Platina32 Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Clip van Bloom is ook uit. Nja, ik zou zeggen kijk hem maar eens. Zitten wel wat procatieve scenes in huhu. Vid is ook al 19+ gemaakt in Korea. Zieke shit. Beetje overdreven om 19+ te maken vind ik. Vind het geen slecht nummer maar niet zo goed als bijvoorbeeld Irreversible. Maar goed, heb het pas één keer gehoord, dus is niet echt veelzeggend nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2012 Nja Korea is conservatief he, ze zijn daar redelijk snel met dingen verbannen. Zo is Change van HyunA ook verbannen door suggestieve dansmoves, die in de westerse wereld niet heel bijzonder zouden zijn. Al moet ik zeggen dat ik een suggestieve masturbeerscene zoals in Bloom nog niet eerder gezien heb huhu. Maar hier Change als voorbeeld, weinig bijzonders aan: ZooxI3YOfYM Al denk ik dat het bij deze vid vooral ging om het feit dat ze pas 17 was hier. Verder vind ik Bloom qua stijl op Twinkle van TaeTiSeo lijken qua refrein en bridge maar aan de andere kant ook weer niet, vind Twinkle wel leuker zelf: JmM04_OgajU Tenslotte las ik ook nog dat het veel leek op Good Day van IU en nu ik dat luister blijkt dat ook nog eens te kloppen, wat niet verwonderlijk is omdat beide nummers geproduceerd zijn door dezelfde producer: jeqdYqsrsA0 Net een kopie. :-D Overigens deze comment: 'IU is just like "Hey lemme walk into this candy shop WITH MY GIANT FUCKING PARROT." :-D En ik wil ook nog deze met jullie delen, de nieuwste Japanse single van Kara, eigenlijk belachelijk slecht maar ik vind hem zo leuk he, komt wss ook omdat die blonde en nog zo'n eentje heet zijn: wARDwoksS5Q Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 6 oktober 2012 Share Geplaatst 6 oktober 2012 Nja Korea is conservatief he, ze zijn daar redelijk snel met dingen verbannen. Zo is Change van HyunA ook verbannen door suggestieve dansmoves, die in de westerse wereld niet heel bijzonder zouden zijn. Al moet ik zeggen dat ik een suggestieve masturbeerscene zoals in Bloom nog niet eerder gezien heb huhu. Ja, dat doen de meesten juist om die conservatieve denkwijze te veranderen denk ik. Koda Kumi probeert dat iig in Japan. Verder vind ik Bloom qua stijl op Twinkle van TaeTiSeo lijken qua refrein en bridge maar aan de andere kant ook weer niet, vind Twinkle wel leuker zelf: Is ook een goed nummer, ja. Maar vind de sfeer van het nummer wel anders, hoor. En ik wil ook nog deze met jullie delen, de nieuwste Japanse single van Kara, eigenlijk belachelijk slecht maar ik vind hem zo leuk he, komt wss ook omdat die blonde en nog zo'n eentje heet zijn: Ja, sorry, maar die gaat mij net te ver :r Wel HEEL erg Koreaanse-tienermeisjesachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ja klopt, BEG richten zich ook op een heel ander publiek dan SNSD in het algemeen. SNSD is wat commerciëler wat dat betreft. En ja Kara is toch wel een guilty pleasure van me hoor, heel zoete té vrolijke muziek inderdaad. Alhoewel, Pandora is een uitzondering denk ik: g0XpNvLWimo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 12 oktober 2012 Share Geplaatst 12 oktober 2012 Beetje overdreven om 19+ te maken vind ik. Vind het geen slecht nummer maar niet zo goed als bijvoorbeeld Irreversible. Maar goed, heb het pas één keer gehoord, dus is niet echt veelzeggend nog. Hm, kom hier nu wel op terug denk ik. Luister Bloom nu nogal veel :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 19 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2012 Veel comebacks laatste tijd. Alles van de afgelopen maand wordt nu afgewisseld. Grootste naam ertussen is voorlopig Miss A met I Don't Need a Man. Beetje played out concept maar dit optreden maakt veel goed: HzAWjEK9lEI Suzy zoals altijd superknap maar vooral Fei viel me op die echt smoking hot is in deze vid. :< 4AYJZvHeKFo Verder iets wat ik normaal echt standaard niks vind. Jongensgroepen, ook hier erger ik me meteen aan die veel te excentrieke looks maar het lied zelf doet veel goed. Bangt lekker, lekkere ignorant muziek zoals Waka Flocka Flame ofzo. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 (bewerkt) http://www.allkpop.com/2012/12/breaking-secret-involved-in-a-car-accident-hyosung-seriously-injured :o EDIT: Hier is een filmpje ervan fAo6kfZE0jE Rijdt dus echt veel te hard. 11 december 2012 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 december 2012 Auteur Share Geplaatst 11 december 2012 Zinger heeft blijkbaar ribben gebroken, nasty zeg. Mja zo werkt dat in Korea he, het rijgedrag van de normale mensen is al dramatisch, laat staan de chauffeurs van deze groepen die altijd zieke haast hebben. Ongelukken komen zeer vaak voor, al is deze wel een graadje erger inderdaad. Jiyoung en Seungyeon gaan trouwens performen met hun solonummers, zeeeer goede zaak: G7QUhASWc3k 2_WIuI5VZKA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Zinger heeft blijkbaar ribben gebroken, nasty zeg. Mja zo werkt dat in Korea he, het rijgedrag van de normale mensen is al dramatisch, laat staan de chauffeurs van deze groepen die altijd zieke haast hebben. Ongelukken komen zeer vaak voor, al is deze wel een graadje erger inderdaad. Ja, als je kijkt hoe snel die voorbij kwam razen, moet echt minstens 200 geweest zijn. En dan ook nog op een gladde weg :cab: Leven van een Koreaanse popster gaat niet over rozen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 [YOUTUBE]xQ_6w7qJSr8[/YOUTUBE] Single van eerste solo-album van JeA. Weet niet of ik het wat vind... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2013 Ja viel te verwachten dat ze met haar vocale kwaliteiten voor een ballad zouden gaan, maar dat is niet echt mijn favoriete muziek. Geef mij maar het uptempo spul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2013 Haha geniaal, G-Dragon parodie: rz3JekNysXw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Mag ik bij je Asian fanclub Kerftmans :P Me gustaaaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2013 Mag altijd, topic hier moet wat actiever worden, dan pleur ik al het spul dat ik tegenkom hierin ipv het dbt. Behalve de pics dan. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Ik kom alleen voor de chicks, alhoewel Change wel lekker klinkt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 (bewerkt) Haha geniaal, G-Dragon parodie: rz3JekNysXw :r Zeer grappig als je het origineel kent. Alleen jammer dat ik de lyrics niet versta ;c EDIT: [YOUTUBE]fuK51GIpGuE[/YOUTUBE] _O_ Geweldige zangeres! Had 10 jaar geleden wat nummertjes, maar commercieel niet succesvol, dus in de vergetelheid geraakt. Nu werd ze opeens gevraag voor Immortal Song tot haar eigen verbazing, wat een emotie! _O_ Ohja, ze heet Youme. 14 januari 2013 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2013 Ik kom alleen voor de chicks, alhoewel Change wel lekker klinkt :D Ja zo begon ik ook. :mrgy: Hmm die Youme nog nooit van gehoord. Zal dalijk eens luisteren als ik wat gevorderd ben met leren. Tijd voor Sistar trouwens: oL2AlXWVbKU Zo'n leuk nummer. _O_ gyu_ne_cmy8 Waardeer deze ook steeds meer, al is ie best bland. E9yYkpFZ0II Ook best aardig nummer, eerste uit 2013 dat ik wel chill vind uit Korea want I Got A Boy van SNSD lijkt natuurlijk nergens op. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 gyu_ne_cmy8 Waardeer deze ook steeds meer, al is ie best bland. Vond Vista beter, maar deze is ook niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyashi Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Nu zijn jullie de belangerijkste groep vergeten ahah SUNNYHILL :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2013 SunnyHill ken ik alleen wat ballads van, daar houd ik niet zo van. Zal die eens proberen beiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Japanse zangeres scheert hoofd uit schaamte Een bizar verhaal uit Japan: een lid van één van de populairste meidengroep van het land, AKB48, heeft haar hoofd kaalgeschoren en een uitgebreide verontschuldiging op YouTube geplaatst. De reden? Ze werd door een fotograaf gefotografeerd terwijl ze het huis van haar vriendje verliet, ondanks dat leden van AKB48 niet mogen daten. AKB48 is een nationaal fenomeen in Japan. De meidengroep bestaat uit maar liefst 88 wisselende leden die in leeftijd variëren tussen tieners en mid-twintigers. AKB48 bestaat sinds 2005 en verkocht in 2011 voor 150 miljoen euro aan albums en singles, alleen in Japan. Maar voor het succes moet je wel wat over hebben, want om in AKB48 toegelaten te worden, dien je je wel te houden aan strikte regels. Eén daarvan is dat je niet mag daten zolang je in de band zit. De 20-jarige Minami Minegishi dacht in het geheim toch een relatie te kunnen hebben met een danser, totdat een roddelblad afgelopen week foto's publiceerde waarop te zien is hoe Minegishi het huis van haar vriend verlaat. Ze droeg weliswaar een masker en een pet, maar toch was het overduidelijk dat zij het was. Het management van AKB48 reageerde direct door Minegishi een rang terug te zetten. Maar voor Minegishi was dat nog niet genoeg, want ze besloot zelf tot openlijke boetedoening. Ze schoor haar hoofd kaal, iets dat in Japan gebruikelijk is als je ergens spijt van hebt. Ook plaatste ze een vier minuten lange boodschap op YouTube waarin ze huilend haar excuses aanbied aan de fans. Ze beschreef haar daad als 'gedachteloos' en 'onvolwassen', en gaf aan dat ze overwogen heeft om AKB48 vol schaamte te verlaten. "'Ik weet dat ik heel erg optimistisch ben, maar ik wil blijven als Minegishi Minami van AKB48 als het mogelijk is. Dit was mijn fout en ik heb heel veel spijt." fqlk_FUE9dY :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2013 Ja las het al. Verkeerde topic. :@ Mja AKB48 is ook maar wat eng hoor, die fans zijn nog 20x erger van Justin Bieber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Je had zelf gezegd dat Jpop hier ook mocht. ;) Sowieso een regel dat je niet mag daten, iets te prestatiegericht als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 februari 2013 Share Geplaatst 5 februari 2013 Wow, dat is wel ernstig :-D In other news: http://www.allkpop.com/2013/02/new-girl-group-purplay-reveals-their-4-members Ben benieuwd (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2013 Je had zelf gezegd dat Jpop hier ook mocht. ;) Sowieso een regel dat je niet mag daten, iets te prestatiegericht als je het mij vraagt. Die is er bij sommige Kpop groepen wel, contractueel vastgesteld. Slechte zaak idd maar alles voor de fans. Maar geloof mij, groepen als One Direction hebben dat ook. En die fans zijn fucking gek, maar dat is ook in het westen geen uitzondering hoor. Die Justin Bieber fans zijn nog een maatje erger dan fans van AKB48 of SNSD ofzo. Moet zelf nog wat upcatchen trouwens. Nieuwe Sistar19 is wel uit, vond ik geen zak aan. Bora wel hot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten