliteit nog niet als het met gespreide anus voor je staat te dansen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 5JVJMwMQFH0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten