Satyr Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Salaris klopt dat hij dat moet terugbetalen, maar geen profcontract betekend niet automatisch dat iemand een amateurcontract heeft. Zo'n amateur contract moet ook worden ondertekent door een speler en zit ook weer heel anders ineen. Ik zei maar wat, sorry. Het lijkt me niet dat er dan iets gebeurd eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Ik zei maar wat, sorry. Het lijkt me niet dat er dan iets gebeurd eigenlijk. Haha, zou ook heel raar zijn mocht er wat gebeuren, maar moest even denken aan Celtic laatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Dan neem ik aan dat de KNVB niet moeilijk gaat doen over de status van de speler, want je kunt als club toch niet weten dat een contract ongeldig zal worden verklaard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Schrikbarend slecht was het gisteravond, een totale ontmaskering door elf Volendammers waarvan we enkele weken geleden in de voorbereiding nog ruim wonnen. Al zeven tegendoelpunten en vier rode kaarten na vier wedstrijden, het zegt wel wat. Schreurs tot nu toe geen versterking gebleken, al mag je dat misschien nog niet zeggen zo vroeg. Snel vergeten en het vizier nu op MVV en Fortuna, must wins toch wel, zeker voor de achterban. Verwacht dat Letschert nog zal vertrekken en Biemans al klaar staat als zijn vervanger. NEC en Sparta gelukkig ook beide puntenverlies geleden, dus de schade valt nog enigzins te overzien. Fortuna is absoluut dramatisch dit seizoen... Als je daar niet met een paar goals verschil van kunt winnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 augustus 2014 Share Geplaatst 29 augustus 2014 Mooi dat Biemans terug is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 (bewerkt) Winnen van MVV, heerlijk. Eerste helft uitstekend gespeeld en twee prachtige doelpunten gemaakt. Tweede helft de teugels wat laten vieren, maar uiteindelijk nauwelijks in de problemen gekomen. Heerlijk sfeertje ook, ook dankzij de vele Sjengen. Goed hersteld van afgelopen maandag en nu de komende twee weken lekker toeleven naar Fortuna met een gedeelde eerste plek. Timo kan lekker optyfen, doe mij maar Bartje Biemans. [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Wat is jullie probleem met het Bronsgroen Eikenhout? 31 augustus 2014 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Mestreechs volkslied is natuurlijk meer hun volkslied dan het Limburgs volkslied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Precies. Snap nog steeds niet waarom Biemans vandaag heeft mogen spelen overigens. Contract formeel opgezegd op 1 april en dus vanaf 1 juli volledig transfervrij en niks meer te maken met Roda. Tekent hij paar dagen terug contract, heeft hij de openstaande schorsing opeens uitgezeten in een wedstrijd waarin hij theoretisch niks met de club te maken had. Beetje vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Precies. Snap nog steeds niet waarom Biemans vandaag heeft mogen spelen overigens. Contract formeel opgezegd op 1 april en dus vanaf 1 juli volledig transfervrij en niks meer te maken met Roda. Tekent hij paar dagen terug contract, heeft hij de openstaande schorsing opeens uitgezeten in een wedstrijd waarin hij theoretisch niks met de club te maken had. Beetje vreemd. Was denk ik inderdaad een verrassing voor iedereen dat Biemans speelde. Dus jullie zijn een beetje het Cambuur van Limburg? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 De eerste helft was het beste van dit seizoen, tweede helft een heel stuk minder. Wat een verademing om Biemans in het centrum te hebben ipv Letschert. Zoveel rustiger! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 september 2014 Share Geplaatst 2 september 2014 http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=2295 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 10 september 2014 Share Geplaatst 10 september 2014 Na overleg met de veiligheidsdriehoek (politie, openbaar ministerie en gemeente) is besloten dat aan inwoners van gemeenten Kerkrade, Heerlen, Voerendaal en Simpelveld geen kaarten verkocht mogen worden Geen derby voor mij dus:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 10 september 2014 Share Geplaatst 10 september 2014 Belachelijk maarja, 'derby' voor ons vrijdag tegen vrijdag ook naar de klote geholpen. Kassa's dicht op verzoek van veiligheidsdriehoek, kaartverkoop vandaag en morgen 2 uur, alle gegevens van iedere persoon op laten schrijven etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 september 2014 Share Geplaatst 10 september 2014 EN wat als je dan Fortunafan bent en in Heerlen woont? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 10 september 2014 Share Geplaatst 10 september 2014 Pech, of in onderling overleg met de club kunnen overtuigen dat je echt Fortuna-fan bent en je op de een of andere manier binnen komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 september 2014 Share Geplaatst 10 september 2014 EN wat als je dan Fortunafan bent en in Heerlen woont? Dit zijn dingen die je simpel kunt voorkomen door bv een fankaart/clubkaart te nemen. Bij de meeste clubs zijn die gratis. Het lijkt mij dat je dan goed kunt controleren, als club, hoe vaak fans naar een wedstrijd komen of dat het eenmalig tegen een bepaalde club is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Ik heb een seizoenkaart bij Roda, dus kan zodoende geen clubkaart bij een andere club aanschaffen. Verder zijn gekochte kaarten door Rodafans achteraf geblokkeerd naar ID-controle met de lokale driekhoek en Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Ooh oke op die fiets, vrij bizar dat het zo rigoureus wordt aangepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Er worden ook maar 7000 mensen verwacht. Na de veldslag tegen MVV van vorig jaar en de hierboven genoemde maatregelen, is het niet echt aantrekkelijk om te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Er worden ook maar 7000 mensen verwacht. Na de veldslag tegen MVV van vorig jaar en de hierboven genoemde maatregelen, is het niet echt aantrekkelijk om te gaan. Voor Fortuna-begrippen is dat best netjes, kunnen er ook maar 12.000 in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Voor Fortuna-begrippen is dat best netjes, kunnen er ook maar 12.000 in. Bij normale verkoop en zonder die sneue capuchonhelden zit het gewoon vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Weet niet waar je naar wil refereren met die 'sneue capuchonhelden', maar als je daarmee naar 'de veldslag tegen MVV van vorig jaar' refereert raad ik je toch aan om dit verhaal nog eens door te lezen: http://www.fortunasc.nl/content/view/index/3638 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Weet niet waar je naar wil refereren met die 'sneue capuchonhelden', maar als je daarmee naar 'de veldslag tegen MVV van vorig jaar' refereert raad ik je toch aan om dit verhaal nog eens door te lezen: http://www.fortunasc.nl/content/view/index/3638 Ik bedoel in het algemeen, de sociale media draait weer overuren qua bedreigingen tussen geel/groen en geel/zwart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Ik bedoel in het algemeen, de sociale media draait weer overuren qua bedreigingen tussen geel/groen en geel/zwart Ah ok, dan heb ik je vorige bericht verkeerd geïnterpreteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Geen derby voor mij dus:( Als je echt wil, kan ik eens rondvragen of iemand in m'n vriendenkring niet gaat en/of kaarten over heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten