Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Pas vanaf de tweede map. Maar ik ben nu net op die tweede map (nog niet alle collectibles van map 1, wel bijna) en ik heb de optie nog niet. Dus duurt nog wel even volgens mij.

Als het goed is krijg je die mogelijkheid al vrij snel in de tweede wereld. Heb hem gisterenavond uitgespeeld na een uur of zestien, prima tussendoortje voor de nieuwe Assasins Creed straks. Vanavond waarschijnlijk nog even de collectibles verzamelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed is krijg je die mogelijkheid al vrij snel in de tweede wereld. Heb hem gisterenavond uitgespeeld na een uur of zestien, prima tussendoortje voor de nieuwe Assasins Creed straks. Vanavond waarschijnlijk nog even de collectibles verzamelen.

Klopt! Nadat ik 't poste speelde ik de eerste missie van Queen Wrinkle (nee zo heet ze niet :p) en toen had ik die ability. Wel super chill trouwens. Ben alleen benieuwd hoe eenvoudig of hoe moeilijk het is om captains en warchiefs te branden. Maar dat ga ik binnenkort maar eens uitproberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt! Nadat ik 't poste speelde ik de eerste missie van Queen Wrinkle (nee zo heet ze niet :p) en toen had ik die ability. Wel super chill trouwens. Ben alleen benieuwd hoe eenvoudig of hoe moeilijk het is om captains en warchiefs te branden. Maar dat ga ik binnenkort maar eens uitproberen.

Dat op zich niet heel erg lastig, zodra het doodshoofd boven hun hoofd groen is geworden kun je ze vastpakken en dominaten. Een high level War Chief verslaan is ook meteen een stuk makkelijker als je zijn bodyguards al onder controle hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat op zich niet heel erg lastig, zodra het doodshoofd boven hun hoofd groen is geworden kun je ze vastpakken en dominaten. Een high level War Chief verslaan is ook meteen een stuk makkelijker als je zijn bodyguards al onder controle hebt.

Wat een héérlijke game is dit toch :D.

Ben net twee en een half uur alleen bezig geweest met het branden van alles wat los en vast zit in de eerste wereld. Daarmee ook eindelijk mijn eeuwige nemesis verslagen. Hij was inmiddels level 20 ;c. Ging wel vrij eenvoudig ineens. Hij ging eerst dood, kwam ik hem per toeval meteen weer tegen en binnen een paar seconden had ik gebrand. Inmiddels heb ik hem zelfs omhoog gewerkt tot warchief en heb ik 3 van de 5 warchiefs in mijn macht. Geen idee wat het nut ervan is, want volgens mij was wereld 1 wel redelijk klaar al ;c.

Zijn maar weinig games waar ik me uren mee kan vermaken zonder ook maar een missie te spelen. Alle ability tiers ook open nu :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; Die ik heb ik net daarvoor geïnstalleerd inderdaad. Gezien de berichten op internet heeft het niets met de firmware te maken, maar is Sony bezig met allerlei server upgrades. De store schijnt ook al enkele dagen niet bereikbaar te zijn voor verschillende users. Sony heeft de laatste tijd wel echt belachelijk vaak storingen hoor ;e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, maar heb je dan een game openstaan terwijl je dat doet? Als een game in de achtergrond nog bezig is dan wordt het menu trager.

Ik heb dat wel dattie dan soms heel traag is ja. Wil je bijv naar online vrienden kijken, kan je wel een paar minuten wachten voordat ze weergegeven worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Assassin's Creed Unity gepreorderd. Ben benieuwd :<

Is dat menu trouwens bij jullie ook altijd zo traag? Bij berichtjes sturen, namen opzoeken etc

Duurt bij mij nu al een paar minuten om een bericht te laden, gaat nergens over dit.

bewerkt door Klap00r
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Hoe ver ben jij met Shadow of Mordor? Mijn percentage staat ergens rond de 65% nu geloof ik. Moet nu die verschillende warchiefs branden uit de tweede wereld. Maar ben eigenlijk eerst nog druk bezig met alle collectibles verzamelen etc. Wel alle survival challenges gehaald nu. Hunter challenges ben ik nu bij 8, dire caragor killen. Geen idee of ik die ooit al eens tegenkomen ben eigenlijk ;c.

Moet ook wel even door knallen de komende week aangezien ik vanaf 13 november en 18 november aan de slag moet AC Unity en Farcry 4 :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Hoe ver ben jij met Shadow of Mordor? Mijn percentage staat ergens rond de 65% nu geloof ik. Moet nu die verschillende warchiefs branden uit de tweede wereld. Maar ben eigenlijk eerst nog druk bezig met alle collectibles verzamelen etc. Wel alle survival challenges gehaald nu. Hunter challenges ben ik nu bij 8, dire caragor killen. Geen idee of ik die ooit al eens tegenkomen ben eigenlijk ;c.

Moet ook wel even door knallen de komende week aangezien ik vanaf 13 november en 18 november aan de slag moet AC Unity en Farcry 4 :D.

Poeh ik heb geen idee, heb nu net die brand skill gekregen in die tweede wereld (waar ik veel liever rondloop dan dat dorre mordor huhu), verder niet zoveel meer gespeeld. Dire caragor wtf, klinkt alsof t zon lomp beest is haha. Wil zelf nog een keer op zon trolgeval rijden, lijkt me geniaal :D Maar woensdag laatste toets, daarna maximaal spelen om m uit te spelen en dan weer verkopen. Low on money momenteel en gta binnenkort :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh ik heb geen idee, heb nu net die brand skill gekregen in die tweede wereld (waar ik veel liever rondloop dan dat dorre mordor huhu), verder niet zoveel meer gespeeld. Dire caragor wtf, klinkt alsof t zon lomp beest is haha. Wil zelf nog een keer op zon trolgeval rijden, lijkt me geniaal :D Maar woensdag laatste toets, daarna maximaal spelen om m uit te spelen en dan weer verkopen. Low on money momenteel en gta binnenkort :r

Volgens de progress meter moet ik nog 4 hoofdmissies, dus die laat ik nu even zitten. Heb nu alle Ithildin en die andere collectible dingen verzameld. Nu moet ik nog een flink aantal Outcast missies en die Sword, Bow en Dagger legends. Daarvan moet ik er ieders nog een stuk of 3/4.

Overigens kwam ik vlak na mijn post ineens per toeval een dire caragor tegen. Het verschil met een gewone caragor is het feit dat deze wat hoorns lijkt te hebben :-D. En ze zijn een stuk sterker. Een normale caragor is na twee drains dood, een dire caragor na tien keer nog niet. Ik heb nu inmiddels de skill unlocked dat ik gewoon met een shadow strike meteen zo'n reus en caragor kan mounten. Echt super handig :D. Moet nog voor die hunting challengens nog zo'n kingsize Ghul Matron killen, alleen die kom je bijna nooit meer tegen als je de missies gehad hebt :huhu:.

Ga je GTA voor de PS4 halen joh? Heb je de PS3 versie niet gespeeld of? Ik laat hem gewoon schieten, behalve de GFX is er echt niets veranderd. Had hem best willen halen, maar zeker niet voor 60+.

Link naar opmerking
Deel via andere websites