Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Mijn vuurdoop met 2 vs 1 overleeft. [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; en [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; ging eraan. De map was rivers en ieder had eigenlijk zijn eigen eiland, die tegen de rand van de map aan lag, met looppaden naar elkaar. Meth0dz was snel weg, maar met Stevehh had ik meer moeite. Als hij zelfs wat meer doorgedrukt had, had hij zelfs van mij gewonnen. Ik moest mijn thuisbasis door hem verlaten en een nieuw kamp bouwen bij mijn forward base bij Meth0dz. Ik kreeg net genoeg tijd om mijn kamp weer op de rails te krijgen, waardoor ik uiteindelijk weer het initiatief naar mij toe wist te halen, welke ik daarna niet meer uit handen wist te geven. Stevehh heeft mij in dit potje enorm verrast. Helaas voor hem werd het alleen niet beloond met een overwinning. Hij had denk ik toch meer verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was al wat langs de kust gevaren en zag daar gold. Mooie plek om een TC neer te gooien. Dat heeft de doorslag gegeven waar ik mijn aanval inzette. Ik wist geen eens dat er tussen jullie ook water was, wat dat is niet altijd zo met de map rivers. Achteraf gezien had ik beter net iets later aan kunnen vallen en eerst een vloot moeten maken. Maar ja, ik heb gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het een leuke pot Meth0dz en Stevehh. Voor de rest: FFA op Yucatan. De map kwam niet heel erg goed voor mij uit, omdat er tussen stevehh en mij nogal een erg grote open vlakte was, iets wat ik zeker niet had verwacht. Uiteindelijk werd het een potje van 1,5 uur (AoE II-tijd), maar dat kwam voornamelijk omdat ik geen zin had om de aanval in te zetten... Stevehh had Meth0dz al weggevaagd en ging later mij aanvallen. Die aanval heb ik toen afgeslagen en ik ben gelijk doorgelopen naar zijn town. Stevehh wist nog wel met enkele villagers te vluchten en ergens anders opnieuw te beginnen. Ik heb echter het idee dat Stevehh wel door had dat hij eigenlijk al verloren had, op het moment dat ik zijn aanval counterde...

Wel jammer van Stevehh dat je niet kon winnen door het verzamelen van alle relics, want volgens mij had ik die uiteindelijk. Nadat Meth0dz verslagen was, had ik ook degene die hij gepakt had, naar mijn monastry gebracht...

screentjes

Wel goed te zien dat Stevehh mij op een gegeven moment aanval (bijltje in de tijdlijn bij mij) en ik vervolgend ben doorgelopen en in no-time zijn kamp heb plat gegooid (pijltje op ongeveer exact dezelfde plaats bij Stevehh) ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadruk op iets zeker? Mijn leger was 3x zo groot en ook nog eens de juiste counter voor jouw leger... 40 paarden en 5 trebs tegen 140 halberdiers en 10 trebs. Wie o wie gaat er winnen? :D

Ik snapte sowieso niet waarom jij de max pop zo groot op 250 wilde zetten. Je bent zelf niet boven de 100 uitgekomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, 200 is eigenlijk de standaard. Toen je er om vroeg, zei ik ook 200, maar jij zette hem op 250... Dat is niet iets waar ik moeite mee had. Niet voor niets had ik uiteindelijk een leger van 166 man op de been :lol: 90% was halberdier. Kost weinig, maar effectief genoeg tegen paarden en trebs :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen na 22.00 zal ik weer van de partij zijn ;)

Nu nog geen tijd? We zoeken eigenlijk nog iemand (we = Dans, Meth0dz en ik).

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites