Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Ik ga er vanuit dat je op Wereldklasse speelt :)? Mooie resultaten tot nu toe hoor.

Ben zelf een carrière gestart met Manchester United (PS4). Om aan de game te wennen begonnen op Professioneel, maar dat was na twee wedstrijden al veel te simpel. Heb alleen het nadeel dat ik op Wereldklasse gewoon geen kansen kan creëren ofzo :cab:. Dus doe het maar weer net als in FIFA 14, sliders gebruiken. Gewoon op Wereldklasse spelen, maar de sliders voor het dekken door de CPU wat verlagen, waardoor ik iets meer tijd en ruimte krijg. Misschien dat iemand nog tips heeft. Ik snap ook niet waarom ik op Pro wel legio kansen kan creëren, maar op Wereldklasse niet.

Eerste transferperiode uitgezet om het zo realistisch mogelijk te houden. Zit nu vlak voor de transfer window in januari, dan dus voor het eerst de ploeg versterken. Speel op dit moment zo (4-2-3-1 | 3 CAM's)

Falcao

Di María - Rooney - Mata

Blind - Herrera

Shaw - Rojo - Jones - Rafael

De Gea

Van Persie doet hier alleen in de bekers mee of tijdens invalbeurten, kan helemaal niks met hem. Vind hem totaal niet fijn spelen. Ook met Mata kan ik niet zoveel. Komende transferperiode eerst maar eens de verdediging een boost geven. In ieder geval kijken naar een rechtsback (Clyne, Montoya, De Sciglio), centrale verdediger(s) (Laporte, Martínez, Schär, N'Koulou, Stones, Mustafi en Balanta) en natuurlijk het middenveld boosten. Carrick, Fletcher, Fellaini, Young, Valencia etc. mogen allemaal weg. Met name geïnteresseerd in jongens als Strootman, Barkley, Carvalho, Schneiderlin, N. De Jong, Hughes, Tielemans, Ward-Prowse en Lucas Romero. Ook voor volgend seizoen vast focussen op spitsen. Weet niet of ik Falcao kan betalen en van Persie wil ik verkopen. Dan blijft dus alleen Rooney over. Achja met de 64M dit op dit moment tot mijn beschikking heb moet het wel lukken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION];

Nee, professioneel. Mijn doelstelling is wel op lange termijn naar wereldklasse te gaan. Heb het geprobeerd in de demo op wereldklasse en ook wat friendly's op wereldklasse maar kan het helaas nog niet aan.

Nu ook Reus gehaald voor 30+ Rivieriere.

Mooi team heb je!! Stones heb ik ook gehaald met Newcastle voor 6 mijoen en begint met 71. Hoog genoeg vind ik voor iemand die pas 20 jaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook een carrière gestart met Man Utd.

Wat talenten gekocht (Tielemans, Butland, Telles. Hughes en Kyprianou) en wat spelers verkocht (Fletches, Lindegaard) en er staan nog paar spelers op transferlijst (Blackett, Keane, James, Valencia en Anderson)

Speel op wereldklasse en heb nu 2 competitie wedstrijden gespeeld (3-2 gewonnen thuis tegen Swansea en 2-2 uit bij Sunderland)

Speel 4-1-2-1-2

Van Persie - Falcao

Rooney

Di Maria - Herrera

Blind

Shaw-Rojo-Jones-Rafael

De Gea

Rooney tot nu toe topscorer met 3 goals en van Persie heeft er 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier paar dagen terug begonnen met Spurs. Speel wereldklasse, maar denk vanmiddag overzetten naar legendarisch. Begin December samen aan kop met City, paar punten voor op Chelsea en Arsenal. Wereldklasse is op zicht niet al te lastig, aanvallend is het belangrijk om je tijd te nemen, rond te spelen rond de 16 van de tegenstander en dan komt na een paar minuten vanzelf wel een gaatje. Verdedigen lukt me nog niet helemaal goed, vaak genoeg ook uitslagen zoals 6-3, 5-4 etc.

Llorris trouwens verkocht voor 35 miljoen, aardig bedrag. Bedoeling was om Soldado ook te verkopen, was bijna weg voor 19,5, voelde meneer zich ineens te belangrijk en bleef hij. Heeft tot nu toe maar paar minuten gespeeld. Aankopen zijn alleen Paco Alcacar en Altidore.

Opstelling:

------------Vorm

Walker-Kaboul-Vertonghen-Rose

-------Capoue-Paulinho-------

Lamela--Eriksen-----Chadli

-----------Adebayor------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Geen Lloris joh :)?

Hier zoals gezegd ook naar Wereldklasse geswitcht, maar wel even twee sliders gebruikt. Aanvallend capaciteiten van de CPU gewoon Wereldklasse, het verdedigen door de CPU heel iets makkelijker gemaakt. Maakt de CM meteen een stuk interessanter en de resultaten een stuk realistischer. Resultaten sinds Wereldklasse;

Hull thuis 0-0 gelijk (BPL)

Stoke City thuis 0-1 verlies (Capital One Cup - Kwartfinale)

Southampton uit 1-1 gelijk (BPL)

Liverpool thuis 2-0 winst (BPL)

Aston Villa uit 2-0 winst (BPL)

Stoke City thuis 0-0 gelijk (BPL)

Newcastle thuis 2-1 winst (BPL)

Spurs uit 2-2 gelijk (BPL)

Stoke City uit 2-2 gelijk (BPL)

Angstgegnertje hoor dat Stoke ;e. Overigens viel in de laatste twee wedstrijden (Spurs en Stoke) de gelijkmaker diep in blessuretijd :cab:. Het is nu gelukkig 1 januari en dus tijd om mijn eerste transfers te gaan doen.

Het bestuur verkoopt De Gea hier even voor 13M aan PSG :cab:. Hij moest per sé verkocht worden, maar 13M is wel heel erg weinig..

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Ik ga er vanuit dat je op Wereldklasse speelt :)? Mooie resultaten tot nu toe hoor.

Ben zelf een carrière gestart met Manchester United (PS4). Om aan de game te wennen begonnen op Professioneel, maar dat was na twee wedstrijden al veel te simpel. Heb alleen het nadeel dat ik op Wereldklasse gewoon geen kansen kan creëren ofzo :cab:. Dus doe het maar weer net als in FIFA 14, sliders gebruiken. Gewoon op Wereldklasse spelen, maar de sliders voor het dekken door de CPU wat verlagen, waardoor ik iets meer tijd en ruimte krijg. Misschien dat iemand nog tips heeft. Ik snap ook niet waarom ik op Pro wel legio kansen kan creëren, maar op Wereldklasse niet.

Eerste transferperiode uitgezet om het zo realistisch mogelijk te houden. Zit nu vlak voor de transfer window in januari, dan dus voor het eerst de ploeg versterken. Speel op dit moment zo (4-2-3-1 | 3 CAM's)

Falcao

Di María - Rooney - Mata

Blind - Herrera

Shaw - Rojo - Jones - Rafael

De Gea

Van Persie doet hier alleen in de bekers mee of tijdens invalbeurten, kan helemaal niks met hem. Vind hem totaal niet fijn spelen. Ook met Mata kan ik niet zoveel. Komende transferperiode eerst maar eens de verdediging een boost geven. In ieder geval kijken naar een rechtsback (Clyne, Montoya, De Sciglio), centrale verdediger(s) (Laporte, Martínez, Schär, N'Koulou, Stones, Mustafi en Balanta) en natuurlijk het middenveld boosten. Carrick, Fletcher, Fellaini, Young, Valencia etc. mogen allemaal weg. Met name geïnteresseerd in jongens als Strootman, Barkley, Carvalho, Schneiderlin, N. De Jong, Hughes, Tielemans, Ward-Prowse en Lucas Romero. Ook voor volgend seizoen vast focussen op spitsen. Weet niet of ik Falcao kan betalen en van Persie wil ik verkopen. Dan blijft dus alleen Rooney over. Achja met de 64M dit op dit moment tot mijn beschikking heb moet het wel lukken!

Dit inderdaad. Heb zelf dat ik Professioneel te eenvoudig vind, maar Wereldklasse dan weer te lastig. Moet ook maar eens met die sliders gaan pielen eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lekkere transferperiode hier met Man Utd :D. Begonnen met een budget van 62M.

Transfers UIT:

Juan Mata - 72M (Man City)

Ashley Young - 5.5M (Dortmund)

Marouane Fellaini 6.5M (?)

David de Gea - 13M (PSG - Gedwongen door 't bestuur)

Transfers IN:

Kevin Strootman - 19M

Paul Pogba - 19M

Asmir Begovic - 15M

Mattia de Sciglio - 12M

Inigo Martinez - 22.5M

Ross Barkley - 24.5M

Memphis Depay - 30M

Zeker met het oog op de toekomst zit het wel goed nu. Carrick en Fletcher vertrekken aan het eind van het seizoen transfervrij. Anderson en Valencia moet ik nog verkopen. Moet in de zomer dus nog minimaal een back-up halen voor Rooney (AMC) of Barkley (RAM). Heb nu op dit moment de volgende twee teams staan;

Falcao/Van Persie

Di María/Depay - Rooney/Lingard - Barkley/Januzaj

Strootman/Blind - Pogba/Herrera

Shaw/Rojo - Martinez/Evans - Jones/Smalling - Rafael/De Sciglio

Begovic/Lindegaard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben voor tussendoor ook maar een carriere begonnen met Ajax op wereldklasse.

Speel met de standaard basisopstelling alleen Van der Hoorn op de plek van Veltman en Mitrovic op de plek van Sigthorsson.

Ingekocht:

Mitrovic (7 miljoen)

Ake (3 miljoen)

Bouy (1 miljoen)

Ould-Chikh (3 miljoen)

Sinkgraven (4 miljoen)

Verkocht:

Veltman (7,5miljoen)

Sigthorsson (4 miljoen)

Heb mijn eerste 5 wedstrijden gewonnen, waarvan 4 met 3-0 en van Feyenoord 2-1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit Angel Correa bij jullie in career mode? Ik heb de laatste spelersupdate gedownload en bij mij zit 'ie er niet in. Wel in het algemene menu, als je bv teams wilt bewerken. Heel apart dit.

Zal vanavond eens kijken voor je!

Heb zelf nog een andere vraag. Krijgen jullie wel XP voor het spelen van wedstrijden in Career Mode? Zaterdag kreeg ik 't niet, Zondag wel en nu al twee dagen niet. Die XP die 't level bepaald in je EASFC, wat rechtsboven in het scherm staat. Normaal gesproken krijg je altijd zo'n 150xp per gespeelde wedstrijd (als je wint dan). Niet heel relaxt, want stel dat je alleen offline zou spelen dan word je daar dus nooit voor beloond ;e.

[MENTION=4685]Mouko[/MENTION]; In mijn game zit Angel Correa van San Lorenzo wel in m'n career mode. Ik heb de career mode afgelopen vrijdag gestart. Weet niet of er daarna nog weer een squad update is geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; Even het internet een beetje afgezocht en ik denk dat het bug is binnen FIFA, althans ik zie op de verschillende forums meerdere mensen die geen XP krijgen voor het spelen van wedstrijden in Career Mode. Ik ook nog steeds niet. Het is op de forums van EA ook al aangemerkt als bug zie ik nu.

Beter maakt EA een beetje haast met de patch, want als ik alles zo zie hebben ze er toch weer idioot veel bugs in laten zitten :r.

EDIT: Zo seizoen 1 zit er op :). Sinds ik op Wereldklasse (aangepast) speelde was het allemaal een stuk leuker. Uiteindelijk wel dood eenvoudig kampioen geworden, want ook op Wereldklasse maar één keer verloren in de competitie.

Resultaten Seizoen 1 (Man Utd)

Barclays Premier League - Kampioen (91 pnt.)

Capital One Cup - Kwartfinale (0-1 verloren vs. Stoke City)

FA Cup - Halve finale (3-1 verloren vs. Arsenal)

Spelerstatstieken Seizoen 1 (Man Utd)

Meeste wedstrijden gespeeld - Wayne Rooney (35)

Meeste goals - Radamel Falcao (33)

Meeste assists - Wayne Rooney (16)

Hoogste gemiddelde cijfer - Radamel Falcao (7.9)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom speelt bijna iedereen wereldklasse ipv legendarisch?

Eenvoudig. Legendarisch kan ik sowieso niet aan en daarnaast is legendarisch te kansloos voor woorden. Verre van realitisch en qua tempo totaal niet bij te houden. Met name verdedigend is het niet te doen.

Zit nog te twijfelen over een andere Carrière naast mijn Man Utd save. Ik weet alleen niet precies met wie. Twijfel tussen Everton, Southampton en West Ham United. Met United heb ik aan het begin van seizoen 2 al zo'n beesten team dat er qua transfers al niets meer gehaald hoeft te worden. Best saai dus. Everton heeft van de drie veruit de beste selectie, maar nog meer dan genoeg verbeterpunten. Southampton staat nu onder het bewind van Koeman en hebben ook een leuke selectie, maar de huidige selectie past het minst bij mijn eigen speelstijl. Echter, daardoor is er natuurlijk wel genoeg werk te verzetten en te bereiken. En West Ham United is gewoon een cultclub, waarbij ik de kits erg tof vind. Daarnaast hebben ze twee heerlijke spitsen in de huidige selectie, Sakho en Valencia. En voordat je bij West Ham United een selectie hebt die goed genoeg is om om alle prijzen mee te doen ben je wel een aantal seizoenen verder.

Misschien dat iemand mij kan helpen bij mij keuze! Everton, Southampton of West Ham United? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eenvoudig. Legendarisch kan ik sowieso niet aan en daarnaast is legendarisch te kansloos voor woorden. Verre van realitisch en qua tempo totaal niet bij te houden. Met name verdedigend is het niet te doen.

Zit nog te twijfelen over een andere Carrière naast mijn Man Utd save. Ik weet alleen niet precies met wie. Twijfel tussen Everton, Southampton en West Ham United. Met United heb ik aan het begin van seizoen 2 al zo'n beesten team dat er qua transfers al niets meer gehaald hoeft te worden. Best saai dus. Everton heeft van de drie veruit de beste selectie, maar nog meer dan genoeg verbeterpunten. Southampton staat nu onder het bewind van Koeman en hebben ook een leuke selectie, maar de huidige selectie past het minst bij mijn eigen speelstijl. Echter, daardoor is er natuurlijk wel genoeg werk te verzetten en te bereiken. En West Ham United is gewoon een cultclub, waarbij ik de kits erg tof vind. Daarnaast hebben ze twee heerlijke spitsen in de huidige selectie, Sakho en Valencia. En voordat je bij West Ham United een selectie hebt die goed genoeg is om om alle prijzen mee te doen ben je wel een aantal seizoenen verder.

Misschien dat iemand mij kan helpen bij mij keuze! Everton, Southampton of West Ham United? :)

Southampton is zeker een aanrader! Heb er nu een carrière mee, speelstijl ligt mij ook niet helemaal, maar dat zorgt wel voor een uitdaging. Pelle is echt een held, kopt ze er allemaal in en Ward-Prowse is heerlijk om mee te spelen in de kleine ruimte. Tevens genoeg ruimte om je selectie te versterken, want buiten de basiself en een aantal talenten is het niet geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites