Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Gister na werk die Shadows of Mordor gekocht, uurtje gespeeld en vind m echt vet tot nu toe. Lekkere hack and slash game heb ik tijden niet gedaan, sommige finishing moves zijn overigens echt bruut :<

Ik vind hem ook echt heeeerlijk! Sommige captains zijn in het begin echt moeilijk te verslaan, maar gek genoeg is het doodgaan in deze game helemaal niet frustrerend. Je gaat echt dood omdat je zelf iets verkeerd doet of omdat er gewoon teveel tegenstanders zijn. Ik ben er inmiddels wel achter dat het wel verstandig is om eerst even wat intel te scoren voor je een captain gaat aanvallen ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind hem ook echt heeeerlijk! Sommige captains zijn in het begin echt moeilijk te verslaan, maar gek genoeg is het doodgaan in deze game helemaal niet frustrerend. Je gaat echt dood omdat je zelf iets verkeerd doet of omdat er gewoon teveel tegenstanders zijn. Ik ben er inmiddels wel achter dat het wel verstandig is om eerst even wat intel te scoren voor je een captain gaat aanvallen ;c.

Ja echt he. Ksloop laatst een stronghold in, ook om een captain te vermoorden. Maar die was best wel erg powerful en er waren zieeek veel enemies, dus moest ik hele tijd weer vluchten :cab: sommige kan je stealth killen, deze helaas niet. Ook kon ik niet 1 voor 1 enemies killen daar en dan alleen die captain pakken want die enemies respawnen als je ook maar een paar meter van die plek wegloopt, lijkt wel. Das wel jammer, maar op zich wel logisch want stealth killen is vet makkelijk ;c. T mooiste is als je ergens een groep orcs ziet en ze dan van achter 1 voor 1 vermoord, zonder dat degene ervoor het door heeft :r

Al een keer zon troll aangevallen trouwens? Durf dat eigenlijk nog niet ;c

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja echt he. Ksloop laatst een stronghold in, ook om een captain te vermoorden. Maar die was best wel erg powerful en er waren zieeek veel enemies, dus moest ik hele tijd weer vluchten :cab: sommige kan je stealth killen, deze helaas niet. Ook kon ik niet 1 voor 1 enemies killen daar en dan alleen die captain pakken want die enemies respawnen als je ook maar een paar meter van die plek wegloopt, lijkt wel. Das wel jammer, maar op zich wel logisch want stealth killen is vet makkelijk ;c. T mooiste is als je ergens een groep orcs ziet en ze dan van achter 1 voor 1 vermoord, zonder dat degene ervoor het door heeft :r

Al een keer zon troll aangevallen trouwens? Durf dat eigenlijk nog niet ;c

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Zo'n reus bedoel je? Graugs noemen ze die geloof ik in de game. Of bedoelde je die niet? Ik heb er pas één keer een gezien en toen was ik redelijk verbaasd over de size van dat ding. Dus ik ben maar gewoon doorgelopen in pussy mode ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n reus bedoel je? Graugs noemen ze die geloof ik in de game. Of bedoelde je die niet? Ik heb er pas één keer een gezien en toen was ik redelijk verbaasd over de size van dat ding. Dus ik ben maar gewoon doorgelopen in pussy mode ;c.

Ja die enorme joekels. Liep er zelf ook maar met een grote boog omheen :r straks voor de lol maar keertje zon ding aanvallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kben overigens op zoek naar een captain in een stronghold om jou te revangeren. Heb ik al 3 captains gespot waarvan die van jou nog geeneens :cab: sowieso dat dat dan niet gaat lukken :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Dat is wel pittig dan ja :r. Ik was een keer op zoek naar zo'n Ithildin, kwam ik dus ook in zo'n stronghold. Kwam ik achter elkaar gewoon 4 of 5 van die captains tegelijk tegen, in één gevecht. Gelukkig waren ze allemaal redelijk slap, maar bij de vijfde ben ik toch maar gevlucht. Had overigens ook een keer zo'n captain die ik gewoon niet dood kreeg. Die had zo'n regenerate health trait als hij dreigde te verliezen. Heb echt een half uur op vierkantje lopen rammen :r.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Dat is wel pittig dan ja :r. Ik was een keer op zoek naar zo'n Ithildin, kwam ik dus ook in zo'n stronghold. Kwam ik achter elkaar gewoon 4 of 5 van die captains tegelijk tegen, in één gevecht. Gelukkig waren ze allemaal redelijk slap, maar bij de vijfde ben ik toch maar gevlucht. Had overigens ook een keer zo'n captain die ik gewoon niet dood kreeg. Die had zo'n regenerate health trait als hij dreigde te verliezen. Heb echt een half uur op vierkantje lopen rammen :r.

Huhu, heb m voor je vermoord hoor. Alleen wel supergay. Want bij zon vendetta moet je binnen dat groene blijven en hij stond er continue buiten. Kon m met stealth attack van boven pakken, springt ie erop: vendetta failed :r en gelijk daarna sneed ie zn keel door. Beetje jammer :cab:

En ja die zijn zwaar kut, evenals die captains met poison, goh wat fucking vervelend, ben je in no time zonder health. Vooral kut als er archers/speerwerpers in de buurt zijn, anders kan je ze meestal wel hbben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu, heb m voor je vermoord hoor. Alleen wel supergay. Want bij zon vendetta moet je binnen dat groene blijven en hij stond er continue buiten. Kon m met stealth attack van boven pakken, springt ie erop: vendetta failed :r en gelijk daarna sneed ie zn keel door. Beetje jammer :cab:

En ja die zijn zwaar kut, evenals die captains met poison, goh wat fucking vervelend, ben je in no time zonder health. Vooral kut als er archers/speerwerpers in de buurt zijn, anders kan je ze meestal wel hbben.

Heb nu eindelijk die shadow strike en wraith flash unlocked. Die lijken me wel erg bruikbaar. Met name die eerste :D.

Heb nu twee van de vier warchiefs omgelegd, maar die twee die ik nog moet zijn knap lastig :r.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nu eindelijk die shadow strike en wraith flash unlocked. Die lijken me wel erg bruikbaar. Met name die eerste :D.

Heb nu twee van de vier warchiefs omgelegd, maar die twee die ik nog moet zijn knap lastig :r.

Heb er ook al 2 omgelegd en die waren echt simpel. De een had 3 andere captains bij zich, tevens liep er al 1 in de stronghold. Maar die warchief kon je stealth killen en 3 van die captains waren bang voor vuur/wespen dus daar was ik ook zo vanaf. :r

Net wel revenge gedaan voor Kevin, op een 19 power gast, daarvoor ook 20 power gast gepakt. Die hadden je met een slag of schot al bijna dood, en je kon ze niet vastpakken, combat finishen, stealthen of wat dan ook :cab: toen maar maximaal boogschutteren en rennen, dan was het wel te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Ik heb eindelijk één van de twee legendary captains (lvl 20) weten te killen nadat hij mij al een keer of 5 of 6 had gekilled. Overigens was dat al de tweede keer dat ik hem pakte, want dit was een legendary captain die weer in een ander uiterlijk terug kwam. Soort van reïncarnatie ofzo ;c. Ik ben inmiddels wel veel vaker die stun functie (rondje) gaan gebruiken. Dat werkte echt vet goed. Maar die andere legendary captain heb ik nog steeds niet, die is zowat bestand tegen alles :cab:.

Dat stealth killen van zo'n captain/warchief heb ik dus nog nooit gedaan. Wilde dat bij één doen, maar daar liepen de hele tijd twee bodyguards omheen + midden in een stronghold. Dus werd al vrij snel gespot ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O je sluipt heel makkelijk door zon stronghold als je de juiste mannetjes op de juiste plaats stealth killed. En anders ren je er in en klim je naar het hoogste puntje van de stronghold, zijn ze je zo kwijt en kan je vanaf daar verder sluipen.

Heb ook een revenge kill voor jou gedaan :D. Eindelijk alle warchiefs te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook een revenge kill voor jou gedaan :D. Eindelijk alle warchiefs te pakken.

Huhu nice hoor, is er daarna nog veel gameplay over eigenlijk? Denk dat ik 'm namelijk snel uit ga spelen om 'm vervolgens weer te verkopen, nu je er nog wat voor kan vangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu nice hoor, is er daarna nog veel gameplay over eigenlijk? Denk dat ik 'm namelijk snel uit ga spelen om 'm vervolgens weer te verkopen, nu je er nog wat voor kan vangen.

Na die warchiefs? Dan ben je nog niet op de helft joh. Die map waar je mee begint is pas de eerste map, daarna komt er nog 1.

Heb nu een uurtje of 8/9 in de game zitten en ik ben op 30% :r.

En ik zag in de een gameplay filmpje van The MediaCows of YT dat je straks ook Warchiefs en dergelijke kan branden _O_. Daarmee beheers je als spelers die warchiefs. Je kunt er dan dus zelf voor kiezen wie je warchief laat worden, welke bodyguards ze nemen etc. Dat lijkt me echt rete vet :D.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee nog, 60 euro is wel pijnlijk. Nog een aantal nachtjes over slapen. Jij wel dus?

Haha nee, ik wil het eigenlijk niet kopen. Heel fucking jaar op heists verwacht op de 3. Toen een tijdje niet gespeeld en weer opgepakt met [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; en [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];, toen vond ik het ook weer leuk. Mochten er direct heists inkomen, sta ik bij de kassa..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha nee, ik wil het eigenlijk niet kopen. Heel fucking jaar op heists verwacht op de 3. Toen een tijdje niet gespeeld en weer opgepakt met [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; en [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];, toen vond ik het ook weer leuk. Mochten er direct heists inkomen, sta ik bij de kassa..

Precies mijn idee. Als die heists er gelijk zijn dan ben ik om vrees ik haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na die warchiefs? Dan ben je nog niet op de helft joh. Die map waar je mee begint is pas de eerste map, daarna komt er nog 1.

Heb nu een uurtje of 8/9 in de game zitten en ik ben op 30% :r.

En ik zag in de een gameplay filmpje van The MediaCows of YT dat je straks ook Warchiefs en dergelijke kan branden _O_. Daarmee beheers je als spelers die warchiefs. Je kunt er dan dus zelf voor kiezen wie je warchief laat worden, welke bodyguards ze nemen etc. Dat lijkt me echt rete vet :D.

Lololo, wanneer komt die optie er dan of is dat pas later in het spel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites