Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

25 juni komt Kanye met de Yeezus Tour naar Brussel _O_ Zaterdag ticketverkoop

02/07 in Amsterdam [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION];

kloptt.. ik ga sowieso en kaartjes zitten tussen de 39-45 euroo dus dat is sowieso chill.. enige nadeel is dat toen ik naar drake ging, ik met heel wat andere mensen ging dan normaal. Die willen nu ook Kanye, en met wie ik normaal ga ook. Dan gaan we staanplaatsen kopen, ga je met een groep van 18 man naar binnen fzo. :| TERROR! MAAAR KANYE WESTTT BITCHESS!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niet bekend, zal ook wel zoiets zijn schat ik. Vorige keer was het fucking duur en zat de zaal maar halfvol :cab:

klopt, vorig jaar kwam kanye in HMH. waren kaartjes 100 euro, was ook niet uitverkocht. Nu vrijdag ze zo goedkoop zijn koop ik gwn 6 kaartjes staanplaatsen, en geef ik eentje aan mn vriendin de rest ga ik gwn voor iets duurder verkopen aan mensen die willen gaan. :mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht alleen in Amsterdam, dat ie verplaatst werd.. link van heel europese?

‎[CANCELLED!] Kanye West - The Yeezus Tour @ Palais 12, Brussels Expo

Unfortunately, the concert of Kanye West that was scheduled on the 25th of June at the Palais 12, Brussels Expo, was cancelled. The artist was forced to postpone his European tour. We would like to apologize for the inconvenience.

https://www.facebook.com/LiveNationBelgium

Link naar opmerking
Deel via andere websites