ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 13 minuten geleden zei The Saint: Ja! Gisteravond de release live stream gekeken. Vanochtend de tutorial al doorlopen. Vanmiddag gaan we met 4 alliances de game in. Kleine 350 man. Natuurlijk weer een zwaar paytowin game Oh ik ga is even op Youtube struinen vandaag. Heb echt geen idee wat er allemaal is opgeleverd kreeg alleen een notificatie dat het spel uitkwam omdat ik die al gepresaved had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dender70 Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Zag dat er ook een nieuwe versie van Age of Mythology is, vroeger echt kapot veel gespeeld. Draait helaas alleen op Windows zag ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Die AOE mobile is toch gewoon zo slappe pay to win game? Ik ga er geen eens aan beginnen. Voorafgaand aan de release heb ik ook alleen maar negatief dingen erover gehoord, zoals dat het gewoon een cash grab is. Ik las ook dat er een nieuwe AOE2 DE DLC uit gaat komen, maar ook daar loop ik eigenlijk niet echt warm voor als ik zie wat het inhoud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Op 7-9-2024 om 15:57 zei Sick Blik: Jup. Heb tijdens covid vrij diepgaand met Bart en een stel vrienden van me AOE2DE gespeeld. Aantal heerlijke games gedaan en vooral Bart en ik samen haalden soms een heerlijk niveau, vooral qua micro. Strategie was vaak een scout rush van mij zodat Bart een mooie boom kon opzetten en daarna volledig eroverheen kon. Had verder nog wel een mooie late game build met Ollies en scorpions erachter met de Burmese, of Donjons bouwen met de Sicilians en dan een hele zooi Serjeants kampen in sturen. Toch een tijdje terug ermee gestopt omdat het wel erg veel tijd vraagt om goed in die game te blijven en er veel meer games zijn die ik leuk vind om te spelen. Laatst weer geprobeerd en mn hele early game build was echt dramatisch. Met hoe competitief ik ben werkt dat niet. Op 5-9-2024 om 22:46 zei stevehh: Dat denk ik ook wel! Maar het was gewoon erg leuk om met wat boys van MU dat te spelen toentertijd. Inmiddels al wel 10 tot 12 jaar geleden volgens mij! Binnenkort maar weer eens spelen @PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten