Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Salaris klopt dat hij dat moet terugbetalen, maar geen profcontract betekend niet automatisch dat iemand een amateurcontract heeft. Zo'n amateur contract moet ook worden ondertekent door een speler en zit ook weer heel anders ineen.

Ik zei maar wat, sorry. Het lijkt me niet dat er dan iets gebeurd eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schrikbarend slecht was het gisteravond, een totale ontmaskering door elf Volendammers waarvan we enkele weken geleden in de voorbereiding nog ruim wonnen. Al zeven tegendoelpunten en vier rode kaarten na vier wedstrijden, het zegt wel wat. Schreurs tot nu toe geen versterking gebleken, al mag je dat misschien nog niet zeggen zo vroeg. Snel vergeten en het vizier nu op MVV en Fortuna, must wins toch wel, zeker voor de achterban.

Verwacht dat Letschert nog zal vertrekken en Biemans al klaar staat als zijn vervanger. NEC en Sparta gelukkig ook beide puntenverlies geleden, dus de schade valt nog enigzins te overzien.

Fortuna is absoluut dramatisch dit seizoen... Als je daar niet met een paar goals verschil van kunt winnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winnen van MVV, heerlijk. Eerste helft uitstekend gespeeld en twee prachtige doelpunten gemaakt. Tweede helft de teugels wat laten vieren, maar uiteindelijk nauwelijks in de problemen gekomen. Heerlijk sfeertje ook, ook dankzij de vele Sjengen. Goed hersteld van afgelopen maandag en nu de komende twee weken lekker toeleven naar Fortuna met een gedeelde eerste plek.

Timo kan lekker optyfen, doe mij maar Bartje Biemans.

[MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Wat is jullie probleem met het Bronsgroen Eikenhout?

bewerkt door Le Saux
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies.

Snap nog steeds niet waarom Biemans vandaag heeft mogen spelen overigens. Contract formeel opgezegd op 1 april en dus vanaf 1 juli volledig transfervrij en niks meer te maken met Roda. Tekent hij paar dagen terug contract, heeft hij de openstaande schorsing opeens uitgezeten in een wedstrijd waarin hij theoretisch niks met de club te maken had. Beetje vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies.

Snap nog steeds niet waarom Biemans vandaag heeft mogen spelen overigens. Contract formeel opgezegd op 1 april en dus vanaf 1 juli volledig transfervrij en niks meer te maken met Roda. Tekent hij paar dagen terug contract, heeft hij de openstaande schorsing opeens uitgezeten in een wedstrijd waarin hij theoretisch niks met de club te maken had. Beetje vreemd.

Was denk ik inderdaad een verrassing voor iedereen dat Biemans speelde. Dus jullie zijn een beetje het Cambuur van Limburg? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EN wat als je dan Fortunafan bent en in Heerlen woont?

Dit zijn dingen die je simpel kunt voorkomen door bv een fankaart/clubkaart te nemen. Bij de meeste clubs zijn die gratis. Het lijkt mij dat je dan goed kunt controleren, als club, hoe vaak fans naar een wedstrijd komen of dat het eenmalig tegen een bepaalde club is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet waar je naar wil refereren met die 'sneue capuchonhelden', maar als je daarmee naar 'de veldslag tegen MVV van vorig jaar' refereert raad ik je toch aan om dit verhaal nog eens door te lezen:

http://www.fortunasc.nl/content/view/index/3638

Ik bedoel in het algemeen, de sociale media draait weer overuren qua bedreigingen tussen geel/groen en geel/zwart

Link naar opmerking
Deel via andere websites